Olcsó
Strapabíró
Jó geometria
Ha a helyén kezeled akkor nincs. Olyan mint a békebeli Csepelek. Kicsit kopott, kicsit rozsdás egy-két helyen, de még az unokám is használni fogja!
Komplett, használt kerékpár ként vettem. Egyedi építés, csak a váz Csepel. Olyan jól van összerakva, hogy csak újra kellett zsíroznom, letörölnöm a rozsdát és már kész is! Én, a notórius bringaépítő NEM TALÁLTAM HIBÁT rajta.! A gumit és a kormányt cseréltem csak le, de slick és a kényelmes kormány az én fétisem.
De térjünk vissza a vázhoz. Ehhez a 2011-es szériához nem volt még szerencsém. Olvastam jót is, rosszat is róla, láttam is már ilyet, hát eljött az ideje, hogy ki is próbáljam. A hegesztések, a baltával faragott papucs és a vékony csövek a régi Csepel BMX-eket idézi, a 70-es évekből, szóval nosztalgikus hangulatba kerültem és megvettem.
Volt már nekem az utóbbi években Aventon Cordoba, 2017-esRoyal 3, Torpedó, alu Royal, Frisco és Royal 4 is, de azt kell, hogy mondjam ez tetszik a legjobban. Nem akar többnek látszani, mint ami: egy eszköz, egy szerszám ami elvisz A-ból B-be, csendben teszi a dolgát, semmi csicsa, semmi flanc.
A geója elmegy, elvégre nem a Londoni Velodrómba készülök vele, a pedál tutira nem fog leérni, hacsak nem te vagy Valentin Rossi, a kormányzás, egyenesfutás jó, kényelem ok.
Szóval van egy bringám ami maradni fog, még egy darabig biztos! Gyermekkoromban be lettem oltva Csepellel, szóval a következő vagy egy acél Rapid lesz, vagy feljebb lépek a Star Trek szintre, és spórolok egy Deepspace-re.
Szóval ha valakinek számít a hazai, az vegyen bátran Csepel, a többiek azzal járnak, amivel akarnak. Ebben a cégben van potenciál és eltökéltség, hogy kiszolgálják a hazai igényeket. Egyetlen hibájuk ként csak azt tudom felróni, hogy a magamfajta hobbitoknan csak a Deepspace-ből van megfelelő vázméret.
;-)
Városi csapatás, de a váz és a villa elbírja a cyclocross külsőket is, szóval csak rajtad múlik!