- jobban véd a Polisport Cross Coutry EVO, mint az előző Zefal xx-t akármi, amit használtam, mert hosszabb
- motocross feelin', legalább is az első, hátsóban még nem láttam olyat, ami "jól állt" volna egy MTB-nek (szvsz)
- mindkettőn fényvisszaverő matrica, értelemszerű színkódolásban, így mostmár 95%-ban megfelelek a KRESZ-nek
- 3 használható mód (az elsőn)
- mivel hosszabb (gyári adat: 510mm), ezért bukta a hátsó kerekes lépcsőn letolás
- hátsó, imbusz nélkül nem állítható
A felaplikálással elbíbelődtem egy darabig, főleg mert, olyan baromi népszerű a 3-as imbusz, hogy minden háztartásban egyből ötöt tartanak belőle, hogy még a WC-ben is legyen...
A hátsónál a gyártó próbált valami CatEye féle FlexTight megoldást eszközölni, több kevesebb sikerrel. Kb. mint a Merci vs. Suzuki! :P Az a Polisport baja, hogy nagyok a barázdák és olyan merev az egész test, hogy a nyeregcsövön állítani szinte lehetetlen. Legalábbis, ahogy a gyártó előírja; átdug, meghúz, másik oldalt lefixál. Ehelyett teljesen szétszed, átdug, húz, még mindíg húz, kb. egy mérettel szűkebbre, mint a nyeregcső, majd a másik oldalon bekapatni a pöcköket a vályatba és lefeszíteni, mint a hevedernél.
Nedves időben könnyen elfordítható a csövön, pedig gyárilag van benne valami gumírozás.
A hátsó deformáltságát én is tapasztaltam, de az enyémen a gyorskötöző (3x) miatt, ahogy egymáshoz voltak rakva első és hátsó.
Hát arra nem, hogy a sarat megvédjük, inkább tőle magunkat. Nem egy pálcás védelmével bíró dolog, de a "táskateszten" jobban szuperált nálam, mint az előzőm.