Magura Louise BAT tárcsafék

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2010.12.)
  • Listaár: 50.000 Ft

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK



1-3 (3 vélemény)
Rendezés

zscs avatar
67 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • a legerősebb általam eddig próbált kétdugattyús fék a Magura Louise BAT - bár az új 2012-es és brutális Shimano SLX 666-ot még nem próbáltam;-)
  • a közel 4 év és több mint 11.000 km alatt csak 180-as tárcsákkal használtam. A Magurákkal kiemelkedően jó. Nem melegszik, bírja az osztrák lejtőket is, egyujjal is könnyedén modulálható
  • 5-year leakproof warranty
  • semmiféle fellevegősödéssel kapcsolatos gondom nem volt még evvel a Magura tárcsafékkel
  • utángyártott BBB fékpofák (BBB BBS-35) viszont egész tűrhetőek árban és teljesítményben egyaránt. Jó 200-300 km-el többet bír a gyárinál
  • Viszonylag könnyű: az első féknél 386 grammot mértem 180-as Storm tárcsával és a csavarokkal
Hátrány
  • Drága az eredeti Magura fékpofa
  • gyári fékpofa nálam 1500-1600 km-t bír elől, hátul 1400 km-t, jó 200 km-el kevesebbet, mint egy utángyártott BBB. Performance valamivel gyorsabban kopik, az Endurance elvileg tartósabb, de én nem vettem észre nagy különbséget köztük
  • drága alkatrészek, ha törne valami
  • tárcsát csak és kizárólag Magurát érdemes használni hozzá. Sajnos ezek is drágák és Mo.-on nehezen, vagy egyáltalán nem beszerezhetőek (külföldi webshopból voltam kénytelen rendelni újakat)
  • néha nyiszog és cicereg a Magura Louise BAT. Nekem nem zavaró, de muszáj megemlítenem, mert volt már olyan, aki rámszólt például egy osztrák maratonon, hogy csináljak már vele valamit;)
  • kissé nehézkes a fékbetét cseréje a 2mm-es imbusz szükségessége miatt, ami akkor kritikus, ha épp terepen kell fékbetétet cserélni
Tapasztalat

All-Mountain bicaj részeként kaptam, nem szívesen válnék meg tőle, annyira megbízható és kitűnő darab a Magura Louise BAT. Igazi install it and forget it típusú cucc. A féknyergek beállítása egyszerű, mint a faék, télen és nyáron, hóban, sárban, porban mindig ugyanolyan jól fog. Ha valaha új féket vásárolnék, csak és csakis Loise-t valamilyen elfekvő készletről (nem gyártják már), vagy esetleg egy új Magura MT4-et.

Tárcsák közül próbáltam vele például Avid G3 cleansweepet, sajnos nem volt jó vele, egyértelműen látszott a tárcsán, nem ehhez a fékhez tervezték és fogni sem fogott olyan jól. Természetesen ez nem az Avid tácsák hibája - egyszerűen más fékhez, más méretű (magasságú) fékbetétekhez tervezték. Az új Storm és Storm SL rotorok az igaziak hozzá: nem nyikorog, nem rezonál, nem eszi a fékbetétet, ellentétben egy nem hozzávaló tárcsával (például Avid).

 

Update @ 2012.03.11:

Olajcsere után lepődtem meg igazán! Az első fékből szinte ugyanolyan tiszta olaj jött ki 4 év AM-bicajos használat, 270.000 méter lejtőzés (!) és több mint 11e km után, akár az új! A hátsó fékben jobban elhasználódott, de még az is kellően szép tiszta maradt - lásd a mellékelt fotón! A 2008-as és későbbi szériák legendásan jók egyébként mind fékerőben, mind adagolhatóságban, és pláne megbízhatóságban. Mindenképp az erősen ajánlott kategória ez a Magura tárcsafék.

Erre ajánlom

Maraton/Trail/All-Mountain felhasználásra, vagy bárhová, ahol fontos a megbízhatóság és a nagy fékerő.

Ennyiért vettem
40000
Mért tömeg
234 g
Csatolt képek
Magura Louise BAT  2008 tárcsafék
Magura Louise BAT
Magura Louise BAT  2008 tárcsafék
Magura Storm + csavarok (2011)
Magura Louise BAT  2008 tárcsafék
Régi olaj 4 év és több mint 11e km után
13 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Szahara12 avatar
2 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 3 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

-állithatófékkar
-jól néz ki
-nagy fékerő
-német
-könnyű légtelenités(30másodperc)
- nem környezetszennyező olajat igényel a Magura Louise BAT

Hátrány

-bolti ára borsos
-vigyázni kell rá, nem esésekre van tervezve
 

Tapasztalat

Én DH-ra használom, teljesen jó rá, de ebböl a pénzbol saint, ace-t, hope-ot vagy code-ot lehet venni amik 4 dugattyúsok. xc-re és városba világbajnok, de szerintem mindenre jó. Igényes német fék, nem gagyi.

Erre ajánlom

amikre 100%-osan: xc, országut, város, esetleg street
                80%-osan:dh, freeride, dirt
De mindenre jó

Ennyiért vettem
60 szettben adapterrel, tárcsával
7 olvasó 71%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

zotti avatar
5 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 6 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny

Orult jol fog, jol modulalhato, allithato fekkar. Kivalo mindenes (all-rounder) fek. Jol nez ki. Nem DOT olaj kell bele (manapsag ugyis divatos zoldnek lenni). Jo ar-ertek arany.

Hátrány

Draga az olajvezetek (Magura).

Tapasztalat

A legjobb fek amivel eddig dolgom volt (Hayes HFX 9; Shimano XT; AVID Juicy 4RSL, 5, Ultimate). Remekul allithato, es cel szerint hasznalva (nem DH-ra) tobb mint eleg fekero. Jot tesz az onbizalomnak, hogy tudom, barmikor szamithatok a fekekre.

Erre ajánlom

XC, AM, Enduro es esetleg FR.

Ennyiért vettem
45000
Csatolt képek
Magura Louise BAT  2010 tárcsafék
Magura Louise BAT  2010 tárcsafék
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-3 (3 vélemény)
Rendezés
Magura logó

Magura márka bemutatás

„Magura – ahol a technológia és a stílus találkozik”

A Magura egy betűszó, az alapító nevének Gustav Magenwirth, és az alapítás helyének Bad Urach betűiből. Magenwirth az első automobil megalkotója Karl Benz mellett dolgozott. A cég az 1800-as évek végén alakult, szőlő és gyümölcs préseket készített, csupán az 1900-as évek elején kezd el az autó- és motor iparnak fékeket és egyéb alkatrészeket gyártani. Vállalat azóta is a BMW egyik fő fékbeszállítója.

A német motoripar hanyatlásának idején, az 1970-es években merült fel kiegészítő tevékenységként a kerékpár alkatrészek gyártásának ötlete. Ez az ág aztán szépen kinőtte magát, egészen addig, hogy manapság Sabine Spitz Durin SL villával és Magura Marta fékekkel sorra nyeri a világversenyeket, több más Magura támogatott mellett.

A Magura a hidraulikus kerékpár fékek fejlesztésének élharcosa, már 1987 óta. Az első tapasztalatok még a 60-as évekből származnak, a BMW motorkerékpár fékrendszereket révén. A cég mai fékcsaládjai már a legfrisebb karbon technológiára épülnek. A teleszkópok fejlesztésére is nagy hangsúlyt fektetnek, hiszen a fék és az első teleszkóp szervesen kapcsolódik egymáshoz.

A gyártás még mindig teljes egészében Németországban zajlik, és a termékekre 5 év „Leekproof” garancia érvényes, tehát ha 5 éven belül bármelyik tömítés átengedi a fékfolyadékot, akkor az garanciális kérdés.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Magura Louise BAT termékkel kapcsolatban: