A kerékpár kereken gurul. A kerékbe levegő kell. A levegő magától nem megy a gumiba- kell tehát egy pumpa. A műhelybe javaslunk egy műhelypumpát, ezek nagy nyomást is játszi könnyedséggel tudnak, tartósak, és az áruk sem annyira vészes, mint a kis nyomáson felütött gumik, és azon idő értéke, amíg szervizbe eljutsz pumpáltatni. A túrákra pedig érdemes egy minipumpát, nomeg egy pótbelsőt és gumileszedőt is bedobni a zsákba, az a pár gramm kevésbé fáraszt, mint kilométereken át bringát cipelni.
kerékpár pumpa
Valós felhasználók által ajánlott pumpa termékek


nyomás (bar): max. 10 | szeleptípus: autó, presta, normál | duálfejes: igen
nyomás (bar): 7 | szeleptípus: autó, presta
nyomás (bar): max. 10 | szeleptípus: autó, presta, normál | duálfejes: igen
nyomás (bar): 7 (100 Psi) | szeleptípus: autó, presta | duálfejes: Forgatható betét
nyomás (bar): 120 psi/ 8 bar | szeleptípus: autó, presta, dunlop | duálfejes: igen
nyomás (bar): 5,5 (80 Psi) | szeleptípus: autó, presta | duálfejes: Forgatható betét
nyomás (bar): max. 8,3 | szeleptípus: autó, presta, normál
nyomás (bar): 160 psi / 11 bar | szeleptípus: Autó, Presta, Normál / Dunlop | duálfejes: igen
nyomás (bar): 120 psi/ 8 bar | szeleptípus: autó, presta, dunlop | duálfejes: igen