Shimano Alivio 2016 tárcsafék

41 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
  • Modellév:
    2016
    (frissítve: 2016.03.)
  • Listaár: 6.600 Ft

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK



31-41 (41 vélemény)
Rendezés

debetyár avatar
debetyár
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
én a Deore BRM-475ről beszélek, mer olyan, hogy alivio tárcsafék nem létezik, nincs olyan és kész értitek? Előnyök: occsó, fog az, nem kopik annyira, esőben is fog még
Hátrány
nagyon sokáig tart mire bekopik és elkezd jobban fogni, kicsit nehéz, nemszereti a hosszan tarto fékezést
Tapasztalat
Szerintem nemrossz az, amig nincs jól bekoptatva addig alig fog jobban mint egy jobb v fék, de ha már jól bekopik akkor harap az, az elsőt többet használom úgyhogy annak olyan 600 kilóméter kellett a hátsó meg olyan 1000 kilométer után lett fasza, szóval elég sokáig tartott, de mosmár elmondhatom hogy fog az :) Hosszan tartó erős fékezést nem igazán szereti érezhetően gyengül a fékhatás ahogy forrósodik a tárcsa.
Erre ajánlom
fékezni
Szerinted hasznos?

Hakapeszi Maki avatar
Hakapeszi Maki
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
relativ olcso,jobban fog mint egy V fek,jol nez ki
Hátrány
nehez de engem nem zavar
Tapasztalat
erdemes kiprobalni
Erre ajánlom
jo beallitassal szerintem moóindenre jo
Szerinted hasznos?

ganajka avatar
ganajka
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
fékez ha belemarkolsz, úgy fog mint egy normál v-fék
Hátrány
nemtúl hatékony persze lehet vele fejreállni ha jól belemarkolunk, kissé nehéz, sípol
Tapasztalat
mosnemazér de én nemtudok alivio tárcsafékről a leggagyibb shimano tárcsafék a deore br-m-475,ti arról beszéltek?mer én igen
Erre ajánlom
jóaz megállit ha kell
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

pone avatar
pone
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
fog úgy-ahogy. Ennyié megéri
Hátrány
Esőben kicsit szar, amúgy meg...
Tapasztalat
jó.
Erre ajánlom
Ha kicsit csóróbb vagy, esetleg első tárcsafék, akkor jól járhatsz vele
Szerinted hasznos?

TÜCSÖK avatar
TÜCSÖK
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
OLCSÓ! Az árához képest jól fog! A hegyen is megállja a helyét!
Hátrány
NICS!!! Legalább is még nem tudok róla!
Tapasztalat
KIRÁLY oszt kész
Erre ajánlom
Csak tapasztalt ridereknek(Olyanoknak mint ÉN)!! Meg ahova jónak látod!!
Szerinted hasznos?

nort avatar
nort
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
Olcsó
Hátrány
Nehéz -de nem lehetetlen- beállítás, kicsit nyúlós érzés fékezéskor, rövid élettartamú tárcsa és fékpofa, esőben hangos.
Tapasztalat
Időnyerésre tökéletes amíg nincs pénz jobbra, egy évnél többet nem bír, ha használod.
Erre ajánlom
Húzósabb túra/lightos cc maximum
Szerinted hasznos?

Danku Dani avatar
Danku Dani
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, csak kipróbáltam, több mint 8000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Van?
Hátrány
Nem fog,gyagyi! nehézkes beállítás, pedig én aztán mindent megszerelek!
Tapasztalat
Maga a fék nem negyon fog igazán de az árához képest elmegy! Jeney Ákosnak jó lesz tejókerni az utcán le és fel! :-)
Erre ajánlom
Jeney Ákosnak cicázni vele!
Szerinted hasznos?

yala avatar
yala
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
olcsó
Hátrány
a fékerő nem túl nagy
Tapasztalat
Szóval!!! Dúrván egy éve van a kerón ez a fék! Pénz hiányában esett a választásom erre a fékre. Előtte egy Deore bowdenes volt, de szinte semmi különbséget nem tapasztaltam a két fék között.
Erre ajánlom
városi használatra, túrázgatásra, főleg esőben van előnye a gyengébb V-fékekkel szemben
Szerinted hasznos?

Fures avatar
Fures
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Tárcsa, olcsó. Otthon lehet tuningolni.
Hátrány
Bowdenes,gyorsan kopik,gyorsan tűzforróak lesznek a tárcsák(a tárcsa mintája beleégett a kesztyűmbe!)
Tapasztalat
Elkezdeni durvulni király de később megéri egy hidro hátra,Előre nem kell jobb.
Erre ajánlom
cc,xc/dh,freeride(de akkor hátra érdemes beújítani egy 200as,vagy egy 185ös(nekem az van)tárcsát!)
Szerinted hasznos?

Moe avatar
Moe
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, hétvégi/jóidős bringásként használtam
Előny
Ha jól be van állítva, jobban fog mint sok V-fék. Az elején kicsit be kell koptatni, az optimális üzemi-állapotig...
Hátrány
csak egy dugattyú (lehetett volna bele párosával szerelni ), elég gyorsan kopik.
Tapasztalat
Jó. Eddig jól megy. Még csak egyszer kellett utánállítani. Remélem egy darabig ismét nem kell.
Erre ajánlom
Aki tárcsát akar az olcsóbb fajtákból. Végülis jobb ezt huzogatni, mint egy V-féket !
Szerinted hasznos?

Fruitfly avatar
Fruitfly
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, kevesebb mint 1 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
olcsó
Hátrány
csúf
Tapasztalat
én csak a váz miatt cseréltem le és nem bántam meg. fog, mint egy jobb v fég, annál nehezebb, de tárcsa. a feelig megvan, hátra meg kispizzával is egész jó
Erre ajánlom
túrától lightos dhig hátra, bárkinek.
Szerinted hasznos?

31-41 (41 vélemény)
Rendezés
 
típus:

hidraulikus


 
féktest anyaga:

Alumínium


 
fékpofa típusa:

Műgyantás


 
olaj típusa:

ásványi


 
féktárcsa mérete:

a féktárcsa nem tartozék


 
szín:

ezüst


 
dugattyúk száma:

2


 
további információk:
  • Könnyű összeállítás, jobb irányítás, stabil fékteljesítmény
  • 100%-os fékerőnövekedés a BR-M447-hez viszonyítva
  • Könnyű és tiszta légtelenítés
  • Egyirányú feltöltésű féktest
  • Tölcséres légtelenítés

Shimano logó

Shimano márka bemutatás

"Küldetés: A természet, és a minket körülvevő világ élvezete által elősegíteni az egészséget és boldogságot."

A Shimano-t 1921-ben alapította Shozaburo Shimano, és kezdetben kerékpár szabadonfutók gyártásával foglalkozott. Mára a globális kerékpárpiac 50%-át birtokló óriásvállalattá nőtte ki magát. Gyárt hajtás és fékrendszereket, kerekeket, pedálokat, országúti, hegyi és hibrid kerékpárokba, mindezt felhasználás szerint rendezett készletek formájában. Kínálatukban találhatóak kifejezetten kezdő és hobbikerékpárosok számára készült alkatrészek, illetve a versenyek élmezőnyét kiszolgáló rendszerek is.

A kerékpáros területen kívül horgász felszerelések és egyéb, pl. snowboard alkatrészek gyártásával is foglalkozik.

A Shimano márkához köthetőek, olyan kerékpár-történelmileg mérföldkőnek számító újítások, mint a pozícionált váltás (egy kattintással egy fokozat), a középrésszel egybeintegrált hajtómű, vagy a patentpedál (SPD). Hozzá fűzhető továbbá a hegyikerékpárok kifejlődésének egy fontos állomása, az első kifejezetten MTB szett, a Deore XT 1982-es piacra dobása is.

A Shimano mind a mai napig az elérhető árú magas minőség definíciója. Jelentős előnyt szerzett kezdeti ellenfelével a Suntourral szemben, és piaci pozícióját megtartotta manapság is az amerikai Sram előretörése mellett.