Üdv mindenkinek .
Én kb évi 4000-5000 km ert megyek egy évben vegyes terepen bár ebből azért több az alföld.
Megpróbálom röviden megfogalmazni az előnyét egy szóban szerintem a Világ legjobb féke akkor és ott fog ahol épp akarom akármilyen erővel egyszerűen rosszat nem lehet róla mondani.
Hátránya azért egy észrevételem van az hogy a régebbi modellek jobbak abból a szempontból hogy átfordíthatók voltak a vezeték bontása nélkül jobbról balra mivel a tartály mind két oldala fedővel volt ellátva . Bár azért ez csak az én véleményem amúgy pedig semmi hátránya nincs magának a féknek .
A bővebb véleményem az hogy ez a legtökéletesebb XC fék és ha akarod használhatod akár all mountain felhasználásra is egyszerűen és könnyen beállítható a két állító csavarral a nyomáspont és akar távolság. Én 2013 ban vettem meg az enyém még a régebbi modell amit át lehetett fordítani jobbról balra anélkül hogy a vezetéket meg kellett volna bontani. Az olajat sosem engedte kb azért évente ajánlott a dot 5 olajat frissíteni benne bár ez attól függ mennyit használtad . A gyári fékbetét egyszerűen a legjobb az enyém műgyantás alapú harap mint az állat. A tartóssága megint attól függ hogy használod vagy tartod karban de kb nekem 4 szezont bírt ki . A fék azt kell mondjam szinte alig melegszik még hosszú lejtőzéseknél sem . Nem a gyári tárcsájával használom hanem először egy XLC tárcsával használtam 3-4 szezont majd egy SRAM centerlinével használom jelenleg elől 180 mm hátul 160 all teljesen tökéletes.Mondjuk egy picit olyan fémes csikorgást hallat a fékezésnél de az annak a jele hogy igazán fog, mint amikor meg áll a busz és hallod hogy fog a féke .
Ajánlom minden bringásnak aki szereti a minőséget és a precizitást XC re de szerintem megállja helyét az ALL mountan részen is ha mondjuk nagyobb tárcsával és fémes betéttel használod .