Hayes MX1 tárcsafék

19 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2007.03.)
  • Listaár: 23.000 Ft

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK



1-15 (19 vélemény)
Rendezés

Josii93 avatar
53 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Jelenleg egy 160-as tárcsával használom, elég nagy a fék erő.(most fogom cserélni 203-asra)

Finoman, szépen adagolható, egy Avid FR5-ös fékkarral használom.

viszonylag könnyű beállítani, nincs vele nagyobb gond.

én nem tapasztaltam melgedést.(különösebben)

gyári pofák hamar elkopnak, kb 2-3 hónap


 

Hátrány

szerintem nincs neki :D

Tapasztalat

Nagyon bejön, tetszik. én első féknek használom

Erre ajánlom

Szinte mindenre:D

Ennyiért vettem
1500 :DD
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Sanko19 avatar
9 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Eléggé pöpec!Nagyon jól fog és megbízható!Alligator tárcsával használom!
Hátrány
Ha megtéped a fékkart akkor pofára esés meg hogy mechanikus!Nekem a bowdenrögzítő csavarnál a csavar megszakadt,de szerencsére a belső menet megmaradt ezért egy csavarral kellett pótolni,de azóta müxik!
Erre ajánlom
Mindenre,kivéve amire nem:D
Ennyiért vettem
7500
Csatolt képek
Hayes MX1 tárcsafék
4 olvasó 25%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

boxijawa avatar
5 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
  • nagyon jó fék,brutális fékerő-én avid roundagon tárcsával használtam-
  • igénytelen-minden jöhet sár stb.
  • a gyári fékbetét is szuper
  • egyszóval nagyon megérte az árát
Hátrány

nekem kipotyogott az első hónapban a fékbetét,
de aztán fogóval összébb húztam azt a kis alu tartó pöcköt,és jó lett.

Ennyiért vettem
8000
Csatolt képek
Hayes MX1 tárcsafék
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

pepsyyy avatar
55 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
télleg jobban fog mint a bb5, és a fékbetétek is elég tartósak (ugyan az mint a 9 be) nemkell erősen tépni hogy fogjon. sd7 el és alligator tárcsával jól fogott. (160)
Hátrány
eltört a bowdenhúzó kar (a)  öntési hiba miatt :(
Szerinted hasznos?

Vincz Patrik avatar
91 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Jobban fog szerintem mint a bb5, és a fékbetétek is elég  tartósak (ugyan az mint a hfx9 be) nemkell erősen tépni hogy fogjon. fr5 el és roundagonnal jól fogott.
Hátrány
a bowden fogó "kar" lötyög mozog nagyon. és megszakad könnyen a menet. nameg a bowdent is szétbassza. jobb kicserélni ott a csavaart.
Ennyiért vettem
3000
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

mantis avatar
25 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
2 évig működik kb, dhzásra lehet használni elég jó, rendesen fog az élete során.
Hátrány
dirtelni nem menj vele, farolni semmiképp se próbálj. szétszedte a bowdent, a bowdenrögzítő fül csavarjának átszakadtak a menetei, az egész munkahenger úgy jár oldalra is hogy azt öröm nézni.
Tapasztalat
^
Erre ajánlom
laza dh-ig mindenre. streetre ne nagyon meg firtre se.
Ennyiért vettem
olcsóé
13 olvasó 62%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

DH Gabees avatar
3 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
eccer ha bekopik akkor nagyon jol fog, s ilyen h essobe hidegbe melegbe nincs semmi valtozas, ennek mind1
Hátrány
ahanyszor kiveszem a kereket annyiszor kell ujraallitan,
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

magicoz avatar
magicoz
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
könnyű, jól néz ki, ha bekopik a betét kiváló fékerő, elől a manitou telomra nem kell adapter a PM rögzítés miatt, erős bowdenrögzítőcsavar, csapágyas mechanika
Hátrány
elsőre mikor megfogtam masszívabb felépítésre számítottam ennyi pénzért, de végülis erős, ez csak a látszat, hátra vettem adaptert hozzá, elvileg pont azt ami nekem kell, és nem passzol, 2-2 alátétet be kellett raknom a féknyereg és az adapter közé h jó legyen. így már lehetetlen pont párhuzamosra állítani a tárcsával a betéttel, mert úgyis elmászik ->csavarja a tárcsát, de a fékerő így is kiváló
Tapasztalat
ha megoldódik a hátsó adapter rejtélye akkor 5 répa, így csak 4, ha valaki tudna valamit erre mondani írjon.
Erre ajánlom
gyakorlatilag mindenre dh-n kívül, mert könnyű, erős, jól fog
Ennyiért vettem
9000/db, csak féknyereg
5 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Prof avatar
Prof
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Erősen fog olcsó meg hogy hayes
Hátrány
én csak hátra ajánlom előre kevés
Tapasztalat
Nagyon jó fék nekem hátul van 185ös tárcsával teszi a dolgát de nehéz úgy beállítani hogy ne cincogjon folyton viszon olcsó és király!
Erre ajánlom
Dh 3ride
Ennyiért vettem
20000
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

apollo3 avatar
apollo3
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 3 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Olcsó,meg azért fog is
Hátrány
Kopik hamar meg melegszik
Tapasztalat
Az előttem szólóhoz!Én is jöttem le ezzel a fékkel a badacsony tetejéről mondjuk csak hátul volt fékem és ez volt rajta!A fék jól is működött egy darabig ám mikor már jöttem lefele egy idő után nem fogott semmit sem, a tárcsát pedig átszínezte!:)
Erre ajánlom
Street,dirt
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gadanecz Gergő avatar
Gadanecz Gergő
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
őszintén nekem ez az első tárcsás fékem...nekem ngyon bejött,probáltam haverékét de sztem ez fékhatásnál mindennál jobb ami lehet h csak beállitás kérdés deh én tökéletesen + vok vele elégedve...
Hátrány
hamar melegedik(mint mindegyik)...multkor a badacsonyból jöttem le vele ott rendesen markoltam első hátsót de már rendesen szaga volt de amugy semmi,viszont nem kopik hamar!!
Tapasztalat
mindenkinek csak ajánlani tom
Erre ajánlom
mindenre,amugy 3ride/dh (203mm-es tárcsával)
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gettojanne avatar
gettojanne
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
brutál fékerő, jól adagolható, hamar bekopik, és nekem még elég olcsó is volt
Hátrány
háát...melegszik...(mint minden más rendes fék)
Tapasztalat
naon jó, én hátul használom 203-as tárcsával. előlre is ijen lessz, csak még nemtom mekkora tárcsát merészejjek felrakni...
Erre ajánlom
DH, Freeride
Ennyiért vettem
4900(csak a test) :p
Szerinted hasznos?

djoti avatar
djoti
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
marha jól fog.
Hátrány
nincs
Tapasztalat
be kell fujni hajlakkal és jól felkell melegíteni ,hogy leégjen róla a zsír. és rögtön fogni fog
Erre ajánlom
bármire
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

peti73 avatar
peti73
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Rohadtul fog
Hátrány
Nehéz pontosan beállitani
Tapasztalat
Ismerös ajánlotta,Avidot akartam,de ez lett és nem bántam meg.Fog ugy mint haver BB7-e,pedig 90+ vagyok.Elöl használom,de okozott már meleg pillanatot.Szerintem kategoriájába ott van a toppon!
Erre ajánlom
Könnyebb bicajosoknak szerintem cc-re is ok.
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Memphis avatar
Memphis
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
nagyon jól fog ha bekopott
Hátrány
bowdenes
Tapasztalat
Én nemrég kaptam hazafelé a boltból megijedtem mert alig fogott de aztán mint a vhar olyan gyorsan és erősen fogott be
Erre ajánlom
hátra downhill elöl freeride
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (19 vélemény)
Rendezés
 
típus:

mechanikus


 
fékkar anyaga:

a fékkar nem tartozék


 
féktest anyaga:

alu


 
féktárcsa mérete:
  • 160mm

  • 185mm

  • 203mm


 
szín:
  • fekete

  • ezüst


 
dugattyúk száma:

2


 
állítási lehetőség:

rugóerő és fékbetét távolság


 
fékbetétcsere:

szerszám nélkül


 
fékpofa utánállítás:

kézi


 
féktárcsa felfogatás:

6 csavaros


 
tartozék adapter típusa:

IS


tömeg:

321


Hayes logó

Hayes márka bemutatás

A Hayes márkanevet tárcsafékjeiről ismerhetjük. Elődje, a H&H Products Company 1946-ban alapult. Később a Kelsey-Hayes Company divíziója lett, végül 1984-ben vette fel a Hayes Brake nevet.

A cég nem csak kerékpárokhoz készít tárcsafékeket, hanem ipari alkalmazásokra is, illetve olyan járműipari cégek beszállítója, mint a quad-okat és hójárókat gyártó Polaris, vagy a mindenki számára ismerős Harley Davidson. Az első, 4 dugattyús Kelsey-Hayes fékekkel felszerelt autók 1964-ben gördültek le az összeszerelő szalagokról. 1968-ban a H&H mint verseny-részleg funkcionált a cégnél, dragsterekre és TransAm versenyautókra is készítettek fékrendszereket. 1970. október 23-án a Hayes fékekkel szerelt Blue Flame versenyautó új, 1008,6 km/órás sebességrekordot állított fel. Egy korábbi, félresikerült kísérlet során, a fékezőernyők hibája miatt, a fékeknek 880 km/óráról kellett lelassítaniuk az autót.

A sikerei eredményeként olyan gyártók beszállítója lett a cég, mint a John Deere, JCB, Caterpillar, vagy a Volvo. A kerékpár fékeken 1992-ben kezdett el dolgozni a cég, 1993-ban piacra dobva első ilyen féküket.

A Hayes cégcsoporthoz tartozik több kerékpáros márka is, úgymint a kerékalkatrészeket gyártó SunRims, vagy a teleszkópgyártó Manitou. A cég szponzoráltjai közt rengeteg kerékpáros csapat megtalálható, többek közt a magyar Cube-Csömör KSK.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Hayes MX1 termékkel kapcsolatban: