Sram Guide RS tárcsafék

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[2.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.3]
  • Modellév: 2016 (frissítve: 2016.05.)
  • Listaár: 49.295 Ft

Használt Sram Guide RS tárcsafék 4 dugattyús
40.000 Ft
új árához képest: -19%

Használt Sram Guide RS Első+Guide R Hátsó eladó tárcsával
38.000 Ft
új árához képest: -23%

Használt Sram Guide RS/R eladó
45.000 Ft
új árához képest: -9%

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK



1-3 (3 vélemény)
Rendezés

Sári Gergő avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

- Használtan egész olcsón be lehet szerezni, mert kb mindenki szabadulna tőle.
- Egész jó a fékereje.
- Szimmetrikus fékkar kialakításának köszönhetően, bármelyik oldalra felszerelhető. 
 

Hátrány

- A beállítása egy rémálom, egyik gyártónak a fékével sem szenvedtem annyit mint ezekkel.
- A légtelenítése szintén egy rémálom.
- Nem túlzok 6db-ból mind a 6-ban beszorult a fékkar dugattyúja
- A féknyeregben is szeretnek megszorulni a dugók, de mint  a beton úgy beleköt, aztán azt szenvedd ki belőle valahogy.
A fékkart olyan jól megtervezték a mérnökurak, hogy a dugattyút tartó seeger gyűrűt ember legyen a talpén aki kiszenvedi a helyéről.
A Dugattyúból le kell csiszolni, mert túlméretes, és megszorul a fékkarban, komolyan milyen tervezés ez, ilyen árkategóriában ez elfogadhatatlan minőség.
Egy szemét az egész

Tapasztalat

Silány minőségű kacat az egész.
Hiába a jó fékhatás, ha minden apróság miatt kínlódni kell vele, meg kiszámíthatatlan mikor f*ssa össze magát.
Nekem elég sokat sikerült beszereznem mindenféle lomisoktól fillérekért, meg használt biciklikről, és mindegyik rövidesen meghibásodott.
És nem csak én jártam így, egy haveromnak az ugyanilyen típusú fékje szintén megadta magát.
Sőt, később vettem egy ilyen féket használtan, csak a fékkar miatt, hogy végre legyen egy olyan ami nincs összeszorulva... nyilván az is megadta magát.
Hulladék  az egész, szabadulj meg tőle amíg működik, azt vegyél valami mást, bármit tényleg, csak ne Sram-et
Code fékjeikkel nem tudom mi a helyzet, de ez a Guide széria több sebből vérzik. 

Erre ajánlom

Ha hibátlan állapotú, akkor dh/fr, dirt, amire akarod.
 

Ennyiért vettem
1000Ft-3000Ft lomisoktól/ használt beringákról lebontva, meg egyet 15000Ft-ért
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Xoner avatar
26 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2019, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Mint minden Sram vagy Avid. Előnye tud lenni hogy a boltban hagyod :D

Hátrány

Hiába az a sok dugattyú, nemfog normálisan. Téped a kormányra akkor fog. A légtelenítes ocsmány egy munka. Szar dotos olaj szétesz mindent benne. 

Erre ajánlom

Senkinek semmire, nem véletlen dobálja le mindenki aprópénzért!

16 olvasó 6%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

hefi avatar
86 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2016, kevesebb mint 1 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
  • leheletfinoman be lehet húzni
  • szinte semmi húzással már komolyan fékez
  • lehet állítani, hogy mennyire álljon távol a kormánytól a fékkar
  • a fékkar a másik irányban is mozog, ami gondolom bukáskor jól jöhet :)
Hátrány
  • nekem gyárilag a pofák V alakban állnak, így nem lehet beállítani, hogy normálisan, korán fogjon; mivel kevés fékkarhúzással már fog, így annyira nem zavaró; elvileg a pofák szétfeszítésével lehet orvosolni ezt a hibát, de még nem próbáltam
Tapasztalat

Egyelőre életem legjobb féke, pedig van / volt Magura MT2-m, Sram X.0-ám, Magura Louise-om!

Erre ajánlom

A gyártó trailre ajánlja, én is trail biciklin használom. XC-re is biztos jó, nem tudom milyen nehéz :(

17 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-3 (3 vélemény)
Rendezés
 
fékkar anyaga:

Karbon


 
féktest anyaga:

Alumínium


 
olaj típusa:

DOT 5.1


 
szín:

Fekete


 
dugattyúk száma:

4


 
állítási lehetőség:

Fékkar távolság


tömeg:

Négydugattyús S4 360 gramm


 
további információk:
  • Forgáspont állítási lehetőség
  • SwingLink speciális fékkar mechanika
  • Fékcső: 950 mm
  • MatchMaker X kompatibilis

Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram Guide RS termékkel kapcsolatban: