Wilier Izoard XP 105 országúti

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2014 (frissítve: 2014.03.)
  • Listaár: 472.000 Ft

Használt Wilier Izoard XP 105 eladó
350.000 Ft
új árához képest: -26%

Használt Wilier Izoard XP 105 eladó
390.000 Ft
új árához képest: -17%

HASONLÓ országúti TERMÉKEK




bikeomur avatar
11 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 94%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

- Gyonyoru. Szerintem a legszebb bringam, ami valaha is volt. A tervezo tette a dolgat.

- Habar a felszereltseg abszolut belepo szint, alahuznam egyes alkatreszek tartossagat: Miche 50/34-es kompakt hajtomu, Miche 10 soros fogaskoszoru, amit mindig lestem mikor kell kukazni de erre nem kerult sor.

- Campa Xenon hatso/ Veloce elso valto, Xenon karokkal, jol beallitva teszik a dolgukat, meghozza meglepoen jol. KMC X10-es lancal hasznaltam. Ezt nagyon szerette ez a Campa-Miche rendszer. A Campa valto rendszer kenyelmesebb, mint  a Shimano, velemenyem szerint.

- Miche 707-es kerekek szepek, dobnak a bringa szepsegen, foleg egy piros Maxxis Detonator gumikopennyel.

- Jo a geometriaja, stabil, fekszi a kanyarokat. Lehet vele "dongetni".

Hátrány

- Nagyon gyenge felszereltseg, nem ertem miert kotott a Wilier ekkora kompromisszumot, gyonyoru karbonvazat igy megbecsteleniteni...

- Nagyon nehez, de ez kovetkezik az elobbibol, gyenge felszereltseg mindig nehez, nem ertem akkor minek  a karbonvaz, kizarolag az erzes miatt?

- A Miche Corsa lancot nagyon hamar kukazni kellett.

- Campagnolo Xenon fekvaltokarok muanyagbol vannak, ez engem nagyon zavart.

- A Miche Performance fekek ero adagolhatosaga messze all a mai kovetelmenyektol.

- Teli hasznalat miatt a Xenon hatso valtot es a Miche fekek csavarjat kikezdte a rozsda.

Tapasztalat

Nekem a 2011-es modell volt, olasz felszereltseggel. Velemenyem, hogy olasz bringan kotelezo modon olasz gyartoktol kell legyen felszereltseg: Campagnolo, Miche, stb, de ha lehet az elso inkabb.  Ha odajutok, hogy meg egyszer olasz bringa mellett dontok, ez tovabbra is alapkovetelmeny marad. Az Izoard a Francia Korverseny egyik legendas hagoja, ennek a canganak semmi koze a maszashoz, alapbol 12-25-os leosztasu fogaskoszoruval erkezik, ami nagyon nagy terhelest jelent maszaskor (komoly hagokon).

Ennyi penzert, jobbat, ahogy annak idejen beharangoztak, ujonnan nem lehet venni. Alairom.

Erre ajánlom

Hobby bringasoknak, nagyon jo kondicsinalo, es kedvcsinalo az orszaguti kategoriahoz. Amator szinten nagyon jol lehet vele menni. Nagyon jo erzessel tolt el tekereskor. Nagyon meg lehet szeretni. Akkor is kedvesen gondolsz ra, amikor mar  messze  meghaladtad ezt a szintet az uj bringaddal. Egy szoval jellemeznem: fantasztikus.

16 olvasó 94%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Carbon Monocoque


villa (merevvilla):

Carbon-alu


Meghajtás

hajtókar:

FSA Omega


lánc:
KMC X10
fogaskoszorú:
Shimano Sora
hátsó váltó:
Shimano 105
 
fokozatok száma:

2x10


Kerék

külső gumi:
Vittoria Zaffiro
 
komplett kerék:
Shimano WH-R501

Irányítás

kormány:

Warp


kormányszár:

Warp


nyereg:

Selle San Marco Era Star


nyeregcső:

Warp


Fék

 
féktest:

Tektro R-312


 
fékváltó kar:
Shimano 105
tömeg:

9,00 kg


Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Wilier Izoard XP 105 termékkel kapcsolatban: