Könnyű és mutatós darab. Alu-műanyag "ötvözet".
A hossza és szélessége ideális, nem veri fel a vizet. Kicsivel több mint 5cm-es szélességének köszönhetően ballonosabb gumik vízfelverő képességeit is korlátozza. A rögzítése stabil. (3 ponton). Menet közben nem zörög.
Hajlítást feszítést egészen jól bírja, a fényes felületen ellenben hamarabb meglátszanak a karcok, ütődések.
Némi figyelemmel és türelemmel pontosan (kerékhez közel, annak ívében) felszerelhető
A felszerelése körülményes. A fém tartópálcákat sajátkezűleg kell méretre szabni.
A sárvédőn található műanyag tartók - melyek a fémpálcákat fogják - könnyen törnek.
Ha egyszer felszereltük, csak egyben és igen körőlményesen tudjuk leszedni.
A tartópálcákat a sárvédőszemekhez kell csavarni, de a csomag nem tartalmaz csavarokat.
A fém kiegészítő - mely a támvillát áthidaló fémre csavarozunk - vékony és merev (a sok hajlítástól könnyen eltörhet. (A sárvédő felfogatása is a fémlap két oldalának ráhajtásával történik)
A legkritikusabb pontja a fémpálcákat tartó műanyag, melyeket ha egyszer rápattintottunk a pálcákra, többé nem nyitható szét, csak roncsolással. Sajnos ha azok eltörnek a sárvédő stabilitása megszűnik, beleér a kerékbe, zajol és lassítja a forgását. Erre egy átgondoltabb innovációt is alkalmazhattak volna - pl ha nem szegecseléses rögzítéssel fogatják fel a sárvédőre, és nyithatóvá (pl csavaros rögzítés) tették volna a műanyga tartókat.
Hatalmas tapasztalatokat nem tudtam szerezni, mert nálam sajnos nagyon hamar tönkrementek - ez legfőbbképp betudható annak, hogy le szerettem volna venni, de csak egybe lehet, s úgy is körűltekintően, nehogy eltörjön a pálcákat tartó műanyagok.
A 4000 forintos fogy. ár ezért a konstrukcióért sok. Kétségtelenűl szép és könnyű, de inkább egy robosztusabb (nehezebb) s egyben olcsóbb és tartósabb darabot érdemesebb venni.
Ha figyelmesek vagyunk s nem kívánjuk leszedni, nem járunk rosszul vele. A teljesítmény 4, de az ár/érték csak 3 répa nálam.
26" gépekre.