Fogazott pedál, de a felülete igényesen megmunkált, nincsenek éles karmoló részek. Ezért a cipőt sem "eszi", viszont nem csúszik még vizesen sem.
Ipari csapágyaknak köszönhetően kiváló a tömítése. Holtjáték, kotyogás 2000 km után sem észlelhető (erről új infó 2018-ban)
Vastagon festett ezért a festés elég ellenálló. Bár a fogak tetején lekopott a tipródástól, viszont a többi részen még kifogástalan
Mikor megvettem, azt hittem, hogy lazán fog forogni, elvégre ipari csapágyas. Ehhez képest lendületes forgatásnál sem fordult egy egészet sem. Persze később bejáródott valamennyire, de még most sem egy pörgős pedál.
Cserébe nem zörög, nem lötyög :)
A prizmákat leszedtem róla. A pedál elég kicsi, ezért a prizmák bumfordi módon néznek ki rajta. Ráadásul majdnem olyan magasak mint a pedál, ezért a prizmákat is nyomja az edzőcipő.
Szép, igényes megmunkálás és kidolgozás. Szokatlan a hosszú fényes tengely, de nagyon jól néz ki. Eleinte féltem ráállni, mert a vékony és hosszú tengelyből nem nagy teherbírást néztem ki. De bírja a strapát, masszív szerkezet.
Külön tetszik, hogy nem kell hozzá pedálkulcs, hanem a tengely végén imbuszkulccsal lehet felcsavarozni a hajtókarra.
Update 2018
Szétszedtem a pedált, hogy egy kicsit karbantartsam. Megtaláltam az okát, hogy miért nem forog lazán, könnyedén. Óriási csalódás a belseje. Az ipari csapágyasnak eladott pedál, csak félig ipari csapágyas. A tengely töve felőli oldalon van egy szem ipari csapágy, de a tengely vékonyabb végén KÖZÖNSÉGES SIKLÓCSAPÁGY van. Még egy vacak kónuszos valamit se tettek oda. Hát ezért "pördül" max egyet. Eddig a csapágyak szoros tömítéseire gyanakodtam. De nem. A sima siklócsapágy a fő oka. Mindezt 9 ezerért, amikor egy háromezres noname pedál a filléres kónuszaival legalább 5-öt fordul ha megforgatom. Ez fájt, mert a csapágyazásra különösen kényes vagyok, elvégre a csapágyakon lehet a legtöbb hajtási veszteséget megszüntetni. És pont az ipari csapágyak miatt vettem meg. Eddig elnéztem ennek a pedálnak a gyatra forgását, de elfogyott a türelmem. Ebből az életben nem lesz pörgős pedál. Persze, továbbra sem kotyog, nem nyöszörög, teszi a dolgát rendesen, de nekem a legfontosabb tulajdonsága az lenne, hogy könnyedén pördüljön. Hát ezt nem tudja.