Avid BB7 2013 tárcsafék

183 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.05.)
  • Listaár: 22.000 Ft

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK



91-105 (183 vélemény)
Rendezés

Rideszk avatar
13 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Avid

 kiváló fékhatás mechanikus fékek közül a legjobb.

nagyon jó érzés volt amikor a szakadék elött János Hegyen 1,5 méterre behúztam és szinte egyből megáltam (persze nem direkt mentem arra)

avid fr 5 fékkarra használom ezzel kiváló de sokak szerint speed dial al jobb.. nekem megfelel:)

Hátrány
ennek nincs
Erre ajánlom
dirt,FR,DH
Ennyiért vettem
14000
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

foxi avatar
5 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny
nagyon jó fékhatás több ponton állítható akár kézzel mind a 2 fékbetétet lehet azonnal könnyen és egyszerűen állítani szerintem jól is néz ki  és árban sem sok szerintem de ilyen teljesítményért megéri az árát:D
Hátrány
talán az a hátrány hogy egy kicsit nehezen kopott be a fékbetét de azon kivül semmi hátránya nincsen
Erre ajánlom
dirt/street/dh szerintem megálják a helyüket
Ennyiért vettem
13490
Csatolt képek
Avid BB7  2009 tárcsafék
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ubi16 avatar
29 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny
Mindkét oldal állítható kézzel!
Nem kell hozzá szerszám ha álítgani akarod...
egész jól fog :D
bóvdenes
Hátrány
CSÚNYAAAA! XD

az hogy nem olajos? és mért jobb az olajos?
én tudom.. nekem volt hayes ninem is meg tektro auriga comp olajos tárcsafékem is... szeritnem kb semmi nagy különbség nincs közöttük...
azért cseréltem le a nine féket erre mert ez bovdenes és azt be lehet vezetni a villába.
Tapasztalat
itt egy kép róla(az a fehér szar a bóvdenen szikszallag mert nem kaptam bóvdenvégvédő izét)
Erre ajánlom

öööö hááát annak ajánlom aki meg akar álni. Dirt. street...stb.. DHra vegyél olajosat..

Ennyiért vettem
cseréltem
Csatolt képek
Avid BB7 tárcsafék
4 olvasó 25%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

hegyimorc avatar
2 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, varacskosdisznóként használtam
Előny
egyszerűen szerelhető, könnyen beállítható (bizonyos részei szerszám nélkül is), egy olcsó avid speed dial karral nagyon jól adagolható.
Hátrány
Nincs hátránya. Olcsó és jó
Erre ajánlom
DH-ra, vesenyekre nem, minden másra igen.
Ennyiért vettem
12000
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tamoo avatar
42 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 3 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny

-Jó fékkarral, bowdenezéssel nagy fékerő

-megfizethető

-könnyen állítható, bár ha nagyon pöpecre be akarod lőni sokáig el lehet vele kínlódni

-igénytelen, nem kell vele bajlódni

Hátrány

viszonylag hosszú bekopási idő, de ez nem gáz.

gyári tárcsák (roundagon) nem a legjobbak, nagyon melegszik, nehezen hűl vissza, könnyen meg lehet sütni.

Ajánlott vele inkább intenzív rövidebb fékezéseket végrehajtani, minthogy folyamatosan húzod :D

 +nekem gyárilag 8as volt benne

Tapasztalat
Én most is ilyet vennék, nem bántam meg. Használtan elég jó áron lehet szerezni.
Erre ajánlom

Dh-ra kevés lehet, + hosszú lefeléken megsül. Egyébként bármi másra.

Ennyiért vettem
13000
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kgergő avatar
35 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, kevesebb mint 1 hónapig, dirt/street gyerekként használtam
Előny
Nagyon állat fék... a Hayes MX-4 hozzá képest semmi.Nekem hátul van és pfff! könnyű állítani,hiszen mindkét oldali fékpofát szerszám nélkül lehet állítani
Hátrány
nem tapasztaltam...talán télen meg sarasabb körülmények között a fékerő lecsökken, a fékpofák gyorsabban kopnak...de ez mindnél így van.
Ennyiért vettem
13000,-
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

hauserjoci avatar
13 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 0-500 km-en keresztül, triálos fenegyerekként használtam
Előny
-normális fékkarral és jó bowdennal valami eszméletlen jól fog
-bekopása alatt is elég szépen fog
-mechanikus, nem ereszt, nemkell bele tömítés, nemkell vele szórakozni
-gyorsan állítható mind2 oldal
Hátrány
-Mivel bowdenes csak 1 dugattyús, de végülis jóaz
-gyári Roundragon tárcsa csúnya (bár ez izlés kérdése, nekem nem tetszik)
Tapasztalat
én teljesen megvagyok vele elégedve, még 1x sem fordult elő, hogy megcsúszott volna akkor amikor nem kéne :D
Erre ajánlom
szerintem amire van, fékezésre :D
Ennyiért vettem
pasz.
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sebgutkopf avatar
30 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Könnyen beállítható, bekopás után jó fékhatás, jól néz ki, erős féktest, jól adagolható (de azért nem úgy mint egy hidrós). A betét lassan kopik.
Hátrány
Néha a fékpofa nem megy vissza alapállapotba a dugattyúval, és akkor a következő fékezésik cicereg a tárcsán, szerintem elég lassan kipik be (az eső ezt gyorsítja szerencsére), utána viszont atom erős. Ez egyéni ízlés kérdése, de én nem vagyok oda a nyikorgásért se esőben se máskor.
Tapasztalat
Eleinte sokat állítgattam, mire az ízlésemnek megfelelő fogáspontot cicergés mentesen elértem. Miután ráéreztem, hogyan lehet igazán jól beállítani, már nem volt vele gondom vele, sőt utánállítgatni se nagyon kellett. Mivel bowdenes, ezért nagyon sokat számít, hogy erős bowdennel és jó fékkar legyen használva, hogy ne legyen nyúlós érzés.
Erre ajánlom
Aki mechanikus tárcsát akar, az ilyet vegyen ebben a műfajban a legjobb.
Ennyiért vettem
12500
Szerinted hasznos?

totyvfts avatar
16 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
jól adagolható , könnyen beállítható , fékhatása vetekszik egy-két drágább olajoséval
Hátrány
Egyetlen hátránya eddig hogy a gyári fékbetét lejtőn úgy 50-60 km/h-nál elpuhul , de ez cserével orvosolható
Tapasztalat
A 2006-os fékeimet csak azért cseréltem le 2009-esre mert a grafit szürke jobban megy a keró színéhez mint a szürke :D
Erre ajánlom
Mindenkinek aki olcsón jó , egyszerűen szervizelhető tárcsafékhez akar jutni
Ennyiért vettem
14000
Szerinted hasznos?

xBenyax avatar
56 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Tényleg csak jókat lehet róla mondani.Nekem mondjuk alig 1 hete van meg(miközben ide írok). Jelenleg hátul van,de ha anyagi helyzetem engedi előre is rakatok egy ilyet mert ennyiért nagyon jó!
Hátrány
Még nem vettem észre és remélem nem is lesz :)
Tapasztalat
Nekem ez a fék előtt V fékem volt és azt mondták 1 jól belőtt V fék jobb 1-2 tárcsa féknél,ettől paráztam hogy így lesz de nem úgy néz ki :)
Erre ajánlom
Végül is mindenre kivéve DownHill mert oda azért nem árt a hidraulikus.
Ennyiért vettem
15.000
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gravedagger avatar
16 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Beteg! Nagyon! Elöl hátul ez van tavasz óta, hát mondhatom, megállít mindenhol. És gyönyörűen adagolható. Valamint az új verzió állítócuccai könnyebben használhatóak.
Hátrány
Azmiaz?
Erre ajánlom
Akiknek megfizethető áron kell egy tökéletes fék.
Ennyiért vettem
13000
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Adept avatar
6 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Minden. Nagyon erősen fog 160as tárcsával is (100kg vagyok). Jol adagolható, nem melegszik.Jol állithatóak a pofák. Egyedül raktam fel, tök egyszerű. Olcsó is...

Igazán nem is mertem még megrántani mert átdob a kormányon, ha nem vigyázok. Sokkal biztosabb érzés mint az előző.

Minek a hidraulikus??

Hátrány
nem tudok még ilyenről
Tapasztalat
MIndenki vegyen ilyet.
Erre ajánlom
talán durva dhra már nem.
Ennyiért vettem
12000
Szerinted hasznos?

BonZer avatar
13 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

nagyon brutális fékerő és adagolhatósáág, én gagyi trinity fékkarral használom és kurvajó

a gyári fékpofa nagyon sokáig jó, nekem hátul van 185ös tárcsával és bőven meg vagyok vele elégedve

legjobb bovdenes cucc

Hátrány
talán a kinézete, de azt meg lesz*rom
Erre ajánlom
mindenre!!!!!
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

JamisXLT avatar
5 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, csak kipróbáltam, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagyon jó tárcsa. Nagyon sokat kipróbáltam már de ez tényleg megéri! Igaz hogy nem olyan puha mint egy hidraulikus fék de sokkal könyebb kezelni és nagyon harap!
Hátrány
Kicsit vannak bajok a rugóval ami a fékbetétet fogja.
Erre ajánlom
XC, AM, FR
Szerinted hasznos?

picur220 avatar
8 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, kevesebb mint 1 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Szinte minden! A fék nagyon fog, és nincs szinte semmi hangja, amikor bekopott, a Promax után isteni, az ég és a föld közelebb van egymáshoz, mint a promax mecháshoz ez, de...

Hátrány
amíg nem kopott be, addig nagyon durva hangja van, és kevésbé fog. A tárcsában baszott nagy nyolcas van gyárilag, de már kezd kivasalódni.
Tapasztalat
Nekem csak a villán van 185 mm-es tárcsával, így érte meg a legjobban. Nagyon jó fék! Venni fogok hátra is BB5-öt sztem.
Erre ajánlom
Nagy tárcsával bőven elég dirt/streetre, DH-ra jobb, ha hidrosod van, mivel az hirtelen is meg tud állítani.
Ennyiért vettem
12500 + GLS 1000 Ft
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

91-105 (183 vélemény)
Rendezés
 
típus:

mechanikus


 
fékkar anyaga:

a fékkar nem tartozék


 
féktest anyaga:

alu


 
fékpofa típusa:

fémes


 
féktárcsa mérete:
  • 140mm

  • 160mm

  • 185mm

  • 203mm


 
szín:
  • grafitszürke (MTB)

  • ezüst (Road)


 
dugattyúk száma:

2


 
állítási lehetőség:

rugóerő és fékbetét távolság


 
fékbetétcsere:

szerszám nélkül


 
fékpofa utánállítás:

kézi


 
féktárcsa felfogatás:

6 csavaros


 
tartozék adapter típusa:
  • IS

  • adapter nélkül: PM


tömeg:

329g


 
további információk:
  • Precíz beállíthatóság, rendkívüli fékhatás és adagolhatóság, szerszám nélküli fékbetét csere, alacsony karbantartás igény, kedvező súly: 329g
  • Féktest: Hidegen kovácsolt alu. CNC megmunkálással
  • Csapágyazott fék mechanizmus
  • Állítható rugóerő és fékbetét távolság
  • Szerszám nélkül cserélhető fékbetétek
  • Fékkar (Road): Országúti és canti fékkaral használható
  • Fékkar (MTB): Avid fékkarokkal használható
  • Féktárcsa: Magas minőségi előírásoknak megfelelő "G2 CleanSweep" kialakítású féktárcsa, kiváló hőelvezető képességgel. Kompatibilis a 6 furatos tárcsás agyakkal.
  • A termék egy tárcsaféket+tárcsát tartalmaz, mely a hozzá adott adapterekkel előre és hátra is felszerelhető.

Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.

1-15 (18 kérdés)

Kérdések Statisztika
Avid BB7 - fékadapter kell vagy elég a távtartó 180-as tárcsához?
4 válasz
utolsó: 2017. ápr.
Avid BB7 hátsó fék miért gyengébb az elsőnél?
13 válasz
utolsó: 2015. jún.
Avid BB7 Csiszolódó hang fékezéskor.
8 válasz
utolsó: 2015. máj.
Avid BB7+Jagwire Ripcord brake cable
2 válasz
utolsó: 2014. okt.
AVID BB7+Shimano Alivio '11 (ST-M430) 3x9
2 válasz
utolsó: 2014. jún.
Avid BB7 tárcsafékhez minden fékkar jó ami V-fékhez is?
9 válasz
utolsó: 2014. márc.
Avid BB7 vagy Hayes Stroker a megbízhatóbb ?
4 válasz
utolsó: 2013. dec.
Avid BB7 vagy Juicy éri meg jobban hosszú távon ?
6 válasz
utolsó: 2013. dec.
Avid BB7 vagy Shimano BR-M495 féket vegyek városi trekkingre?
2 válasz
utolsó: 2013. nov.
Milyen féket vegyek 50E alatt? Avid BB7?
12 válasz
utolsó: 2013. ápr.
Avid BB7 bowden gumiharang
9 válasz
utolsó: 2013. ápr.
Avid BB7 első fék bovdenét hogy vezessem el?
11 válasz
utolsó: 2013. feb.
Suntour XCT V4 MLO villát csavarná az Avid BB7 tárcsafék?
2 válasz
utolsó: 2013. jan.
Shimano BR-M495, vagy Avid BB5 / BB7 tárcsafék a jobb?
16 válasz
utolsó: 2012. aug.
Milyen tárcsát ajánlotok Avid BB7 -hez?
5 válasz
utolsó: 2012. máj.
1-15 (18 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Avid BB7 termékkel kapcsolatban: