Hayes HFX 9 HD tárcsafék

81 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2008
    (frissítve: 2008.03.)
  • Listaár: 30.000 Ft

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK




vadlee avatar
vadlee
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Tapasztalat
Sziasztok!! Rövid leirás tapasztalatimból!! Először is olcsón jutottam hozzá!! Mádodszor a felszereléssel gondjaim voltak! marzo drop off comp teló és az agyra szerelt tárcsak között nem volt hely az adapter felrakásához. Kénytelen voltam az első adapter vastagságából leszedni 3 mm ert. lehet a gyártó hibája mert a két furat nem szimetria tengelyen volt hanem mellette! Felrakás sikeresen megtörtént elől hátul 203 as tárcsa. Hátul baszott veszélyes. Mami nem tudja merre akar meni és temár csak pánikból rá rántasz egy ujjal ugy csúszik a segge kifelé a bringának a blokktól, hogy csóró mamit ha mákod van rendesen kigáncsolod! Elől lehet az adapter könnyitése miatt ami muszáj volt de a drop off is elég kolbász teló csavarja mint atom. 1 ujjal lassulsz 2 vel fejre állsz. gyári betétekkel. Ami fontos tapasztalat fél éve nyűvőm a féket lekopogom bajom még nem volt vele. 2 hetente takaritom a pofákat nem sok van már rajtuk de még birják. azóta légteleniteni sem kellett királyosan kemény még mindig. cincog elől hátul hol abba hagyja hol csinálja végig. vizesen sipol de ugyan ugy fog. nekem előzőekkel szemben bajom nem volt a csavarjaival nem kell szakadásig meghuzni nekem úgy vagy hogy nagyobb ütéstől elmászik. előszőr is mert a csavarokat nem nyalom széjjel másodszor is sikerült elkaszálnom gyalogos védő kis oszlopot mert másik nem szép tagját figyeltem elkaszáltam oszlopott a kar lefordult függőlegesbe. ez csak egy példa volt de fejre állásnál vagy 60 al kikapsz egy fát inkább másszon mint törjön.
Szerinted hasznos?

Hayes logó

Hayes márka bemutatás

A Hayes márkanevet tárcsafékjeiről ismerhetjük. Elődje, a H&H Products Company 1946-ban alapult. Később a Kelsey-Hayes Company divíziója lett, végül 1984-ben vette fel a Hayes Brake nevet.

A cég nem csak kerékpárokhoz készít tárcsafékeket, hanem ipari alkalmazásokra is, illetve olyan járműipari cégek beszállítója, mint a quad-okat és hójárókat gyártó Polaris, vagy a mindenki számára ismerős Harley Davidson. Az első, 4 dugattyús Kelsey-Hayes fékekkel felszerelt autók 1964-ben gördültek le az összeszerelő szalagokról. 1968-ban a H&H mint verseny-részleg funkcionált a cégnél, dragsterekre és TransAm versenyautókra is készítettek fékrendszereket. 1970. október 23-án a Hayes fékekkel szerelt Blue Flame versenyautó új, 1008,6 km/órás sebességrekordot állított fel. Egy korábbi, félresikerült kísérlet során, a fékezőernyők hibája miatt, a fékeknek 880 km/óráról kellett lelassítaniuk az autót.

A sikerei eredményeként olyan gyártók beszállítója lett a cég, mint a John Deere, JCB, Caterpillar, vagy a Volvo. A kerékpár fékeken 1992-ben kezdett el dolgozni a cég, 1993-ban piacra dobva első ilyen féküket.

A Hayes cégcsoporthoz tartozik több kerékpáros márka is, úgymint a kerékalkatrészeket gyártó SunRims, vagy a teleszkópgyártó Manitou. A cég szponzoráltjai közt rengeteg kerékpáros csapat megtalálható, többek közt a magyar Cube-Csömör KSK.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Hayes HFX 9 HD első fék probléma
2 válasz
utolsó: 2013. szept.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Hayes HFX 9 HD termékkel kapcsolatban: