- Jó fékbetétekkel felveszi a versenyt az ereje a strokerekkel, juicykkal, 203as tárcsával használom, mindenhol megfogott, ahol szükség volt rá.
- Adagolhatónak érzem, szélsőségektől eltekintve nincs vele kellemetlen kicsúszás, fejreállás.
- Fékkartávolság állítás van rajta (nekem nem rázódott/lazult ki), átlagosabb felhasználásra nem is kell szerintem több.
- Másfél éve használom, nem szedtem szét, nem levegősödött, melegedett, hosszú fékezés után sem.
- Normális tárcsával hangtalan. Vizesen sem nyikorog/ciripel.
- Nem ragad be a fékkar.
- Kényelmes fékkar kialakítás. (ez a könnyített lyukas van nekem)
- Szerszámmentes betétcsere.
- Bár még nem csináltam, de nem tűnik vészesnek a légtelenítés, sok how to videó van.
- Fékkart tartó pöcök gömbfejét tartó zégergyűrű-alátét kombót érdemes lecserélni erősebbre, mert kicsit szerencsétlenebb esésnél kifittyed.
- Gyári fékbetétek nem harapnak rendesen, most a2z betéteket használok, az bejött, viszont nem tudom, hogy a gyári hayes betétek milyen vastagok, de az újak csak csiszolgatás után mentek be a féktestbe. A2z tárcsa is bejött, bár az nem annyira merev és kanyarvételnél hozzáéreget a betétekhez.
- Minden fékkarom lötyög, ez is, persze nem zavaróan.
Próbáltam más stroker ace-ét, code-ját, saint-jét, azok nyilván erősebbek, de ha nem vagy egy benga állat, akkor ennek is elég brutál ereje van. 10 Mátyásért vettem alig használtan, tárcsa nélkül még anno, annyi pénzért megérte. Igénytelen, nem kell állítgatni.
DH/Freeride, CC-AM