Csepel Royal 3* trekking/városi váz

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2015 (frissítve: 2015.10.)
  • Listaár: 29.990 Ft

HASONLÓ trekking/városi váz TERMÉKEK



1-4 (4 vélemény)
Rendezés

Csupati avatar
9 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 89%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Olcsó

Strapabíró

Jó geometria

Hátrány

Ha a helyén kezeled akkor nincs. Olyan mint a békebeli Csepelek. Kicsit kopott, kicsit rozsdás egy-két helyen, de még az unokám is használni fogja! 

Tapasztalat

Komplett, használt kerékpár ként vettem. Egyedi építés, csak a váz Csepel. Olyan jól van összerakva, hogy csak újra kellett zsíroznom, letörölnöm a rozsdát és már kész is! Én, a notórius bringaépítő NEM TALÁLTAM HIBÁT rajta.! A gumit és a kormányt cseréltem csak le, de slick és a kényelmes kormány az én fétisem. 

De térjünk vissza a vázhoz. Ehhez a 2011-es szériához nem volt még szerencsém. Olvastam jót is, rosszat is róla, láttam is már ilyet, hát eljött az ideje, hogy ki is próbáljam. A hegesztések, a baltával faragott papucs és a vékony csövek a régi Csepel BMX-eket idézi, a 70-es évekből, szóval nosztalgikus hangulatba kerültem és megvettem.

Volt már nekem az utóbbi években Aventon Cordoba, 2017-esRoyal 3,  Torpedó, alu Royal, Frisco és Royal 4 is, de azt kell, hogy mondjam ez tetszik a legjobban. Nem akar többnek látszani, mint ami: egy eszköz, egy szerszám ami elvisz A-ból B-be, csendben teszi a dolgát, semmi csicsa, semmi flanc.

A geója elmegy, elvégre nem a Londoni Velodrómba készülök vele, a pedál tutira nem fog leérni, hacsak nem te vagy Valentin Rossi, a kormányzás, egyenesfutás jó, kényelem ok.

Szóval van egy bringám ami maradni fog, még egy darabig biztos! Gyermekkoromban be lettem oltva Csepellel, szóval a következő vagy egy acél Rapid lesz, vagy feljebb lépek a Star Trek szintre, és spórolok egy Deepspace-re.

Szóval ha valakinek számít a hazai, az vegyen bátran Csepel, a többiek azzal járnak, amivel akarnak. Ebben a cégben van potenciál és eltökéltség, hogy kiszolgálják a hazai igényeket. Egyetlen hibájuk ként csak azt tudom felróni, hogy a magamfajta hobbitoknan csak a Deepspace-ből van megfelelő vázméret.

;-)

Erre ajánlom

Városi csapatás, de a váz és a villa elbírja a cyclocross külsőket is, szóval csak rajtad múlik! 

Csatolt képek
Csepel Royal 3* trekking/városi váz
9 olvasó 89%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sandorp9 avatar
126 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2016, 6 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-Olcsó vázszett,
-sárvédő szemek,
-sokat finomult hegesztések,
-kényelmes acél váz,
-sok szín közül lehet választani,
-hátsó papucs megmunkálás,
-magasan helyezkedő monoblokk,
-több gumiméret,
-tartósabb festés

Hátrány

-Nagy súly,
-rozsdásodás,
-még mindig sok a silány váz

Tapasztalat

Használtan vettem városi rohangálósnak...;
Maga a váz 4120as hi ten acélból van, elég kényelmes, jól nyeli a rezgéseket, ellenben nehezebb, mint az alu váz. Fordulékony, fürge gépet lehet belőle építeni, csak a gyorsíthatósága kicsit elmarad az alu-tól. A hegesztések sokat finomodtak, a festés is tartósabbnak tűnik, ráadásul sok színből lehet választani. Városi lévén én jó ötletnek tartom a sárvédőszemeket, a minden napokra vannak kitalálva ezek a bringák... és akár még egy csomagtartót is felrakhatsz rá. Ezekre a vacak utakra kemény lenne a 23-25 gumi, de szerencsére a vázat úgy alakították ki, hogy a 32es is belefér, de még lehet a 35ös gumi is (én 28assal gurulok). Viszont ha sárvédőt is teszünk fel, akkor már a 32es gumi is sok lehet. A monoblokkház elég magasan van, így fixi ként 170es hajtókarral simán lehet dönteni a bringát, persze nem a végtelenségig... A gyári bringákat 25,4es nyeregcsővel árulják, illetve az előző tulaj is azzal használta, de már a tesztkör alatt is folyamatosan becsúszott, hiába volt rendesen megszorítva a nycs. bilincs. Ezért belepróbáltam egy 27,2es nycs.-t és szépen belement(?). Akkor ez most mi is valójában? Elírás a gyártó/viszonteladó részéről vagy egy hibás db? Mondjuk sokat nem kellet szenvednem a berakással, szépen becsúszott, a nycs. bilincset feszítettem kicsit szét, de még a rögzítő/szorító csavar is szépen a helyére ment... A vázzal kapcsolatba egyedül a rozsda miatt aggódom, de szerintem ha 2évente belül is lekezelem valami "vázvédővel", akkor nem lesz baj, legalábbis remélem...
Teljesítményre 4est azért adtam, mert egy cro-mo acél vázból vagy (akinek az kell) alu-ból még jobb bringát lehet építeni, ha... DE ez ugye design, divat váz és nem verseny- vagy pályaváz... Viszont ár/teljesítményre megérdemli az 5öst, mert ennyiért nagyon szép/díszes-színes/használható bringát építhet magának az ember... szerintem(!).

Erre ajánlom

Kezdő fixinek vagy üsd-vágd városi rohangálósnak, illetve ha egy színes bringát szeretnél magadnak.

Ennyiért vettem
25000Ft postával együtt
Csatolt képek
Csepel Royal 3*  2016 trekking/városi váz
fixi
Csepel Royal 3*  2016 trekking/városi váz
Csepel Royal 3*  2016 trekking/városi váz
SS
13 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

IMR avatar
3 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, több mint 1 évig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Kidolgozottság:

a hegesztések korrektek ehhez az árhoz és a festés minősége szintén,

bár utóbbit jó kipróbálni egy félreeső részen, hogy tudjuk mit bír.

A hátsó papucs régi hibáját elegánsan megoldották.

Merevség:

közepes igénybevételnek megfelel, nagyobb terhelések és

megrázkódtatások esetén már csavaroghat.

Geometria és vázméret:

a *** geometria úgy 3 éve egyetáll.

Talán katalógusból mm-ben is igazolható.

Tipikus geometria előre emelkedő felsőcsővel és elég jó irányíthatósággal.

A vázméretek egymáshoz képest elég tág felhasználói kört meg tudnak célozni.

Ár:

az alacsony vagy közepes árfekvést célozza meg a közepes minősséggel.

 

 

 

Hátrány

A fejcső márkaemblémája: lengyelpiaci emlékekre és

régi olcsó műanyag gyerekjátékokra asszociáló képességgel bír.

 

 

Tapasztalat

Ha kérhetném a **** modellekkel ugyanazon véleményben ne mossák össze,

mert azok egy klasszissal más történetek.

Erre ajánlom

Egyedi első városi fixi vagy singlespeed kerékpár építésére.

Ennyiért vettem
32.000 HUF
9 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

peeterson avatar
7 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, több mint 1 évig, brutálfutárként használtam
Előny

Strapabíró, könnyen szerelhető, és nem annyira vészes a súlya. Merevsége megfelelő. Geo nekem kimondottan tetszik. Jól el van találva.

Hátrány

Festés nem a legjobb. Anyaga még nem a legtutibb. ezeken kívül kb. semmi. :)

Tapasztalat

Nálam jól teljesít. Elvisz ahova kell, könnyen megáll ha akarom. Volt már egy nagyobb ütközésem vele, de semmi baja nem lett. Csodálkoztam is.

Erre ajánlom

Városban mindenre. Futkározni! A-ból B-be bármikor elvisz.

Ennyiért vettem
16000
Csatolt képek
Csepel Royal 3*  2014 trekking/városi váz
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-4 (4 vélemény)
Rendezés
 
anyag:

Hi-Ten acél


 
színválaszték:
  • fehér
  • lila
  • barna
  • piros
  • narancs

tömeg:

3900 g


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Royal 3* termékkel kapcsolatban: