Avid Juicy 5 2007 tárcsafék

88 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2007
    (frissítve: 2007.03.)
  • Listaár: 34.000 Ft

Használt Avid Juicy 5 első fék eladó
5.000 Ft
új árához képest: -85%

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK



61-75 (88 vélemény)
Rendezés

Zsót avatar
Zsót
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Könnyű beálítás,könnyű légtelenítés(persze ha van hozzá gyári szetted),jól fog,gyorsan bekopik(ezalatt azt értem,hogy egy 1km.-s leejtő),jó fékkar pozíció és kényelmes fékkar(szerintem)
Hátrány
A gyári fékpofa elég vacak.Kemény fémes,visít.Nem tünik el a visítás,hol csinálja-hol nem.Csere BBB-re vagy Gold Frenre(ez utóbbin ne ijedjetek meg-reszelni kell egy kicsit a fékpofa bemeneti nyílásán-ha egymás mellé teszitek a gyáriak kiderül,hogy hol)ezekkel már jól működik és hangtalan
Tapasztalat
Három juicy is van a keróinkon.Egy 7-es és két 5-ös.Megbízhatóak,jól fognak.Dúrva leejtőn tényleg melegedhet,de egy kis hűlés és minden a régi.Ezt a határt még csak egyszer tudtam elérni-Schladming DH pálya(4 km.)Felső 2km. móka ,alsó 2km. para szénné fékezés.Máshol még túlhevíteni sem tudtam.Vki kérdezte a fékkar belassulását.Nekem az egyik megkapta ezt a betegséget.Igazából nem is csoda.Az összes maraton(sáros) és nagynyomású mosás megcsinálta.A fékmunkahengert kellett kitakarítani.Előbba a fékkarnál próbálkoztunk-kicseréltünk minden tömítést.(1500 huf-os egységcsomag a Bikernél)Nem segített,de az elhasználódott szig.gumik is okozhatnak fékkar "visszabelassulást".Szóval ez néha megesik egy-egy Juicy-val,de nagyon sok ismerősöm használja és ehhez képest csak 1-2 db-nál volt még csak ilyen probléma.
Erre ajánlom
Tárcsamérettől függően bármire
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

B 52 avatar
B 52
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, brutálfutárként használtam
Előny
Iszonyatosan fog, meg jól lehet adagolni
Hátrány
Nagyon elkezdett lötyögni a fékkar, túl hosszú az olajvezeték
Tapasztalat
Ezen a féken nincs sok állítási lehetőség, úgyhogy szerintem ha még csak 1 hónapja használod koptasd be rendesen és akkor harapósabb lesz, de ha még a gyári fékpofák vannak azok elég fémesek ezért a fékerő minimálisan rosszabb de tartósabb jóval!!!!
Erre ajánlom
amire akarjátok mert jó mindenre kivéve szerintem cc
Szerinted hasznos?

ben3 avatar
ben3
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagyon frankó fék még így is hogy nem tudom hogy kell harapósabbra állítani.
Hátrány
Na nekem az a helyzet hogy kb 1 hónapja megvan és nemtudom hogy lehet harapósabbra állítani. Ha valaki tud segíteni az írjon!!!
Tapasztalat
Aki tud segítsen mert harapósra akarom állítani!!!!
Erre ajánlom
Szerintem mindenre használható.
Szerinted hasznos?

Rommel avatar
Rommel
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Frankó, valóban gyorsan bekopott. V-fék után nem állítottam túl harapósra, csak most egy hete, de duuurvaaaaa! Nagyon sirály! Nem levegősödik, ha fel is forrósodik, gyorsan visszahűl. Szo zsííííííííír!
Hátrány
Eleinte nekem is visított, mint zállat, de most már überfrankó...lenne: két napja kezdte a hülyeséget. Folyton beragad. Mi a fuck van vele? Akinek produkált hasonlót lökjön már v.mi rizsát ide!
Tapasztalat
Ebben a kategóriában nagyon sirály! És harminc alatt is már be lehet szerezni.
Erre ajánlom
185 tárcsával nincs olyan terep Mo-on, ahova ne lehetne kivinni!
Szerinted hasznos?

Kárlosz avatar
Kárlosz
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Jól adagolható erős fékhatás nagyon szép a hullámos tárcsa hamar bekopik
Hátrány
Talán az, hogy nagyon hamar felmelegszik a 160-as tárcsa
Tapasztalat
A tárcsa hamar felmelegszik, de nagyon gyorsan lehül a kiváló formájának köszönhetően. Jobban fog és jobban adagolható mint a shimano deor hidraulikus.
Erre ajánlom
street/ dirt, 203-as tárcsával meg freeride.
Szerinted hasznos?

péter avatar
péter
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
szép gyorsan bekopik,nagyon jol adagolható,kicsit hamar felmelegszik,de gyorsan lehül
Hátrány
kisseb nyomáspont változások
Tapasztalat
megéri
Erre ajánlom
enyhe dh,dirt,street,fr
Szerinted hasznos?

lucas avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Jól adagolható.könnyedén bekopik és utána már oda kell figyelni menyire is huzzuk azt a fékkart.a tárcsa formája miatt rendkivül gyorsan hűl
Hátrány
még az első hetekben igen furcsa hangokat adott fékezéskor de ez késöbb elmúlt.a féktest elég könnyen bemelegszik de azon kívül hogy a fékpofa gyorsabban kopik más baj nincs vele.asszem ennyi
Tapasztalat
szerintem jó kis cucc de azé gyüjtsetek a seven nagytestvérre.
Erre ajánlom
xc fr dirt enyhébb dh
Szerinted hasznos?

Hotmaat avatar
Hotmaat
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
Mondjuk az, hogy bárhol megfog. Elötte 1 XT V fékem volt ahoz képest ég és föld. Sárban pedig leirhatalanul jobb. Könnyü a többi tárcsáshoz képest.
Hátrány
Gyorsan melegszik a tárcsa. Állitolag ez az uj Avid tárcsák hibája, majd talán 1* lecserélem öket.
Tapasztalat
Szerintem nagyon megéri a pénzét, csak az a bibi, hogy most gyüjthetek teleszkopra, mert rendesen csavarja. 30-as becsuszó alatt VIGYÁZZ csavarni fogja!!!!
Erre ajánlom
160-as tárcsával CC-re Maratonra Nagyobbal akár durvulásra is
Szerinted hasznos?

halfpig avatar
halfpig
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
igényes,minőségi kidolgozás,nagyon jó ár/érték arány,ha bekopik,bárhol megfog,egy deore vfék után olyan volt,mintha addig nem is lett volna fékem :)
Hátrány
télen ki ne vidd,az a kib****** sós latyak megeszi a testet,a tárcsa sértetlen,a pofát nemtom
Tapasztalat
nekem kb félórába került amíg bekopott,és azóta egy szavam sincs a teljesítményére,egy cimborám a maguraját cserélte le erre,és elégedett vele,szóval tényleg lehet benne vmi..
Erre ajánlom
ha tárcsára van szükéged..bárhova
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Napster avatar
Napster
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
szép,nagyon szép,a fékkar is meg a tárcsa is és a test is .nagyon tetszik.
Hátrány
hááát. nem tom miért de nekem alig fog vmit,be van koptatva pedig,elöl van és 203 as.és alig fog vmit,a minap vettem egy hfx9et hátulra 203asat és ez bekopás előtt jobban fog mint most az avid....és ezért drága mulatság volt...
Tapasztalat
passz.nem tom mi baja lehet-a tárcsa is tiszta...
Szerinted hasznos?

Freerider avatar
Freerider
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Jól néz ki, masszív cucc.
Hátrány
Ha egyszer elesel akkor már annyi neki, könnyen sérül a fékkar, nehéz szerelni, beállítása macerás. Drága mulatság
Tapasztalat
Inkább Avid BB7, mint ez.
Erre ajánlom
Freeride, Dh. közértbe járni inkább V féket.
Szerinted hasznos?

Dickhead avatar
Dickhead
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nem használódik el olyan hamar,nagyon jól fog,nem kell attól félned hogy rövid idő után légteleníteni kell!
Hátrány
Egy kicsit drága,de manapság mi nem az...
Tapasztalat
Már a bekopás előtt is fog rendesen,de ha bekopnak akkor aztán mindent lehet vele csinálni!!!
Erre ajánlom
Mindenre!!!
Szerinted hasznos?

ádám avatar
ádám
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
nagyon jó fékerő+adagolhatóság könnyen bekopik jó a fékkar is és a tárcsa is fasza
Hátrány
talán hogy nem sok helyen lehet hozzá venni fékbetétet
Tapasztalat
ILYET VEGYETEK NE AZT A SZAR HAYES HFX-EKET
Erre ajánlom
kemény DH FR STREET DIRT
Szerinted hasznos?

blöki avatar
blöki
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
qva jól fogmég a hegy oldalon is megálitja a gépet jól néz ki egyszóval fasza
Hátrány
nuku!!
Tapasztalat
nagyon brutál
Erre ajánlom
street dirt fr dh
Szerinted hasznos?

hobby déhás arc avatar
hobby déhás arc
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
kiváló adagolhatóság egyszerü beállitani szép kidolgozás adaptert nem kell külön venni mint a hélyszhez
Hátrány
tárcsát 1 böl lecseréltem mertmelegedés után nem harapott olyan jól
Tapasztalat
nagyon csoki kis szerkezet könnyu
Szerinted hasznos?

61-75 (88 vélemény)
Rendezés
Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.