Btwin, Csepel, Rudy Project kerékpár férfi
Valós felhasználók által ajánlott termék termékek


anyag: 6061 Alumínium | villa (merevvilla): Hi- Ten acél villa: tartós használat. | hajtókar: Shimano Tourney, 44T | hátsó váltó: Sunrace
váz (mtb): Csepel Woodlands Pro 27,5” | anyag: 7005 alu | villa (teló): Suntour XCR LO Lock-Out, 100mm | hajtókar: Csepel WAK Alu, négyszögtengelyes, 175mm, 42/32/22T | hátsó váltó: Shimano Alivio, Shadow RD-M4000 | tárcsafék: Shimano BR-M355 tárcsafék | tömeg: 14 kg
anyag: 6061 Alumínium | villa (teló): ROCK SHOX REBA AIR 100 mm | hajtókar: RR900 30T | hátsó váltó: SRAM NX | fokozatok száma: 1x11 | tárcsafék: SRAM LEVEL | tömeg: 10,60 kg az M-es méret pedál nélkül. , 10,78 kg az L-es méret pedál nélkül. , 10,95 kg az XL-es méret pedál nélkül.
váz (trekking): Budapest “C” acél | anyag: acél | villa (merevvilla): Budapest “C” acél | hajtókar: Acél 170 mm 44T 6/7S négyszög | fokozatok száma: 1, 3 (N3) | féktest: “V” alu Saccon | tömeg: 18.7 kg
váz (mtb): Alumínium. Az M-es méret megfelel az 1,55 - 1,75 m testmagasságú kerékpárosoknak. Az L-es méret megfelel az 1,75 - 1,95 m testmagasságú kerékpárosoknak. Alumínium a még merevebb vázhoz. Hatékonyabb erőátvitel és pedálozás.
váz (trekking): Hi-Ten acél váz. Az oldalirányban összecsukott kerékpár kis helyet foglal: otthon, irodában, személygépkocsi csomagtartójában, lakókocsiban -észre sem veszed, hogy ott van! | anyag: Hi-Ten | villa (merevvilla): Hi- Ten acél villa: tartós használat. | hajtókar: 44T | féktest: V-fék
váz (trekking): Csepel Traction | anyag: 6061 alu | villa (teló): Suntour SFNEX4110 V2 63mm | hajtókar: Csepel WAK 175mm 28/38/48 | hátsó váltó: Shimano RD-TX35 | féktest: V-Fékek, Promax TX-121 | fékváltó kar: Shimano STEF51 3 × 7sp | tömeg: 16,6 kg
váz (országúti): Alumínium 6061 T6 sloping félintegrált kormánycsapággyal. Kényelmes vázgeometria magas homlokcsővel és rövid felső vázcsővel, amely egyenesebb tartást biztosít, mint a hagyományos országúti váz. Az M-es méretű váz súlya: 1830 g. | hátsó váltó: Shimano Altus | féktest: Promax RC 482