hidraulikus
Gyengén fog.
Nem azt mondom, hogy a legrosszabb amivel valaha találkoztam, de árát tekintve egy trail sokkal jobban megéri. Picit drágább, de kb 2 szer úgy fog.
Hobby XC, Túra, Városi használat.
hidraulikus
Gyengén fog.
Nem azt mondom, hogy a legrosszabb amivel valaha találkoztam, de árát tekintve egy trail sokkal jobban megéri. Picit drágább, de kb 2 szer úgy fog.
Hobby XC, Túra, Városi használat.
Erős
Jól néz ki
Szépen adagolható, a fékereje is jó
Nem ereszti az olajat a Hayes Stroker Ryde
Viszonylag olcsó
A fékkar távolság állítása szerszámos
Fékbetétcsere sem egyszerű...
..de ezek nem mindennapos tevékenységek normál esetben! ;)
A fékbetétek lassan koptak be, a fékereje kisebb mint a Trail-é mivel a betétek felülete kisebb. A fékkar viszont elég masszívnak tűnik.
Én Stroker Trail-t használok, elöl 180-as, hátul pedig 160-as tárcsával próbáltam mindkét féket. Azonos feltételek mellett a nagy sebességnél a trail-el 1-2 métert spórolhatsz (néha az egy élet).
De 180-180-as tárcsával már szerintem a ryde is hozza azt a fékhatást. ;)
Megálláshoz mindenkinek, és olyanoknak akiknek nincs baja egy kiadósabb szerelgetésse cseréknél!! :D
jó fék
legtöbb helyen megállít
könnyű
fékkar távolságot lehet állítani
kis fékpofa a stroker trail-ban 2X akkora
ha esel vele akkor vége
a fékkar távolságot csak kulccsal lehet állítani
jó fék volt amíg el nem estem és a belseje tönkre nem ment de szerencsére gariban kicserélték de nem lehetet volna nekik
3 ezerrel többért avid-ot lehetett volna venni
dirt, free ride, downhill is mehet de csak óvatosan
szép és ennyi
Hát az nincs neki mindennelpróbáltam de nagyon gyenge,megállit nem arról van szó de egy jobb v-fék is fog ennyire,a régi tektó mehanikusom is ugyan igy fogott ugyhogy egy rakás...
minden gyengén fog ,lehetetlen normálisan beállitani,mindig cicereg,melegen nem fog.
hát mindent kipróbáltam vele hátha jó lesz de semmi,bbb fékpofával egy kicsit erősödött de akkor is gyenge egy tárcsafékhez viszonyitva.
városba jó de oda meg felesleges a tárcsafék.
Nagyon szépen ki van dolgozva, jól néz ki a fekete-fehér összeállítás. Csak emiatt vettem meg h jólnézzen ki a bicóm összhatása de ha lesz pénz akkor inkább egy trail-t vennék. Csak legyen ilyen színben:)
Elöl 203-as tárcsával egész jól fog de nem DH-zásra találták ki, sajnos kicsi a fékbetét ami benne van. Hátul 160as tárcsával néha alig lehet érezni h behúzom a féket. Már talán mások is írták, hogy ha egyszer kicsit ráfékezel akkor utánna egybő visszaengedés nélkül már nem tudsz rásatuzni. Farolni nem is nagyon tudok vele (nem mintha akarnék)
XC, túra, nagyon laza freeride
-fékereje elmegy ( 160as avid G2-es tárcsával )
-adagolhatósága nem rosz
- állításban nem bővelkedik de azért nem rossz
- szép a megjelenése
hát szeritem ennyi pénzért találsz egy jobb féket is . nem való ez ugy semmire csak kezdőknek tekeregni.
tekerni
- nagyon jó fék, jó a fékereje, szépen adagolható
- beállítaní is egész könnyű
- nem folyik seholsem az olaj, nem levegősödik, az olajcsere sem nehéz hasonló mint a kocsiknál... lehet hozzá venni légtelenítő készletet egész olcsón
- a gyári pofák is egész jók, bár ahogy olvasgattam az előbbi véleményeket lehet, hogy érdemes kicserélni, hogy hosszabb távon is jó fékhatást biztosítson
- gyári fékkaral próbáltam ki és elég jó minőségű az is, nagyon kényelmes, nem kell nagy erőkifejtés a nagy fékhatáshoz sem
- fehérben egészen kihangsúlyozza a bringa kinézetét
- nem szokott hangot adni, ha karban van tartva
- elég jó árba lehet kapni, ár / érték aránya hibátlan
- max a gyári fékpofa, de én a gyárival próbáltam ki és nagyon megfelelt, szal nincs neki semmi hátránya...
Jól adagolható, fékerő megfelelő, állítható fékkkar távolság, minőségi anyagokból van felépítve, az árát bőven megéri.
Nekem egy 100 km után a fékkar elkezdett nyikorogni,de ez nem befolyásolja a fékerőt, ezen kívül semmi.
Szinte mindenre
160as tárcsával elől/hátul használom. Igaz még nincs teljesen bekopva,de alakul a fékereje.Trekking bicón van,így nem egetverően fontos a brutális fékerő. A fékkar kialakítása jó,kényelmesnek mondható,2ujjas.
Ha felmelegszik a tárcsa akkor a fékerőnek lőttek. Érdemes pofacserét beiktatni.
mindenre ami lightos
fékerő: elején szar aztán egyre jobb majd megint szar
saját tárcsájával használom.
ha felmelegszik a pofa ott halsz meg azonnal. le csökken a fékerő, és akárnmit csinálsz csak rosszabb lesz. ha jól tudom marja a tömítést a dotos fékolaj, tehát azonnal cseréld ki mihelyt megvetted.
ingyen jó
bármire ha szereted az izgalmakat( nem fog eléggé, vagy megálsz vagy nem)
Betétcserét követően jó fékerőt biztosít. 180/160-as tárcsákkal használom, fékereje jól adagolható. Olajat nem ereszti, semmi gondom nem volt vele ezidáig. Ha víz éri a tárcsákat, iszonyatos hangerőt tud generálni, de a fékerő nem változik emiatt.
Az utángyártott betétek igen gyorsan bekoptak nálam, igaz, nem szoktam nagy terhelésnek kitenni a féket.
A gyári fékbetétek nagyon rosszak. Nekem a hátsó fék harmatgyenge volt, ez a bekopást követően sem változott, ezért cserélve lett egy BBB fékpofára, mellyel már tökéletes fékerőt ad. Fehér színben kifejezetten szép.
Személy szerint mindenkinek ajánlom, akciók során jó áron hozzá is lehet jutni. Kompatibilis fékpofákat néha nehéz találni.
XC
92 kilómat jól megállítja. fékhatással semmi gondom. igénytelen,mint a rénszarvas.
Vizessen visít,bár nem zavar. Meg is mentette a seggem,mikor a benzinkútról gőzborotvázás útán tekertem haza,útánnam eredt 2 kaukázusi kutyus. Tekertem mint a gép. mikor az utamat kereztezte a főút fékeztem,már felkészültem,hogy ez valakinek most fájni fog. De úgy elkezdett visítani a fékem,hogy farkukat behúzva elfutottak:-) Taláán amit felhozhatok,az az adagolási tartomány kicsi. De ez betét függő. Puhább betét adagolhatóbb,csak hamarabb kopik.
erdei túra.xc. Mást nem próbáltam vele
Egy kis segítség! Akinek cicereg: Vedd ki a fékbetétet. A rezgéscsillapító lemez gyárilag v alakban feszíti szét a betétet. Még ha elöl,ahol látod,egy-egy mm van a betét és a tárcsa között,hátul csak tizedek,vagy semmi. a lemez hajlatát fogóval szélesebbre veszed,hogy hátul is síkban feszítsen,többé nem fog cincogni. Gyári betét szar. Kitörnek belölle darabok,serceg,tárcsát is karcolja,nem lessz tükör fényes a tárcsa sem. Megoldás: betét csere. BBB márkájut nem próbáltam,mert nem volt méretpontos. Most EBC CFA-466HH van benne. hidegen is simán egykerék az első keréken. Melegen meg csak óvatossan. Ezzel a betéttel nem melegszik túl. Olvass rá a gogle ban. A szám mögött a HH fontos. Ez a gold kategória. Felhasználás szerint van osztályozva. Ez szinteres,organikus betét. Ha a fékkar nyikorog,mint nálam is volt,befújod a csapszeget,és többé nem fog nyikorogni. Ha már ilyen féked van gyárilag a bicón,ólcsób így egy tunning,mindha veszel másik féket.
Hát mikor,kinek mi.
Update:: Szerettem a kis ryde met. Annak ellenére,hogy az elsőt nem tudtam előírás szerint beállítani. Fejre kellett nyomnom a bringát,és figyelni a rést a tárcsa,és a pofa között, A hátsóval úgy voltam,hogy beheggesztem már a kereket,mert akár hányszr kivettem,állítgatni kellett a féket. Ezt mind leszartam. Aztán történt olyan,hogy az első fékem szívárogni kezdett.. Visszavittem gariba. 1 hónap szervíz. hazahoztam,másnapra megint. Vissza a boltba. ' hónap után egyezkedtünk,és mondták hogy kicserélik. De nincs hayes,kezembe nyomtak egy tektro drako garnitúrát. Mire én mondtam,hogy nem kell. A 2 között minimum 10ezer árkülömbség van,meg enyém fehér volt,ez fekete. És vettem hozzá ebc betétet 5 ezerért. Nem akarom kidobni. Erre megbeszéltük,hogy hétfőn szereznek hayest. Addig odaadták az első tektrót,addig használjam azt. Péntek volt,felraktam. Elmentem lepróbálni,mégis milyen. Másnap telefonáltam,hogy hadjuk a hayest,beugranék a hátsóért is. Miért van az ,hogy a legalább 10 ezerrel ólcsóbb tekrtó jobb? Ezt mondja már meg nekem valki!! Beállítani pofon egyszerü. Hihetetlen könnyű húzni a kart. azonnal reagál keményen. a dugattyú másfélszer akkora legalább mint a halyesban. A fékbetét 3 milivel legalább nagyobb. És nagy teljesítményű kerámia,fém kompozit. A kar olyan pici,mintha nem ia olajos lenne. Nem cincog,nem ciripel,csavar lelazítva,fék behúz,csavar meghúz,és tökéletessen középen van. Kipróbáltam egy 20 perces kemény ereszkedésen. Hát nagyon meglepődtem. Szerettem nagyon a halyest,de megváltam tölle. De számomra ez fúrcsa. Elötte azt sem tudtam mi az a tektro. A hayesre azt hittem egy újjas. Ez t akkor nem is tudom minek nevezzem. Nem hiszem el most sem. Akinek van erröl bármilyen véleménye az írja meg.
XC, Nálam meredek ereszkedéseken is bevált.
Talán az lehet az előnye, hogy szép fekete... Többet nagyon nem tudok mondani
Az van bőven... Semmit nem fog, a régi trinity v fékem jobban fogott... Folyton krasnyog, nem lehet beállítani normálisan, összegezve: NEM FOG!!!!
Próbáltam egy avid BB7 mechanikus féket, 100x többet fogott...
a kertben menni egy kört
a véleméyneket olvasva elég nagy a szórás, valaki szereti, valaki szerint kukába való, én speciel nagyon szeretem. 95 kiló vagyok, és eddig még mindig megállított, bátran mentem le vele közel 80-al egy lejtőn. szerintem könnyű beállítnai, gondozást nem igényel, szerintem szép is
mivel még új, kopsásokról nem tudok nyilatkozni, de egyelőre semmi baja, működik ahogy kell
a fékkar sokaknak nyikorog, igaából nem tudom mitől függ, mikor megvettem nyikorgott, de nem is a fék hanem rajta a festék amikor festékker érintkezik az "nyikorog" vagy nyüsszög, szal oylan érdekes, egy leheletnyi szilikon spray-t fújtam rá a nyikorgó részre, és azóta eltünt, elő sem jött, ez volt 1 hónapja.
ezenkívül semmi nem volt vele, szeretem.
XC
fekete
412
A Hayes márkanevet tárcsafékjeiről ismerhetjük. Elődje, a H&H Products Company 1946-ban alapult. Később a Kelsey-Hayes Company divíziója lett, végül 1984-ben vette fel a Hayes Brake nevet.
A cég nem csak kerékpárokhoz készít tárcsafékeket, hanem ipari alkalmazásokra is, illetve olyan járműipari cégek beszállítója, mint a quad-okat és hójárókat gyártó Polaris, vagy a mindenki számára ismerős Harley Davidson. Az első, 4 dugattyús Kelsey-Hayes fékekkel felszerelt autók 1964-ben gördültek le az összeszerelő szalagokról. 1968-ban a H&H mint verseny-részleg funkcionált a cégnél, dragsterekre és TransAm versenyautókra is készítettek fékrendszereket. 1970. október 23-án a Hayes fékekkel szerelt Blue Flame versenyautó új, 1008,6 km/órás sebességrekordot állított fel. Egy korábbi, félresikerült kísérlet során, a fékezőernyők hibája miatt, a fékeknek 880 km/óráról kellett lelassítaniuk az autót.
A sikerei eredményeként olyan gyártók beszállítója lett a cég, mint a John Deere, JCB, Caterpillar, vagy a Volvo. A kerékpár fékeken 1992-ben kezdett el dolgozni a cég, 1993-ban piacra dobva első ilyen féküket.
A Hayes cégcsoporthoz tartozik több kerékpáros márka is, úgymint a kerékalkatrészeket gyártó SunRims, vagy a teleszkópgyártó Manitou. A cég szponzoráltjai közt rengeteg kerékpáros csapat megtalálható, többek közt a magyar Cube-Csömör KSK.
Kérdések | Statisztika |
---|---|
Hayes Stroker Ryde tárcsája olajos, a tömítéssel lehet gond? |
8 válasz
utolsó: 2012. jan.
|
Hayes Stroker Ryde fék kellően fog Avid tárcsán? |
2 válasz
utolsó: 2012. jan.
|
Hayes Stroker Ryde olajos fékpofáján segít a csiszolás+ alkohol? |
6 válasz
utolsó: 2011. dec.
|
Hayes Stroker Ryde fék miért kattan mikor behúzom? |
2 válasz
utolsó: 2011. nov.
|
Hayes Stroker Ryde fékem van hogyan állítsam be ? |
16 válasz
utolsó: 2011. nov.
|
Hayes Stroker Ryde fékem van, hogy vegyem ki a kereket? |
2 válasz
utolsó: 2011. máj.
|