Avid Code R tárcsafék

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2015 (frissítve: 2015.09.)
  • Listaár: 49.595 Ft

Avid Code R 4 dugattyús tárcsafék.
28.000 Ft
új árához képest: -44%

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

HeadTrue avatar
4 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Fékerő : Harap rendesen! Szóval  ülve is felemel menet közben és ha nem vigyázok, akkor fejre állok :-) 185- ös tárcsával használom elől, és teljesen megvagyok elégedve vele.

Adagolást illetően nincs hasonlítási alapom, de jól lehet vele állatkodni, szóval nem estem még fejre, de gurultam már első keréken.

Még nem szereltem sokat, így az állításról nem tudok írni, viszont a fékkar könnyen és stabilan illetve gyorsan állítható.

KIEGÉSZÍTENÉM több, mint 2 év használat után a fékkar kicsit lötyög, de semmit nem zavar ugyan úgy fog szépen a fékrendszer.

Gyantás fékpofával használom már 2 éve és meglepően jó, nem kopik túlzottan továbbá nem kellett még 1 év alatt olajat cserélni

Évente 10-12 mátrai szakaszt látott eddig

Folyás nincs az olajat illetően és levegősödés se.

Fékezéskor nagyon halk és egyáltalán nem zavaró ciripelést ad ki, de ez tényleg minimális, szóval egyáltalán nem lehet zavaró senkinek.

Hátrány

Drága

A festék képes kopni, ha nem vigyázol rá.

Nem lehet olajat rátölteni, mint a Shimanokra.

Tapasztalat

Teljesen megvagyok vele elégedve, igaz ez az első hidraulikus rendszerem.

Erre ajánlom

Fr,DH

Ennyiért vettem
40
Csatolt képek
Avid Code R  2014 tárcsafék
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
 
szín:

grafit szürke


 
dugattyúk száma:

4


tömeg:

395 g


 
további információk:
  • Hátulról cserélhető fékbetét
  • Új, rejtett olajtartály és továbbfejlesztett hardver
  • Új alu fékkar test, integrált fékkar távolság állítás
  • állítható kábel csatlakozás
  • Matchmaker kompatibilis
  • Fékfolyadék: DOT 5.1

Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Avid Code R termékkel kapcsolatban: