SKS Airboy pumpa

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3]
  • Modellév: 2001
  • Listaár: 1.500 Ft

HASONLÓ pumpa TERMÉKEK



1-5 (5 vélemény)
Rendezés

Doki-HUN1978 avatar
32 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

-Relatíve kicsi és könnyű darab az SKS Airboy.

-Mindkét szeleptípushoz használható

-Nagyon könnyű nyomni a levegőt a pumpával kb. 3 bar keréknyomásig.

-Jól rögzíthető a kerékpáron, könnyen levehető, ha szükséges.

-Olcsó ez a SKS pumpa

Hátrány

-Kb. 4 bar-nál többet nem nagyon lehet belőle kicsikarni.

- A kis tömítő gyűrűre vigyázni kell, nehogy elszakítsuk.

-Sok pumpáló mozdulatot kell tegyünk egy gumi felpumpálásához (kicsi űrtartalom)

Tapasztalat

Az előttem szólók -szvsz. kicsit érdemtelenül- leszólták ezt a típust.

Őszintén szólva nem értem a kritikájukat, de lehet, hogy csak én fogtam ki egy jó példányt...több mint egy éve használom -nem keveset- és hibátlanul működik ez a SKS pumpa.

(A múltkor az edzőtársam -egy másik típusú- pumpáját használtam, jobban leizzadtam vele mint tekerés alatt, mivel a nyomás első szakasza  könnyen ment ugyan, de teljesen be kellett tolni a szárat, hogy besürítse a levegőt a gumiba, amihez relatíve nagy erőt kellett kifejteni.)

Nos ennél a pumpánál ez nem így működik!

Szinte egyenletesen kis erő ráfordításával fel lehet vele fújni egy gumit kb. 3 bar-ig. Nem kell erőlködni vele, könnyen tolja be a levegőt. Igaz, hogy sokszor kell ismételjük a ki-be mozgatást, de nem fáradunk bele annyira a pumpálásba.

3-4 bar között sem kell megszakadni, de itt már érezni, hogy némi ellenállásba ütközik a levegő préselése, de azt is egyenletesen teszi az Airboy, nem pedig egy adott szakaszon kell nagy erőt kifejteni.

Erre ajánlom

Mindenkinek, kivéve országúti kerékpárok tulajdonosainak, vagy nekik csak szükségmegoldásként, mivel kb. csak 4 bar nyomást tud produkálni.

Bár ez egy kis hack-eléssel orvosolható: Egy kis gumi golyócska zárja el az egyik ill. másik szelephez vezető levegő útját.  Ha ezt a gumit beragasztod a -már többet használni nem kívánt- szelep útjába, (hogy abba az irányba ne tudjon távozni a levegő 4 bar felett) akkor bizonyára nagyobb nyomás is kihozható belőle.

Ennyiért vettem
1400 Ft
Csatolt képek
SKS Airboy  2011 pumpa
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

lr avatar
lr
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 3 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Rá van írva, h SKS
Hátrány
az autószelepes oldali tömszelence apamenetes(narancssárga,műa) része (ez szolgálná elvileg a szelepre való rászorítást a gumibetét összenyomásával)a túl kicsi falvastagságnak/rideg anyagnak köszönhetően valóban körbeszakad,mint a huzat,amitől az egész használhatatlanná válik. És igen,valszeg tényleg a continental belsők (amik 1ébként teljesen jók) eladásának ill. ily módon a német nemzetgazdaságnak a fellendítésére találták ki...másra nem is igen jó
Tapasztalat
Megvettem,mert gondoltam, 1 SKS csak jó lehet, erre tessék...azóta befektettem egy fele ennyibe kerülő "O*I-gazdaságosba" (a karos szorítós, gömbcsuklós fejű),ami azóta is vidáman bírja(csak a b+-ok nyomásmérőjét irigylem...)
Erre ajánlom
mindenkinek,akinek van kidobnivaló 1500 ft-ja v esetleg otthon esztergája és sok szabadideje a semmirevaló műaalkatrészek pótlására - mondjuk aluból...
Szerinted hasznos?

Jonny avatar
27 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
lehet vele pumpálni! (két típusú szelepet is) Olcsó
Hátrány
hát műanyag szar az egész. Nem tudod a szelepre rácsíptetni, szóval ha nincs egy anya ami a szelepet a felnihez rögzíti akkor elég gáz! Az sem mindegy milyen szögben tartod a pumpát, játszani kell vele. A műanyag perem letörik ott ahol a szelepre ráteszed. A másik lyukon meg kicsit szökik a levegő.
Tapasztalat
Én egyszer megvettem és rajtam ragadt. Le akart törni róla a műanyag perem de jól körberagasztószalagoztam. Amúgy sokat használom, valahogy mindíg csak ez akad kézbe ha fel kell fújnom a gumikat. Ahhoz képest működik, már több éve megvan! Lefogadom életem szemvedéseinek 80%-át ez okozza! De nem kesergek: láttam már rosszabbat!!!
Erre ajánlom
inkább költs kicsit többet és vegyél jobbat!
Szerinted hasznos?

Smash avatar
Smash
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Kicsi, olcsó, SKS
Hátrány
A műanyag szeleplófütty úgy eltörik, mint a szar
Tapasztalat
Én kaptam, szal néha használom, magamnak pézből nem vennék
Erre ajánlom
évente egyszer pumpálni
Szerinted hasznos?

phcalvin avatar
phcalvin
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Elég kicsi, elfér egy övtáskában is, vázra szerelhető, elég olcsó.
Hátrány
Egyelőre nem találtam, de otthon nem ezt használom, akkor a jó öreg autópumpát használom.
Tapasztalat
Jól használható, praktikus.
Erre ajánlom
Arra jó, hogy ha defektet javít valaki az út mellett, utána felfújja a gumit.
Szerinted hasznos?

1-5 (5 vélemény)
Rendezés
SKS logó

SKS márka bemutatás

Az SKS „Made in Germany” termékei hosszú múltra tekinthetnek vissza. A céget 1921-ben alapította Karl Scheffer-Klute alapított Sundernben (SKS= Scheffer-Klute Sundern).

A pumpagyártás 1932-ben indult be. Az igazán áttörő terméket az 1956-ban bemutatott műanyag pumpák jelentették. A ’90-es évek elejéig a fő termelést az OEM piac kiszolgálása jelentette, csúcs időszakokban napi 50.000 pumpa termelésével. Manapság mini és talpas pumpák, valamint profi kerékpárosoknak szánt speciális pumpák alkotják az SKS kerékpárpumpa portfólióját.

1983-ban, a brit Bluemels márka felvásárlásával a cég belépett a sárvédők területére. 1988-ban már extrudált műanyag sárvédők széles skáláját kínálta a cég. Később, az ESGE beolvasztásával ezek a sárvédők, Chromoplastik néven ismerve, világszinten etalonná váltak. Az első gyorsrögzítésű védők (Shockboard, X-Tra Dry) 1999-es bemutatásával a SKS első, és vezető pozíciót szerzett a kiegészítők gyorsan növekedő piacán.

2003-ban kompakt bringás szerszámkészletekkel, 2006-ban pedig innovatív láncvédőkkel bővült a többek között kulacstartókat és táskákat is felvonultató SKS kínálat.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű SKS Airboy termékkel kapcsolatban: