Sram Guide RS tárcsafék

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.5]
  • Modellév: 2016 (frissítve: 2016.05.)
  • Listaár: 49.295 Ft

Használt Sram Guide RS 4 dugattyús hidraulikus tárcsafék
45.000 Ft
új árához képest: -9%

Használt Sram Guide RS 4 dugattyús hidraulikus tárcsafék
48.000 Ft
új árához képest: -3%

Használt Sram Guide RS/R eladó
40.000 Ft
új árához képest: -19%

Sram Guide RS, 4 dugattyús hidraulikus tárcsafék
45.000 Ft
új árához képest: -9%

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

Xoner avatar
26 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2019, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Mint minden Sram vagy Avid. Előnye tud lenni hogy a boltban hagyod :D

Hátrány

Hiába az a sok dugattyú, nemfog normálisan. Téped a kormányra akkor fog. A légtelenítes ocsmány egy munka. Szar dotos olaj szétesz mindent benne. 

Erre ajánlom

Senkinek semmire, nem véletlen dobálja le mindenki aprópénzért!

16 olvasó 6%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

hefi avatar
86 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2016, kevesebb mint 1 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
  • leheletfinoman be lehet húzni
  • szinte semmi húzással már komolyan fékez
  • lehet állítani, hogy mennyire álljon távol a kormánytól a fékkar
  • a fékkar a másik irányban is mozog, ami gondolom bukáskor jól jöhet :)
Hátrány
  • nekem gyárilag a pofák V alakban állnak, így nem lehet beállítani, hogy normálisan, korán fogjon; mivel kevés fékkarhúzással már fog, így annyira nem zavaró; elvileg a pofák szétfeszítésével lehet orvosolni ezt a hibát, de még nem próbáltam
Tapasztalat

Egyelőre életem legjobb féke, pedig van / volt Magura MT2-m, Sram X.0-ám, Magura Louise-om!

Erre ajánlom

A gyártó trailre ajánlja, én is trail biciklin használom. XC-re is biztos jó, nem tudom milyen nehéz :(

17 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
 
fékkar anyaga:

Karbon


 
féktest anyaga:

Alumínium


 
olaj típusa:

DOT 5.1


 
szín:

Fekete


 
dugattyúk száma:

4


 
állítási lehetőség:

Fékkar távolság


tömeg:

Négydugattyús S4 360 gramm


 
további információk:
  • Forgáspont állítási lehetőség
  • SwingLink speciális fékkar mechanika
  • Fékcső: 950 mm
  • MatchMaker X kompatibilis

Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram Guide RS termékkel kapcsolatban: