Ritchey Pro V4 patentpedál

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[2]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[2.2]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 22.000 Ft

HASONLÓ patentpedál TERMÉKEK




Makky avatar
168 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 0-500 km-en keresztül, versenyzőként használtam
Előny
  • Szerintem szép
  • Könnyű
Hátrány
  • Nem tartja eléggé a lábat, de meg lehet szokni.
  • A szigetelése se tökéletes.
Tapasztalat
(A kétoldalasról van szó!) Ami már első belépésre furcsa volt, hogy nagyon nem tartja semennyire se a lábamat. Elötte is Ritchey pedálom volt (Comp V2), de az sokkal jobban tartott. Ebben billeg is a stopli, meg föl, le is mozog. Így húzásra valóban kattog. Meg lehet szokni, de szerintem nem éppen ideális. Eddig ilyen szmpontból ezt csak egy régi B+ pedál tudta túlszárnyalni negatív értelemben. Még a fele ennyibe kerülő Wellgo is sokkal jobb volt ilyen szempontból. Alap rugó állás esetén nekem nem tart semmit. Én majdnem max közelébe húztam. Úgy már tart valamit. A ki-be lépés rendben van. Egy maratont (hosszú táv) sajnos kapott sárban. Az egyik oldali tökéletesen kibírta, de a másik oldalinak a mozgásán éreztem utána, hogy ment bele sár. Nem sok, de azért érzem, hogy kapott. Szétszedni nekem nem volt idegem. Már párszor megfogadtam, hogy nem megyek sárban. Ha ezt tudom tartani, akkor azért valameddig még csak kibírja (pláne, hogy főleg országútizok). Ha pusztán a működésbeli teljesítményt nézem, akkor ez nekem 2 répa. Ha hozzáveszem azt is, hogy milyen könnyű, akkor legyen 3 répa, de annál nem több. Nehezebbet sokkal olcsóbban is kapsz, ami ennél jobban működik szerintem. (Lehet, hogy a montimra is inkább Look pedált kéne tennem...)
Erre ajánlom
Hát ez jó kérdés. Igazából ebben az árkategóriában nehéz ügy helyette jobbat ajánlani. Olcsóbb kategóriában van sok, meg drágábban is. Már úgy gondolom, hogy inkább XTR-t kellett volna vennem, csak akkor soknak találtam a különbséget árban a kettő között.
Ennyiért vettem
17000
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
kompatibilitás:

SPD


 
dokkolási oldalak száma:

2


 
tengely:

nikkelezett Cr-Mo acél


 
pedáltest anyaga:

rozsdamentes acél


 
színválaszték:

fekete-ezüst


 
állítási lehetőség:

rugóerő


 
tömeg (g/pár):

275


 
további információk:

Alacsony profilú kiképzés, melynek köszönhetően a talp közel 1cm-rel lejjebb kerül, növelve ezzel a stabilitást, és a kioldást is megkönnyíti. Kiváló öntiszulás.


Ritchey logó

Ritchey márka bemutatás

A Ritchey Design története 1974-ig nyúlik vissza. Ekkor alapította a legendás Tom Ritchey, a hegyikerékpározás egyik atyja, akit 1988-ban beiktattak a Mountain Bike Hall Of Fame-be.

Az elsők közt kezdett a hegyikerékpározással foglalkozni, és rengeteg lehetőséget látott a használt alkatrészek tökéletesítésében. Célja nem egy nagy üzleti tervben gyökerezett- ekkor sok mtb alkatrész még nem is létezett, és a meglévőek is komoly fejlesztéseket igényeltek, így lehetőséget látott a könnyebb, erősebb, jobb összetevők gyártásában.

Tom Ritchey egykoron országos szinten versenyzett. Fiatalkorában már úgy építette kerékpárjait, hogy minél könnyebbek legyenek, de teljesítményükből ne veszítsenek. Vázakat is épített, de később főleg az alkatrészek felé fordította figyelmét. Mai is főleg az alkatrészek gyártásában van jelen a Ritchey Design. Többek közt kormányrendszereket, nyergeket, gumikat, karbon kerekeket és villákat gyárt, valamint Break Away néven bőrönd méretűre szerelhető, de teljes funkciójú országúti és cross vázakat.

A cég országúti és mtb kerékpárokra is kínál alkatrészeket. 2003-ban megvásárolta a kanadai központú Syncros-t, és a márka révén az all mountain, freeride és downhill cuccok piacára is betört.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Ritchey Pro V4 termékkel kapcsolatban: