Formula RX tárcsafék

12 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév: 2011 (frissítve: 2011.06.)
  • Listaár: 30.000 Ft

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK



1-12 (12 vélemény)
Rendezés

sompi777 avatar
5 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

kiváló adagolhatóság

dotos olaj kell bele

olcsó csere alkatrészek

gyönyörű féktest

22mm dugattyúk, ezek megfognak mindenhol hidd el 

hosszú DH kör után se melegszik

203-as Hayes V-Series tárcsával csoda kombó

mx stílusú kar ami kényelmes, és nekem nagyon bejövős

Hátrány

hát ööööö.... tárcsát okosan válassz mert lehet megeszi fémes pofával XD

Tapasztalat

nekem a Formula RC Tune van meg, de fékerőben meg adagolhatóságban ugyan az, annyi a különbség hogy az RC Tunet szarrá lehet állítani.

Legfaszább 2 dugós fék a piacon!!

Én egy merev bicón használtam, és nem volt olyan helyzet ahol azt gondoltam most kicsattanok a kanyarból

Erre ajánlom

DH, FR, (Xc mert könnyű is)

Ennyiért vettem
35000
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

trancegod avatar
10 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Kiváló fékerő!!! 

Könnyen adagolható (ellentétben a Shimano fékekkel ahol egy ponton azonnal fog) és designes megjelenés. Olajat nem engedi, fékkaron a fogáspontot könnyen tudom állítani (R1 fékkar).

Túlmelegedést nem tapasztaltam, pedig versenyre használom erősen!

Hátrány

Magyarországi alkatrész ellátás nem túl biztató, de az utángyártott fékpofák is kiválóak.

Bringacsere miatt, hosszabb fékvezeték kell, viszont a gyári elég borsos árral rendelkezik. Meggondolandó...de előnyei miatt, lehet megéri az a 12.000 HUF-os beruházás.

Fekkar csavarok könnyen eltornek, és nehéz pótolni azokat. 

Erre ajánlom

XCO, XCM.

Ennyiért vettem
Kerékpárba volt
Csatolt képek
Formula RX  2012 tárcsafék
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Varga Miki avatar
6 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Nekem a fehér piros kivitel van és nagyon meg vagyok vele elégedve esztétikailag. Nekem nem volt szerencsém kiprobálni az eredeti betétet és egy bbb vagy benne félfémes ha jol tudom, de nagyon meg vagyok vele elégedve fog mint az állat. Jol tűri a melegedést fékerő nem romlik csak elkezd ciripelni. 

Hátrány

Adagolhatoság az nem az erőssége de én szeretem mert ha meg kell állni akkor meg fogsz. Feltéve ha jo a gumid

Tapasztalat

Összeségébe. Ez egy egész jo fék.nem a profiknak valo de szodával elmegy. Ne ezzel a fékkel akarj megtanulni manuálozni mert az fájdalmas és szomoru lesz xd

Erre ajánlom

Xc hobby és verseny szinten ( bár a versenyre vannak jobb fékek.

Ennyiért vettem
Bringán volt
Csatolt képek
Formula RX tárcsafék
Formula RX tárcsafék
Szerinted hasznos?

Makky avatar
164 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Brutális fékerő

Hátrány

Nem igazán adagolható finoman.

Tapasztalat

Egy teszt bringán volt. Csak kipróbáltam. Gyakorlatilag alig lehetett adagolni a féket. Vagy fejrálltam vele, vagy nem fogott. A kettő között alig volt átmenet. Emiatt terepen nagyon nem jól viselkedett. Lehet, hogy lehetne rajta valahogy állítani. Esetleg túl volt töltve. Nem tudom, de így ebben a formában én nem használnám.

Update 2017: Azóta volt szerencsém egy másikhoz is. Azzal már nem volt semmilyen problémám az adagolhatósággal kapcsolatban. Az teljesen jól működött. Viszont a fékkar formájával nem sikerült kibékülnöm. Nem tudtam ugyanis úgy beállítani, hogy a fékkar végét tudjam húzni. (A váltókar miatt nem tudtam már messzebb tenni a markolattól.) A közepére esett az ujjam, ami nem éppen optimális. Ugyabba a pozícióba téve a Shimano kar sokkal jobban kézre áll nekem.

Erre ajánlom

A tesztelt formában semmire.

8 olvasó 13%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

dravait avatar
29 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

A Formula RX fékereje szerintem nagyon komoly. Én 95 kg vagyok, volt már pár vészfékezésem, vízmosásban lefelé "majdnem DH", a fék tökéletesen teljesített, mindig idejében meg tudtam állni.

A lejtőzés közbeni tartós fékezéskor nem veszít az erejéből, nem érzem, hogy a melegedés hatással lenne a fékerőre.

Nekem az adagolhatósága is tökéletes, a kerékpárúton a lassúakat/gyalogosokat kerülgetve a finom fékezéssel sincs semmi probléma, az én igényeimhez kiváló. A fogáspont után egészen pici behúzásra is reagál enyhe, finom fékezéssel.

1000 km alatt nem tapasztaltam levegősödést, olajfolyást.

A betétek cseréje rendkívül egyszerű. Kb. 1200 km-t mentem vele eddig, gyakorlatilag nincs kopás a gyári betéteken.

Update 1500 km: Elvittem szerelőhöz, aki nem tudom, mit csinált vele, de már nem nyikorog, viszont a fékereje továbbra is tökéletes.

Update 2500 km után: levegősödés, olajdófolyás nincs, fékerő csökkenés nincs, jelentősebb fékbetét kopás sincs. A mosás után két fékezésig nyikorog a vizes cucc, utána csöndben van.

Hátrány

A gyári első betétek nyikorognak erősen, felcsiszolás után egy darabig "kussolnak", aztán megint. A szerelő megcsinálta.

A beállítása szöszmötölős, mert hiába állítom be a kilazított féktestet a fék többszöri behúzásával középre, a féktest rögzítő csavarok a végső megszorításkor picit elmozdítják a féktestet, így a "közép" elmozdul. De kis gyakorlatal ez is orvosolható.

Drága.

Tapasztalat

Ez egy komoly fék, kicsit drága, de mivel a bringán volt, ezért nem bánom. :-)

Ennyiért vettem
Bringán volt
Csatolt képek
Formula RX  2012 tárcsafék
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

banany avatar
9 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Nagy fékerő

Jól adagolható.

Egy ujjal kontrollálható minden körülmények között.

Könnyű a fékkar állítása.

Hátrány

Borzasztó a beállítása.

Az első fék nyikorog

A hátsó darál

Szubjektív: kialakításában a HSR jobban tetszett.

Tapasztalat

Még új, 60 km van benne. Gyakorlatilag csatlakozom az előttem íróhoz. Beállítása kerék kivétel után rémálom. Pedig azt hittem a Hayes Stroker Ryde-nál rosszabb nem lesz de tévedtem. Érdekes de a Barátom br-m355-ös shimano fékje új korától meg se nyikkan ez meg felriasztja a fél erdőt a hangjával. A HSR-hez viszonyítva határozottan nagyobb fékerőt produkál. 

Erre ajánlom

Terepre.

Ennyiért vettem
Biciklin volt
Csatolt képek
Formula RX  2012 tárcsafék
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

találd ki avatar
4 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Mekkora a fékereje?
Egyszerűen brutális fékereje van
ennek a Formula tárcsaféknek, pedig csak 2 dugattyús! A féknyereg különösen tetszik a színes berakás miatt.  Félfémes betéttel használom és eddig nem volt olyan helyzet hogy ne tudtam volna megálni vele! Ha akarom akkor egyböl blockolja a kerekeket de emellet kivállóan adagolható ez a Formula RX tárcsafék! Fékerejére a bizonyíték hogy rögtön az első próbakörön eltörte a gyári tárcsáját! Ez részben az én hibám is nem a tárcsáé, az előirt 6 csavar helyett én 5 aluminium csavarral fogattam fel és ennek köszönhetően a fék eltörte a tárcsát.
Melegedése a fékerőre nincs hatással, sőt még azt is meg merném kockáztatni hogy jobban fog melegen!
A fékkar nagyon kényelmes és erősnek tűnik, bár még nem estem vele és nem is szeretnék
A fékkar bilincse különösen tetszik mert nem kell eltávolítani a markolatot ha szervizelni szeretném a féket. szerintem ez előny
Előnynek irnám még hogy a rendkívüli fékerő mellé igen csak alacsony súly, de nagyfokú merevség társul.

 

Hátrány

Ide is kell valamit írni ugyhogy megemlíteném esetleges hátrányként hogy a fékkar távolságon kívül semmit nem lehet rajta állítani, de semmi szükség rá hiszen ez a fék így jó ahogy van. 
 

Tapasztalat

Én hazsnáltan vettem ezt az RX fékszettet és elég jó vételnek bizonyult, nagyon megszerettem.
Brutális fékerővel rendelkezik 2 dugattyús létére.
Fékerejét bizonyítja hogy egy nagyobb "vészfékezésnél" eltörte a gyári formula tárcsáját, igaz csak 5 csavarral volt felrögzítve. 
Eddig egy Tektro Novella fékszettet hazsnáltam de próbáltam már nagyon sok tárcsaféket( avid elixír sorozat, shimano saint, avid code,) és azt kell hogy mondjam hogy vetekszik a Simano Saintal ez a fék. Ha kicsit több állitási lehetőség lenne rajta még utol is érné.
 

Erre ajánlom

Bármire ahova kell a nagy fékerő!
XC, AM, FR, Dh Bármire bátran ajánlom!

Ennyiért vettem
45.000 ft gyári tárcsával
Csatolt képek
Formula RX  2012 tárcsafék
Féktárcsa a törés után.
Formula RX  2012 tárcsafék
2.
Formula RX  2012 tárcsafék
3.
9 olvasó 78%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

noromagic avatar
5 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Az én megítélésem szerint hatalmas a Formula RX fékereje, arra amire én használom tökéletes. Egyes külföldi tesztek szerint jópár féknek nagyobb ereje van, viszont ezek csak számadatok, a felhasználói vélemények alapján mindenhol eléggé top cucc. Az én véleményem is az, hogy minden szempontból jól eltalált fék. Szép, könnyű, és nagyon jól fog. Mindenféle körülményben. Hidegben, melegben, vízben, hóban, latyakban, sárban. Mondjuk túl sok sarat nem látott, mert óvom a bringám, de néha elkerülhetetlen egy kis dagonyázás.
A pofák cseréje ettől egyszerűbb nem is lehetne. Hatalmas megoldás. Csak kicsavarod az imbuszt, majd kihúzod felfelé a pofákat. Se a kereket nem kell kiszedni, semmi egyéb.
Az adagolhatósága messze a legjobb. Sokkal jobb, mint ebben az árkategóriában sok más féknnél. Nekem ez tetszett meg benne először, vajpuhán húzogatható, mint ha egy szivacsot pumpálnál. Némelyik drágább Simano talán picit még jobb, de azt nem is ennyiért kapod meg. Holott ez is drága fék, hát még azok. Mindegy, a Formula RX top nálam! Nagyon is, nem kellene ettől jobb.

Elől Hayes V7 180mm-es acél tárcsával használom, hátul pedig Hayes V6 160mm-essel. Lehet, hogy a sajátjaival jobb lenne, de árban ez sokkal jobb, minőségben és teljesítményben pedig szerintem annyival nem rosszabb, mint amennyivel olcsóbb. Fordítva gondolkodva tehát annyival nem lett volna szerintem jobb a Formula tárcsákkal, mint amennyivel az drágább lett volna. Ha már drága tárcsa, akkor FearFactor, de azt még nem nagyon láttam sehol, ahol kaphaó lett volna. Még webshopokban se nagyon.

A gyári fékpofával bizonyos szempontból sokkal jobb, mint pl. a BBB BBS-67-el. Miután elkoptak a gyári pofáim elől, vettem bele ezt a BBB-t, ami gyantás, organikus, nevezzük ahogy akarjuk, minden esetre a fék érzés számomra nem olyan jó, mint a gyárival. Fékerő rendben, ugyan úgy szuperjó, viszont olykor hajlamos a darálásra, remegésre. Ezt úgy kell érteni, hogy a fékmunkahenger fel-le ugrál viszonylag gyors amplitúdóval, tehát nem szépen simulékonyan, finoman fog. De mondom ezt a BBB pofa számlájára írnám, nem a fék hibája, a fék az hibátlan. Következő alkalommal tuti gyári pofákat fogok venni, hiába drágább.

Nem eresztette még sosem az olajat, nem levegősödött fel, és nagyon kevésszer hallatt nyikorgást. Mondjuk hogy ne nyikorogjon és ne nyiszogjon, elég sokáig kellett szöszmötölni a beállításval, de most már jó.

Többnyire a legnagyobb igénybevételnek a HármasHatárHegyről, illetve a Normafáról való lefelé száguldozáskor van kitéve, és jól megállja a helyét. A régi V fékemmel mindig éreztem, hogy nincs több erő, és ennyi a vég, de ezzel sose érzek ilyet. Mindig van még egy kis plusz erő benne ha kell, és sosem fogy el az erő a melegedés hatására sem. Mondjuk ha felforrósodik, akkor kevésbé puhán ér hozzá a pofa a tárcsához, inkább karcolós érzés, de hamar visszahül, és akkor olyan mint régen, de ez csak észrevétel, nem befolyásol semmit se negatívan.

Hátrány

A beállítása valamiért elég időigényes. Legalábbis nekem sokat kellett szórakozni, mire jó lett. Középen fusson, egyszerre nyomják a pofák a tárcsát, stb. Elvileg működik az a módszer, hogy kilazítom a csavarokat, behúzom párszor a féket, behúzva tartom, meghúzom a csavarokat, és kész. De ennél valamiért ez sose vezetett jó megoldásra, mindig kellett finomhangolni. Állítólag más fékeknél egyszerűbb, de ez nem igazi hátrány, csak megemlítettem.

Ami picit zavar, hogy ha kopik a pofa, akkor érezhetően egy picit beljebb kerül a fogáspont. Elvileg ezt egyensúlyozná, és megakadályozná a túlfolyótartály, de valamiért én nem észlelem, hogy tökéletes megoldás volna. A kar távolság állító imbusszal utána lehet állítani, de az közel se a legjobb megoldás, mert ugyebár azzal a kar távolságát állítjuk, nem pedig a nyomáspontot, de azért elfogadható lesz a végeredmény.

Ezen kívül semmi olyan komolyabb hibát nem tudok mondani, amivel bárkit is elriasztanék a vásárlástól.

Tapasztalat

Összességében csak ajánlani tudom, aki vágyik rá, és teheti, az ne habozzon, vegye meg. Ha pedig megvetted és használod, akkor egy jó tanács, csak gyári cuccokat vegyél hozzá, nekem legalábbis nem igazán jött be ez a BBB pofa. Más utángyártottal se hiszem, hogy próbálkozom majd, csak gyári. Lehet, hogy drágább, de nincs vele idegeskedés, meg csalódás.

Ja, amúgy az erejéről meg csak annyit, hogy rendszeresen elforgatja a külső gumit a felnimen elől. Mondjuk ez lehet a felni és a gumi kevésbé frankó kompatibilisság hiánya is, de nem tudom, a V fékkel sosem volt ilyen, nem meglepő mondjuk. 3x volt emiatt már defektem, mert a nagy fékezés elcsavarta a külsőt, az magával vitte a belsőt, így a szelepet pedig levágta a felniben a kis lyuk, amin kikandikál. A felni az Sunrims CR18, a gumi pedig Merida Race Lite. Ha valakinek van valami ötlete a probléma megoldásával kapcsolatban, akkor ne tartsa magában. Kommentben szívesen veszem az ötleteket.

Ennyiért vettem
35000 Ft / pár
Csatolt képek
Formula RX  2010 tárcsafék
Formula RX  2010 tárcsafék
Formula RX  2010 tárcsafék
27 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

bubi29 avatar
3 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

A legjobb eddigi fékem ! Könnyű,brutális fékerővel.... Felmelegedve is dolgozik,nem hagy cserben. Nekem külsőleg is nagyon bejön,de nem ez a lényeg,hanem hogy nem hagy szarban, XT-t mindenben eszi !

185/160-as tárcsákkal(avid) nekem bőven elég volt.

Olajfolyás nincs !

Hátrány

nincs

Tapasztalat

A legjobb eddigi fékem ! Könnyű,brutális fékerővel.... Felmelegedve is dolgozik,nem hagy cserben. Nekem külsőleg is nagyon bejön,de nem ez a lényeg,hanem hogy nem hagy szarban, XT-t mindenben eszi !

Erre ajánlom

Bármire !

Ennyiért vettem
30000
Csatolt képek
Formula RX  2010 tárcsafék
Formula RX  2010 tárcsafék
11 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

bandyta avatar
41 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 3 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Fékerő iszonyat 160/180as tárcsával. Adagolhatósága jónak mondható, nem nehéz beállítani. Gyári (gyantás) betéttel hőre nem érzékeny. Nem ciripel. Könnyű.

Hátrány

Festése iszonyat könnyen lejön.
A gyári betét gyorsan kopik. drága az új.
Szemmel láthatóan szétnyomja magát a féktest, ha erősebben meghúzom a fékkart.
Alkatrész drága hozzá nagyon, de legalább beszerezhető ...

Tapasztalat

Összességében jó fék, de nem biztos, hogy bolti áron megvettem volna. Engem zavart, hogy csak gyári fékcső jó hozzá, mivel előre szerelt. Az alkatrészek kb. annyiba kerülnek, hogy megéri új féket venni, ha baja lesz. Van benne erő bőven, de nekem hiányzik az a rész, amikor érzem, hogy lassít a fék; behúzom a fékkart, épp hogy hozzáér a betét a tárcsához és blokkolta. Összességében meg voltam elégedve velük.

Erre ajánlom

fékezni

Ennyiért vettem
10e/db
Csatolt képek
Formula RX  2011 tárcsafék
Formula RX  2011 tárcsafék
Formula RX  2011 tárcsafék
13 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

superbikemen avatar
20 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

hát kezdem a legjobbal fékerő na ebben mindent ver .(aszfalton a jánoshegyen 73.5 km/h -ra felgyorsultam és ugy meg áltam mint ha falnak repültem volna szóval brútális fékerő ) hoszú fékezések után nem érdemes tapogatni a tárcsát de a fékerő változatlan (én az avid elixir cr -tárcsáival használom ami jobb mint az eredeti de sztem azzal is király.A harmadik 5 csillagos rész a súly . Sokkan mondják fékerő/súly-ba a formula a legjobb most már én is elhiszem.nem utólsó sorban jól néz ki . akik ki próbálták elsö kérdésü: ez négy dugatyús ?alig birták elhinni hogy kettő.

Hátrány

A beálitást picit nehéz belőni de ha egyszer eltalálod onantól király.

Erre ajánlom

verseny xc-re főleg de am mindenhol megálja a helyét mivel látam már ilyet dh bicón csak elöl 203 hátul 185 tárcsával sztem oda is jó csak nem a legjobbaknak xd

Ennyiért vettem
bicoval volt
Csatolt képek
Formula RX  2010 tárcsafék
Formula RX  2010 tárcsafék
Formula RX  2010 tárcsafék
10 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

redbea avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Nagyon jól adagolhatón nagy  fékerő .

Elül 203 hátul 160 igy brútálul fog. Free ride ,Enduro gépen használom . Egyszerű felszerelés tökéletes müködés nem ciripel a tárcsa benne . Brutál lejtő után nagyon felhevül de a fékhatás megmarad!!!!!!! 1500km mehettem vele jól birják a fékpofák olyan 80%még  4honapja vannak meg nem ereszt ,nem kotyog hangtalan és brutál erős nem győzöm hangsúlyozni ....

A kidolgozása egyszerűen gyönyörű "gyöngyszem"... Rég volt ennyire patika tárcsafékem pedig volt egy pár)))

Hátrány

Talán ,hogy fehér és a piszok meglátszik rajta de kit érdekel)))

Tapasztalat

Dh kivételével mindenre ajánlom nem fogsz csalódni benne ........................

Erre ajánlom

Fr, enduro, XC, Dirt,Túra,XC maraton

Ennyiért vettem
30000/szett
Csatolt képek
Formula RX  2011 tárcsafék
Formula RX  2011 tárcsafék
12 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-12 (12 vélemény)
Rendezés
 
típus:

Hidraulikus


 
fékkar anyaga:

alu


 
féktest anyaga:

alu


 
féktárcsa mérete:

a féktárcsa nem tartozék


 
szín:
  • Fekete
  • Fehér

 
dugattyúk száma:

2


 
állítási lehetőség:

Fékkar távolság


 
fékbetétcsere:

szerszám nélkül


 
tartozék adapter típusa:

adapter nélkül


tömeg:

351 g


 
további információk:
  • A fékkar bilincs két részből áll, mely megfordítható, akár fordított bekötés is lehetséges
  • Azonos első és hátsó féktest

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Formula RX olaj szivárgás
5 válasz
utolsó: 2017. szept.
Formula Rx/R1 utángyártott betét
1 válasz
utolsó: 2013. ápr.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Formula RX termékkel kapcsolatban: