Avid BB7 2013 tárcsafék

183 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.05.)
  • Listaár: 22.000 Ft

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK



106-120 (183 vélemény)
Rendezés

Tanker avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

könnyen bekopik,  hangja csak akkor van ha sok vizet kap,könnyű beállítani, nem kell folyton állítgatni

Hátrány
ha vizet kap akk nyikorog és nem nagyon fog,  és én el hagytam az egyik fékpofám is valahogy:S
Tapasztalat
sztem ez a legjobb bowdenes fék:D
Erre ajánlom
mindenre
Ennyiért vettem
12.792 Ft
Csatolt képek
Avid BB7  2009 tárcsafék
Szerinted hasznos?

Brollybike avatar
208 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny

A létező legjobb mechanikus tárcsafék.

Kézzel állítható mind a külső, mind a belső fékpofa távolsága.

Nagyon jó a fékereje ahhoz képest, hogy "csak madzagos".

Könnyen bekopik és utánna remekül fog.

A fébetét tartós és egyszerű kicserélni.

Könnyen beállítható és a súlya is nagyon jó.

A hozzá való Avid fékkarral nagyon jó és szervízigénytelen féket csinálhatsz belőle.   

Hátrány
Csak egy oldalról nyomja a pofát a tárcsához.
Erre ajánlom
Ez egy olyan igazi mindenes fék. Jó XC-re Dirt-re, Street-re és nagyobb tárcsával akár a kezdő DH-soknak is megfelelhet. 
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Huti avatar
46 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

-Könnyű beállítás.

-Tökéletesen elegendő fékerő.

-Pofon 1xű karbantartás és betétcsere.

-Masszív.

-Szép

-Na és persze tökéletes működés és megbízhatóság azért mert AVID.

Hátrány

-Könnyen felforrósodik.

-És persze itt is megvan az a hátrány mint az összes többi mechanikus fékben ,hogy csak egyik oldalt mozog a fékbetét.

Tapasztalat
Összeségében 1 nagyon jó kis fék főleg az árához képest mindenkinek csak ajánlani tudom.
Erre ajánlom
Ezzel a fékkel nagyon széles felhasználókört céllzott meg az avid:jó ez mindenkinek mindenre.
Ennyiért vettem
13000
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

BF2 hungarolada avatar
141 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
  • jóval erősebb mint a stroker ryde
  • 203 as tárcsával 2 ujjas fékként még dh ra is használható ha be van jól állítva->azaz rendesen fog
Hátrány
  • hosszabb használat után után kell állítani
  • többet kell vacakolni mint egy hidraulikusnál főleg a felszerelésnél, viszont nem kell légteleníteni
  • ->nem kell szervízbe vinni(ha nincs lételenítő szett)
  • nem olyan jól adagolható mint egy hiraulikus de megszokható és nem vészes

 

Tapasztalat
  • én picit görbe round dragon tárcsávalal vettem(használat után olyan mintha hozzá görbült volna és most alig van hangja) g2 es tárcsa sokkal erősebb és a hűtése is jobb 
  • minősége sokat függ a bowdenház merevségétől és elhelyzésétől(ha nincs jól összerakva csörög a fékka bowdenház találkozásánál meg a fékezés is vacakabb)
  • szerintem ilyen áron&teljesítménnyel simán vetekszik a hasonló árú hidraulikusokkal és a bowdenesek között a legjobb
  • a fenti hátrányok csak kötekedések
Erre ajánlom

mindenre jó csak kevés sarazással

Ennyiért vettem
használtan
4 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

KisCobiii avatar
16 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-Viszonylag rövid bekopási idő/borzalmasan fékerő

-Bowdenháztól függően adagolható is meg harapni is nagyon tud (jelenleg egy Avid Kevlar-os bowdenház szettel használom és irgalmatlanul harap)

-Esőben is kiemelkedően magas fékerő

-A fékpofák mind 2 irányból állíthatóak (ezzel igen precízen belehet lőni) 

-Gyári G2-es tárcsa még esztétikus is... :) 

Hátrány

-Nagyon sok hegyről lefelé használat vagy intenziv/tartós és erőteljes fékezés hatására komolyan melegszik és olykor veszít a fékerőből

-Mikor legelőször használod enyhén nyúlosnak érződik

 

Tapasztalat
Árát minden tekintetben megéri és ha most kéne választanom Hidros vagy E között tuti újra őt venném. Itt is ügyelni kell természetesen a kiegészítő elemkre (gondolok: Bowdenház, fékkar) és ha jó a kompozíció, akkor brutál. :)
Erre ajánlom
Ez a termék is széles körben is mindenkinek, de leginkább azoknak akik tudnak bánni a nagy fékerővel és a harapos jellemével. Túra, Éjjel a városban feeling ,street/dirt esetleg FR-re, másra nemhinném. DH-nál talán hátra, megfogni 100 hogy megfog, elől már gofrisütő lenne.
Ennyiért vettem
15900
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

pumuklee01 avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
Minden nagyon előnyös rajta
Hátrány

Ezt eggyel lejjebb fejtem ki..

Tapasztalat
Lehet, hogy csak nekem tűnt fel: amíg a gyári G1-es tárcsájával használtam (mert 2006-os széria) addig tökéletes volt, viszont amint átváltottam a G2-es tárcsára..és bekoptattam..(tehát használatban volt már, sőt már előttem is használták)...hát ez utóbbi tárcsa nem sokban különbözik az elődjétől..de fütyül..és olyan mintha nyúlna. Ezt nem a fék, hanem a tárcsa számlájára írnám, és csupán azért gépelem le, hogy felmérjem, hogy más felhasználóknak nem tűnt-e fel a G1- illetve G2 közti különbség?
Legyetek szívesek reagálni..
Ennyiért vettem
15000
Szerinted hasznos?

Invi avatar
5 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 6 hónapig, dirt/street gyerekként használtam
Előny
Kezdeném a  fékerővel....egyszerűen brutális.Nem ragoznám...
könnyen kezelhető, mindene állítható, ezért minden stílushoz könnyen igazítható. 203-as tárcsánál a melegedés nem túl jelentős, a megfelelő bovden és bovdenházzal kiküszöbölhető a nehéz fékezés is. A fékkar egyszerű, kézre áll, és bírja a strapát.
Hátrány
Talán a betétek rögzítése nem a legjobb, mert néhány mm-t mocorog, de nem befolyásol semmit...
Ha vizes a tárcsa, kell egy kis idő míg megszárad, addig pedig hallgathatod a nyöszörgést. :D Ha száraz és be is van kopva, akkor is van hangja, ami megadja neki a mechanikus jelleget...de ez is csak a koraszülötteket zavarja az észrevételek alapján.
Tapasztalat
Ziiiisten!
Erre ajánlom
bármire
Ennyiért vettem
15000
Csatolt képek
Avid BB7  2008 tárcsafék
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

FePe avatar
12 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny
Mindent faszán lehet rajta állítani viszonylag könnyen, 1szerű, elég nagy ereje van... elől hátul 185tárcsám volt, és nagyon megvoltam vele elégedve! Fékkar 1szerű és gyenge! Komolyabb eséseknél se volt baja! olcsó! fékpofa távolságot belehet állítani! könnyű az egészet kezelni állítgatni!
Hátrány
Iszonyatosan nyúlik, hegyről lefelé leszakad az ujjad fékezésnél, erősen kell húzni h. fogjon rendesen, eléggé elfárad az ujj vége felé görcsöl...  hát nem 1hidrás fék az biztos...
Erre ajánlom
freeride, utca, dirt/street, jó ez mindenre ha okosan csinálod
Ennyiért vettem
13500
6 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Pdalos avatar
7 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Nagyon könnyű beállítani.

Lehet a féfékpofák távolságát is állítani.

Nagyon jól fog.

Hátrány
A tárcsa nagyon felforrósodik bár nem tudom hogy ez hátrány-e.
Erre ajánlom
DH/DIRT/STREET/FREERIDE/4X
Ennyiért vettem
13 900FT
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

szegedmagellan avatar
10 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

sok állítási lehetőség, szép -> fasza ( könnyű, és nem sok píz )

Hátrány

nem tapasztaltam

Tapasztalat
mellesleg, emberek! ha felmelegszik a tárcsa, akkor nagyobb a fékerő! ennyit akartam! :D ;) -> próbáldd ki az Avid Dual 7 fékkarral!!!!!!
Erre ajánlom

amire csak szeretnéd. szerintem mindenhol megállja a heyét!

Ennyiért vettem
15500
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Runner avatar
14 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Könnyű beállítás, hatalmas fékerő, igénytelen.
Hátrány

Hát az adagolhatósága azért nem olyan mint egy jó hidraulikus féknek.  Nedvesen néha vinnyogott kicsit

Tapasztalat

Én meg voltam vele elégedve, engem kiszolgát, most stroker trail-em van, és azért ezt nem cserélném vissza bb7-re az biztos.

Az előttem szólónak azt üzenném, hogy attól függ mekkora tárcsával akarod elöl használni, mert pl egy 203-as tárcsával már elég nagy a csavaró erő, az rst hát nem tudom mit szól majd hozzá, bár annyira nem ismerem azt a villát, de oda már mindenképpen jóminőségű villa kell leginkább átütő tengelyes, de mondjuk egy olyan villával nem hiszem hogy annyira zúznál hogy szükség lenne a nagy tárcsára, szerintem vedd 160-as al és bőven jó lesz. Vagy egy átütős villa és akkor mehet a 203 is.

Erre ajánlom
Attl függ mekora tárcsával használod, 160-as al lehet cc-re használni, de nagyobb tárcsával már fr/dh ra is jó. Volt olyan ismerősöm aki cc-re 160-as tárcsával használta és túl erősnek tartotta  a féket, szóval nem egy rossz fék.
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

doki1981 avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Van belőle bőven!

Az egyik (vagy inkább "A") legjobb bovdenes tárcsafék a világon. Nagyon könnyű felszerelni, beállítani és fékpofát cserélni rajta.

Rövid idő alatt bekopnak a pofák, és a tárcsa, ezután iszonyatos fékerőt produkál (ehhez kell a gyárilag hozzá fejlesztett fékkar is). A 185-ös verziót használom elö, ez nem melegszik fel, így nincs fékerő csökkenés sem. Párás, esős időben "visít", de ezt meg lehet szokni.

Hátrány
"gagyi" telóba nem érdemes belerakni, mert elcsavarhatja keresztmerevítőt.
Tapasztalat
A legjobb vétel!
Erre ajánlom
Bárkinek bármire!
Ennyiért vettem
18000
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Raven avatar
15 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, vitrin/garázs bicósként használtam
Előny

EGYSZERŰEN A LEGJOBB. Iszonyatos fékerő, ha bekopik jól adagolható, szerszám nélüli állíthatóság, a fékpofák és a tárcsa lassan kopik, jól pirja a trutyit (kivéve ha 10 éves kisgyerekek megfogdossák h: JÉÉ DEJÓÓÓ bár ezt inkább én nem bírom :D)

 

Olvastam h írták előttem h melegszik... noshát ez tárcsamérettől is függ... a 160 as lehet h melegszik de én számtalanszor próbáltam ki h egy egy nagyobb és hoszabb fékezés után mellé raktam a kezem de egyáltalán nem éreztem melegnek... monnyuk nekem 203 as tárcsám van. Szal nekem nem melegszik, vagy ha ige akkor a fékerőn egyáltalán nem lehet érezni.

 

Télen, nyáron, hóba, sárba mindenhol megállja a helyét (jó azér ne dobjátok egy vödör iszapba...)

Hátrány
Ha tescos villád van eltöri :D
Tapasztalat

KÖNYÖRGÖM HAMÁRECCER N00000B VAGY AKKOR LEGALÁBB NE FOGDOSD MEG MÁS TÁRCSÁJÁT MER A ZSÍR A KICSI KACSÓDRÓL RÁRAGAD A TÁRCSÁRA ÉS BAROMI IDEGESÍTŐ TAKATÍTANI!!!!!! MELLESLEG HA NEKEM CSINÁLOD AKKOR EGYENKÉNT TÖRÖM LE AZ UJJACSKÁIDAT :D:D:D Köszönjük megértésüket :D

 

Nekem ugyan Avid bbdb van de az ugyanaz mint a bb7 mivel annak az elődje (ha jól informáltak). Évek óta használom és nagyon bevált!! Fékpofát az évek alatt nem kellett még cserélni és sztem ebben a szezonban nem is fog kelleni.

Erre ajánlom

DH/FR alap ezen kivül Trial és minden más

Ennyiért vettem
21000
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kristof20732 avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny
Az van bőven. Nekem a fék több mint 1,5 éves, havertól kaptam igyen, mert neki nem kellett. Én vagyok a harmadik tulajdonosa és eddig fékpofát nem kellett benne cserélni(!)... A fékerő az ugyanolyan bivaly mint amikor hozzám került. Nagyon szeretem ezt a féket, bármi esetben megbizható! Ajánlom mindenkinek aki egy szuper bowdenes és megbizható féket szeretne.
Hátrány
Semmi.
Tapasztalat
Egyszer történt hogy baromkodtam és betéptem a féket és félrekurta a kereket a vázban annyira erős :D:D
Erre ajánlom
Mindenre. Dirt, Street, DH, FR, 4X tényleg mindenre.
Ennyiért vettem
havertól kaptam
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

smith avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny

nincsenek vele olyan gondok, h. légteléenítés meg olajcsere stb... mint egy hidraulikusnál
tehát nagyon megbízható
egy jó fékkarral olyan érzést kelt mintha hidraulikus lenne :P

könnyen beállítható, erős fékhatás

Hátrány
Avid, tehát   ...          nincs :D
Tapasztalat
kanyarban néha cincog kicsit, mert a fékpofa "cirógatja a tárcsát" néha  de ez semmi gondot nem okoz (:
Erre ajánlom

maratonra,CC-re AM-re...
ahol fontos h "a kisújjaddal is megállítsd" a bicót oda inkább hirdauliksat vennék (pl: DH, FR,4X)

Ennyiért vettem
kb 13 000HUF
7 olvasó 71%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

106-120 (183 vélemény)
Rendezés
 
típus:

mechanikus


 
fékkar anyaga:

a fékkar nem tartozék


 
féktest anyaga:

alu


 
fékpofa típusa:

fémes


 
féktárcsa mérete:
  • 140mm

  • 160mm

  • 185mm

  • 203mm


 
szín:
  • grafitszürke (MTB)

  • ezüst (Road)


 
dugattyúk száma:

2


 
állítási lehetőség:

rugóerő és fékbetét távolság


 
fékbetétcsere:

szerszám nélkül


 
fékpofa utánállítás:

kézi


 
féktárcsa felfogatás:

6 csavaros


 
tartozék adapter típusa:
  • IS

  • adapter nélkül: PM


tömeg:

329g


 
további információk:
  • Precíz beállíthatóság, rendkívüli fékhatás és adagolhatóság, szerszám nélküli fékbetét csere, alacsony karbantartás igény, kedvező súly: 329g
  • Féktest: Hidegen kovácsolt alu. CNC megmunkálással
  • Csapágyazott fék mechanizmus
  • Állítható rugóerő és fékbetét távolság
  • Szerszám nélkül cserélhető fékbetétek
  • Fékkar (Road): Országúti és canti fékkaral használható
  • Fékkar (MTB): Avid fékkarokkal használható
  • Féktárcsa: Magas minőségi előírásoknak megfelelő "G2 CleanSweep" kialakítású féktárcsa, kiváló hőelvezető képességgel. Kompatibilis a 6 furatos tárcsás agyakkal.
  • A termék egy tárcsaféket+tárcsát tartalmaz, mely a hozzá adott adapterekkel előre és hátra is felszerelhető.

Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.

1-15 (18 kérdés)

Kérdések Statisztika
Avid BB7 - fékadapter kell vagy elég a távtartó 180-as tárcsához?
4 válasz
utolsó: 2017. ápr.
Avid BB7 hátsó fék miért gyengébb az elsőnél?
13 válasz
utolsó: 2015. jún.
Avid BB7 Csiszolódó hang fékezéskor.
8 válasz
utolsó: 2015. máj.
Avid BB7+Jagwire Ripcord brake cable
2 válasz
utolsó: 2014. okt.
AVID BB7+Shimano Alivio '11 (ST-M430) 3x9
2 válasz
utolsó: 2014. jún.
Avid BB7 tárcsafékhez minden fékkar jó ami V-fékhez is?
9 válasz
utolsó: 2014. márc.
Avid BB7 vagy Hayes Stroker a megbízhatóbb ?
4 válasz
utolsó: 2013. dec.
Avid BB7 vagy Juicy éri meg jobban hosszú távon ?
6 válasz
utolsó: 2013. dec.
Avid BB7 vagy Shimano BR-M495 féket vegyek városi trekkingre?
2 válasz
utolsó: 2013. nov.
Milyen féket vegyek 50E alatt? Avid BB7?
12 válasz
utolsó: 2013. ápr.
Avid BB7 bowden gumiharang
9 válasz
utolsó: 2013. ápr.
Avid BB7 első fék bovdenét hogy vezessem el?
11 válasz
utolsó: 2013. feb.
Suntour XCT V4 MLO villát csavarná az Avid BB7 tárcsafék?
2 válasz
utolsó: 2013. jan.
Shimano BR-M495, vagy Avid BB5 / BB7 tárcsafék a jobb?
16 válasz
utolsó: 2012. aug.
Milyen tárcsát ajánlotok Avid BB7 -hez?
5 válasz
utolsó: 2012. máj.
1-15 (18 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Avid BB7 termékkel kapcsolatban: