Avid Juicy 5 2007 tárcsafék

88 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2007
    (frissítve: 2007.03.)
  • Listaár: 34.000 Ft

Használt Avid Juicy 5 első fék eladó
5.000 Ft
új árához képest: -85%

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK



46-60 (88 vélemény)
Rendezés

zolitrial avatar
zolitrial
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, triálos fenegyerekként használtam
Előny
Nagyon jól fog, a fékkar kialakítása is jó, fasza tárcsa jár hozzá!
Hátrány
Sajnos nekem triál használat alatt az egyik dugatyú el kezdett ereszteni, és sajnos nem lehet cerélni.Aki triálra veszi, jól gondolja meg!
Tapasztalat
Mint már mondtam jó megmindne, csak triálon nem sokat bír.
Erre ajánlom
Triálon kívül szinte mindenre
Ennyiért vettem
16.000
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

wins1 avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, vitrin/garázs bicósként használtam
Előny
Nagyon Jól fog. A fékkar kialakítása nagyon jó. Egy ujjal behúzom akkoris fejreállok. 203-as tárcsával, használom.
Hátrány
A régi telót csavarta, mint a szart, de arevelationnak meg se kottyan. Ha nedves a tárcsa iszonyat hangokat ad ki, de fog. Elég vicces mikor az emberek félreugranak a hang hallatán. De ezek végülis nem hátrányok. Szóval eddig semmi bajom vele.
Tapasztalat
Hát eddig nem volt tárcsafékem, de amiket próbáltam: shimano deore akármi, hayes hfx9 azoknál jobb. A régi V-fékhez képest meg álom. Ja én ebike-on vettem, és féláron megérte.
Erre ajánlom
203-as tárcsával, nem versenyzőknek bármire. Mondjuk normális teló nem árt hozzá.
Ennyiért vettem
18900
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

CHrisss17 avatar
CHrisss17
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
brutál fékerő, naon qrva jool adagolható, igényes kinézet, kényelmes fékkar és olcsooo ahoz képest amit tud
Hátrány
nincsenn
Tapasztalat
szentem sokkal jobb mint a hayes ezerszer határozottabb a nyomáspomt és joban is néz ki
Erre ajánlom
DH FR Dirt street
Ennyiért vettem
20000
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Jonny avatar
27 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
jo fekhatas, jol adagolhato, tartos, keves karbantartas, olcso, kiakado fekkar, szep...
Hátrány
suly, vizesen iszonyat hangja van, bar ez lehet hogy elony :D, kis 8-as a tarcsaban
Tapasztalat
Nekem mar majdnem 1 eve van meg, elol 185, hatul 160-as tarcsaval. Elegedett vagyok veluk, foleg hogy milyen olcson szereztem meg oket parban (igaz hogy eppen a kifuto modellt de tok mindegy). Barmikor eleg 1 ujjal fekezni veluk. Vizesen nagyon hangosak, de legalabb mindenki hallja hogy jovok :). A tarcsaban levo kis 8-as miatt az elso villa beremeg kisebb (de tenyleg csak kicsi) sebessegrol fekezesnel. Eddig meg nem volt vele kulonosebb gondom (kiveve mikor kicsit meghuztam a fekkart mikor a kerek ki volt szedeve...). Esesnel meg ki tud akadni a fekkar es legalabb nem hajlik/torik el (vagy ez nem azert van?).
Erre ajánlom
XC, DH, freeride stb.
Ennyiért vettem
150 euro E+H
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

SuperT avatar
9 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Már korábban leirtam....:D most vmin megsértödött a kicsike... baszik rendesen fogni..remélem csak a hidegtöl van...majd kap uj fékpofákat és goodridge fékcsövet...majd kiderül h mi lessz vele..remélem megjavul...XD
Tapasztalat
Jo kis fék...fél évig nem kellett hozzányulni...az esöt nem nagyon szereti...amugy nem hagy cserben...:D
Erre ajánlom
Sztem nagytárcsával mindenre jo lehet ...de nekem a 185ös nagyon bevált..
Ennyiért vettem
26000
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kona stinky avatar
kona stinky
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
szép,erős,nem csökken a fékerő ha esik az eső...
Hátrány
nemhinném hogy van!
Tapasztalat
nagyon jól fog!! nekem eltört egy suntour teleszkópot és még a fék felfogatást is leszakította szóval erős:) jól néz ki a tárcsa is!
Erre ajánlom
dh/fr
Ennyiért vettem
36000
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

SuperT avatar
9 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Jo adagolhatóság,G2 clean sweep tárcsa kva erös(párszor koppant a betonon),Kényelems fékkar ,szép,AVID!!
Hátrány
Hát a nyomáspont szeret elmászkálni a hömérséklettel párhuzamosan!ha vki tud erre megoldást lécci irjon!!!THX
Tapasztalat
Sztem naon jo fék érdemes kiprobálni ....185ös tárcsával még nem sikerült megsütni!!Vegyétek!!
Erre ajánlom
Dh,Dirt,Street,Freeride
Ennyiért vettem
26000
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

zolytryal avatar
zolytryal
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, triálos fenegyerekként használtam
Előny
Kurva jó adagolhatóság, nagyon jó fékerő, ára kiválló, király fékkar, meg aki használ ilyet tudja
Hátrány
szerintem nincsen
Tapasztalat
Én triálra használom, egyszerűen tökéletes, sok tárcsát próbáltam és használtam már de ez mindent odaver. Én mindenre ajánlom, szerintem egy nagyon jó fék, bárhol megállja a helyét
Erre ajánlom
Mindenre
Ennyiért vettem
16
Szerinted hasznos?

bicóska avatar
bicóska
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Kényelmes fékkar, szép, ízléses kialakítás
Hátrány
A hátsó fék fékkarjában elromlott a tömítés, és már 2 hónapja várok rá, de nincs a forgalmazónál, és nem is lehet tudni, hogy mikor lesz, addigideiglenes tömítéssel van összerakva, iagz, így is működik. Nekem még hullámos tárcsával adták, na hát az nem való semmire. A gyári fékbetét iszonyatosan kemény, még bekopva se fog vmi jól.
Tapasztalat
Ha veszel hozzá új, 2007-es avid G2 clean sweep tárcsákat, meg új mondjuk BBB betéteket, akkor olyan féked lesz, ami akár még külföldön is megállja a helyét. A 2007-es juicy vmivel olcsóbb mint a tavalyi, és ráadásul már G2 clean sweep tárcsával adják. Max. a betétek lehetnek cserések ha nagyon lassan kopik be, és nem fog igazán.
Erre ajánlom
Freeride, DH, de lehet lájtosabb felhasználásra is, de arra sztem nem kell
Ennyiért vettem
27000
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tamás avatar
Tamás
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
160-as tárcsával egyujjas fejreesés garantált
Hátrány
kicsit nehéz, hamar melegszik de ez nem befolyásolja a fékhatást
Tapasztalat
én 25-ért vettem 203-as tárcsával kompletten, ettől jobb vétel nincs
Erre ajánlom
dh fr sirt street, persze a megfelelő tárcsával
Ennyiért vettem
25000
Szerinted hasznos?

takygaby avatar
takygaby
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
nagyon jól adagolható,kényelmes.olcsó,mindenre jó,könnyen bekopik a betét,nagyon jól fog,eléggé esztétikus
Hátrány
szentem nincsen/vagy csak én nem vettem még észre/
Tapasztalat
nagyon jó fék,minden esztétikus rajta,jól van kidolgozva,nagyon fog mikor bekopik a betét szinte gyilkos,eléggé kézhezálló fékkarja van NAGYON POLÍR!!!!!!!!!!
Erre ajánlom
dh,4x,dirt.cc MINDENRE!!!!!!!!!!!!!
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kelu avatar
kelu
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, csak kipróbáltam, varacskosdisznóként
Tapasztalat
hello laci! hallod nem bizots h cvan hibaja, nézd meg elöször az agyon azt a reszt ahova racsavarozod a tárcsát,nekem is ez volt a bajom,mert nem volt sima(pici bütykök vagy mik) na azt csiszoló papírral nagyon ovatosan lelehet szedni es tökéletes lesz. Lehet hogy nalad nem ez a baj,nalam ez volt,es segitet is:) amugy jo tárcsafék ez!
Szerinted hasznos?

Laci avatar
Laci
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Szép, jó, megéri az árát. Nagyon jól fog. Jól adagolható.
Hátrány
Most így hidegben kevésbé fog a gyári betéttel. Aztán ha felmelegszik akkor vándorol a nyomáspont, sokkal durvábban mint meleg időben. Ráadásul amiért nagyon haragszom ki kell cserélni a gyári 203-as hullámos tárcsát, mert 88-as van benne (akkora hogy éppen kicsit hozzáér a fékbetéthez) és berezonál.
Tapasztalat
Egy haverom akinek v-fék van a bringáján, ment vele egy kört, és megálláskor első dolga volt a 3-as szaltó a kormány fölött:-D Nagyon jó cucc és kész, csak az a 88-as ne lenne a tárcsában(nem ütődött meg gyárilag ilyen volt)
Erre ajánlom
Mindenre mindenkinek akinek van tárcsafékkonzolja, na jó szupermarketes bringákra nem, mert esetleg nem fogja kibírni a z auchan-os teleszkóp.
Szerinted hasznos?

Laci avatar
Laci
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Nagyon jól fog, olcsó és jól adagolható, és mellesleg nem is csúnya
Hátrány
A tárcsában gyárilag van egy kis 8-as. Aszfaltos úton nagyobb sebességnél eléggé berezonál és vicces hangja lesz. Lehet hogy csak a kis 8-as miatt van, de lehet hogy a teló sem a legjobb (RS Judy J4) Mellesleg kicserélem a tárcsát valami hagyományosra.
Tapasztalat
Jó és kész! Négy répát csak a nyolcassért kap, de lehet hogy már megint csak a rosszat fogtam ki.
Erre ajánlom
Tényleg bárkinek még DH is persze 203-as tárcsával
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bendi avatar
Bendi
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
jol fog!jol adagolhato! enél tobb nem is kell.ja meg jo arban van!!enyi
Hátrány
Az 5. honapban elkezdet levegosodni ennek nem tudom mi volt az oka.de nem is erdekel!! anyi a lenyeg h most kurva jooooo es kesz!!
Tapasztalat
jo aron 1 jo fék!!!!
Erre ajánlom
x fr/dh/dirt/
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

46-60 (88 vélemény)
Rendezés
Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.