Polisport Cross Coutry EVO sárvédő

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.11.)
  • Listaár: 6.000 Ft

HASONLÓ sárvédő TERMÉKEK



1-5 (5 vélemény)
Rendezés

Milka 78 avatar
8 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, több mint 1 évig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nem egy drága szett és a hibái ellenére,végeredményben használható.

27.5-ös,ösztelós bringára is jó.

Nem zörög.

Hátrány

A hátsó sárvédő rögzítése viccnek is rossz.

Tapasztalat

Sokat nem akartam költeni,mert csak alakalmilag használom,ezért is választottam ezt a szettet.20km-es sebességig egész jól teszi a dolgát,de esőben amúgy sem száguldozom.Az első sárvédő gyorszára egész jó egy mozdulattal oldható és egész jól bírja az egyenletlen terepet,de a hátsó sárvédőé egy vicc!Egy kisebb patkánál is elereszt és már esik is rá a kerékre.Zuhogó esőben nem tartottam viccesnek hogy 5 km-alatt 8x kellett visszaraknom.Megoldásként a gyorskötözőt tudom ajánlani.Áthurkolod a gyors zárat és onnantól beton stabilan fennmarad a helyén.

Összességében egy jól használható,olcsó szett,de a hátsó sárvédőt fixálni kell egy gyorskötőzővel.Ha ezzel meg tudsz barátkozni akkor nyugodtan megveheted,nagyot nem buksz vele.

Erre ajánlom

Aki olcsón meg szeretné úszni,alakalmi használatra.

Ennyiért vettem
4500
Mért tömeg
305 g
Csatolt képek
Polisport Cross Coutry EVO  2015 sárvédő
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

BenoKTM avatar
19 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Előnye, hogy gyorsan le- és felszerelhető. Viszont ez némi hátrányt is jelent a hátsó sárhányónál.
  • Ad egy kis csopperes feelinget a vasnak... :)
  • A víz ellen 25 km/h-ig viszonylag jól véd.
  • Ha jól be van állítva, akkor nem zörög.
  • Elviekben terepen is lehet használni.
Hátrány
  • A hátsó sárhányó a gyors klipsznek köszönhetően szeretett már kisebb bukkanóknál, nagy meleg hatására vagy csak úgy magától leesni. Ezt sajnos igen megsínylette a felülte, mert ezekben az esetekben mindig elkapta a hátsókerék és beledarált az anyagába. Visszavittem a boltba, ahol egyből ki is cserélték. Valamint mondták, hogy én vagyok az első, aki ezzel a problémával visszahozta.
  • A rögzítése kicsit merev, így nem lehet igazán passzosra állítani.  Valamint a gumírozott felület ellenére is el tud forogni. Véleményem szerint ez a probléma orvosolható egy plusz gumibetét behelyezésével, ami ez által teljesen körbefogja a nyeregcsövet.
Tapasztalat

Összességében nem egy rossz sárhányó, viszont csak aszfalton való használatra javaslom. Terepre teljesen felesleges, mert a hátsó alá beragad a sár és visszafogja a kereket. A cseredarabról majd később írok egy frissítést, mert adok neki egy második esélyt. :)

Erre ajánlom

Esős időben, aszfalton.

Ennyiért vettem
8000
Csatolt képek
Polisport Cross Coutry EVO  2014 sárvédő
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Teaf avatar
12 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • jobban véd a Polisport Cross Coutry EVO, mint az előző Zefal xx-t akármi, amit használtam, mert hosszabb
  • motocross feelin', legalább is az első, hátsóban még nem láttam olyat, ami "jól állt" volna egy MTB-nek (szvsz)
  • mindkettőn fényvisszaverő matrica, értelemszerű színkódolásban, így mostmár 95%-ban megfelelek a KRESZ-nek
  • 3 használható mód (az elsőn)
Hátrány
  • mivel hosszabb (gyári adat: 510mm), ezért bukta a hátsó kerekes lépcsőn letolás
  • hátsó, imbusz nélkül nem állítható
Tapasztalat

A felaplikálással elbíbelődtem egy darabig, főleg mert, olyan baromi népszerű a 3-as imbusz, hogy minden háztartásban egyből ötöt tartanak belőle, hogy még a WC-ben is legyen...

A hátsónál a gyártó próbált valami CatEye féle FlexTight megoldást eszközölni, több kevesebb sikerrel. Kb. mint a Merci vs. Suzuki! :P Az a Polisport baja, hogy nagyok a barázdák és olyan merev az egész test, hogy a nyeregcsövön állítani szinte lehetetlen. Legalábbis, ahogy a gyártó előírja; átdug, meghúz, másik oldalt lefixál. Ehelyett teljesen szétszed, átdug, húz, még mindíg húz, kb. egy mérettel szűkebbre, mint a nyeregcső, majd a másik oldalon bekapatni a pöcköket a vályatba és lefeszíteni, mint a hevedernél.

Nedves időben könnyen elfordítható a csövön, pedig gyárilag van benne valami gumírozás.

A hátsó deformáltságát én is tapasztaltam, de az enyémen a gyorskötöző (3x) miatt, ahogy egymáshoz voltak rakva első és hátsó.

Erre ajánlom

Hát arra nem, hogy a sarat megvédjük, inkább tőle magunkat. Nem egy pálcás védelmével bíró dolog, de a "táskateszten" jobban szuperált nálam, mint az előzőm.

Ennyiért vettem
4930 HUF
Csatolt képek
Polisport Cross Coutry EVO  2012 sárvédő
Polisport Cross Coutry EVO  2012 sárvédő
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bose401 avatar
53 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  •  Sár- és vízfelverődéstől  tökéletesen megvéd a Polisport Cross Coutry EVO, kb olyan 30-as tempóig.
  • Rögzítése stabil, ha jól beállítod nem mozdul el akármilyen rossz az út,de könnyen levehető marad
  • Lassan 2 éve van meg, használtam már hidegben, melegben de eddig nem volt gond a rögzítéssel, nekem nem akart letörni róla semmi.
  • Nem zörög,mozog rázós úton, stabil marad.
  • Szerintem jól néz ki vele a binyó. /Ez nem minden sárvédőre igaz, van ami ront a kerékpár összképén/
Hátrány

 Száguldozásnál ez sem védi meg a táskád/hátad, hogy össze csapja a kerék.

Ahol vettem, össze zsúfolva volt még egy jópár ilyennel egy polcon és sikerült egy olyat kifognom,aminek a vége kicsit el volt csavarodva. /"Megvetemedett" a műanyag/-----> egy kis hőlégfúvóval orvosoltam a csavarodást.

Tapasztalat

Nagyon jól használható levehető sárvédőről van szó, ami még jól is néz ki, bár ez ízlés kérdése.

Nekem nem volt gondom az illesztési pontokkal, de ha lesz is egy kis sufnituninggal orvosolható a probléma.

Erre ajánlom

Kerékpárokra ajánlom esős időben.

Ennyiért vettem
3500
Csatolt képek
Polisport Cross Coutry EVO  2011 sárvédő
Íme az összkép!
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

paranoir avatar
4 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, csak kipróbáltam, túrázgató/városi harcosként
Előny

Nem sok. Nem néz ki rosszul.

Hátrány

A véleményben leírom.

Tapasztalat

Nagyon nagyot csalódtam ebben a termékben. Hosszú ideig nézegettem sárhányókat, végül az árban magasabb kategóriából választottam ezt 4930 Forint volt a szett, ezért az összegért úgy sejtettem minőséget kapok. Képeken jól nézett ki a Polisport Cross Coutry EVO, és a gyári szövege alapján kimondottan erdei, terephasználatra készült. Mivel én csak városban közlekedem, gondoltam ez több, mint elegendő. Nos, a valóságban már nem néz ki olyan jól, de ez lenne a legkevesebb. A hátsó rész felfogatása gyengécske, erősen odaszorítani nem lehet, csak vállalva, hogy letörik az egész hóbelevanc, mert a felfogató gyűrű merev, hiába erőltetem szorosra, mindig lehet utána mozgatni jobbra-balra (rugalmasság híján nem csoda), szerintem egy nagyobb oldalszél kifordítja majd. Az első még tragikusabb. Három részre szedhető, aminek semmi értelme, csak annyi, hogy nyeklik-nyaklik tőle az egész. A felfogató szorítódiós elem egy hulladék, gagyi műanyag, rendesen megszorítani nem lehet. Ami azonban a leggázabb, hogy a kedd este vett sárhányóm első része másnap, az első húsz perc használat alatt letörött!! Semmi terep, semmi esés, egy 10 centis útpadkára felkaptam a kormányt, és már zuttyant is lefele. Nesze neked erdei használat. Visszaviszem, de ha ki is cserélik, akkor se fogom használni, mert annyira gyenge és ócska a Cross Coutry EVO, hogy attól paráznék, mikor hullik a küllők közé, ami forgalomban 25-30 km/h-nál életveszély. Ne vedd meg, ha kedves az életed, meg a pénztárcád!

Erre ajánlom

Fölösleges pénz értelmetlen elköltésére.

Ennyiért vettem
4960
Csatolt képek
Polisport Cross Coutry EVO  2012 sárvédő
Az a piros pöcök nem bírt ki fél órát se
Polisport Cross Coutry EVO  2012 sárvédő
Hitvány ez a része is
14 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-5 (5 vélemény)
Rendezés
 
anyag:

Műanyag


Méretek

 
szélesség (mm):
  • Első: 16-28,8 mm
  • Hátsó: 24-36 mm

Kerék

 
kerékméret:
  • 24"
  • 26"
  • 27,5"
  • 29"

 
színválaszték:

Fekete


 
további információk:
  • Villanyakra/nyeregvázcsőre szerelhető
  • Gyorszáras rögzítés
  • Hátsó sárvédő: magasság állítási lehetőség, 510 mm hossz

Tömeg:

  • 132 g, első
  • 173 g, hátsó

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Polisport Cross Coutry EVO termékkel kapcsolatban: