Sram X.0 Trail tárcsafék

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2013 (frissítve: 2013.05.)
  • Listaár: 78.000 Ft

HASONLÓ tárcsafék TERMÉKEK




Dani13579 avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Nekem nagyon bejött hatalmas a fèkereje èn elől 203-as tárcsával hátul 180-as tárcsával 

Könnyű nagyon sár,víz nem akadályozza

Hátrány

Nem tapasztaltam 

Tapasztalat

Nekem nagyon bejött

Erre ajánlom

Dh-enduor-freeride-all montain

Szerinted hasznos?

 
típus:

hidraulikus


 
fékkar anyaga:

karbon kar, alumínium ház


 
féktest anyaga:

2 részes forgácsolt alumínium


 
fékpofa típusa:

Organikus


 
olaj típusa:

DOT 5.1


 
féktárcsa mérete:
  • 203
  • 180
  • 160
  • 140

 
szín:
  • Fekete
  • ezüst

 
dugattyúk száma:

4


 
állítási lehetőség:
  • nyomáspont és banjo állítás
  • fékkar távolság

 
féktárcsa felfogatás:

6 csavaros


tömeg:

340 g első, PM, tárcsa: 160mm


 
további információk:
  • Hátulról cserélhető fékbetét
  • Új, rejtett olajtartály és továbbfejlesztett hardver
  • Karbon fékkar, alu fékkar test, integrált fékkar távolság állítás
  • Fogáspont állítás
  • 4 dugattyús féktest, állítható kábel csatlakozással
  • Matchmaker X kompatibilis
  • Tárcsa: HS1 féktárcsa

Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram X.0 Trail termékkel kapcsolatban: