Csepel Royal 3* trekking/városi váz

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2015 (frissítve: 2015.10.)
  • Listaár: 29.990 Ft

HASONLÓ trekking/városi váz TERMÉKEK




Csupati avatar
9 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Olcsó

Strapabíró

Jó geometria

Hátrány

Ha a helyén kezeled akkor nincs. Olyan mint a békebeli Csepelek. Kicsit kopott, kicsit rozsdás egy-két helyen, de még az unokám is használni fogja! 

Tapasztalat

Komplett, használt kerékpár ként vettem. Egyedi építés, csak a váz Csepel. Olyan jól van összerakva, hogy csak újra kellett zsíroznom, letörölnöm a rozsdát és már kész is! Én, a notórius bringaépítő NEM TALÁLTAM HIBÁT rajta.! A gumit és a kormányt cseréltem csak le, de slick és a kényelmes kormány az én fétisem. 

De térjünk vissza a vázhoz. Ehhez a 2011-es szériához nem volt még szerencsém. Olvastam jót is, rosszat is róla, láttam is már ilyet, hát eljött az ideje, hogy ki is próbáljam. A hegesztések, a baltával faragott papucs és a vékony csövek a régi Csepel BMX-eket idézi, a 70-es évekből, szóval nosztalgikus hangulatba kerültem és megvettem.

Volt már nekem az utóbbi években Aventon Cordoba, 2017-esRoyal 3,  Torpedó, alu Royal, Frisco és Royal 4 is, de azt kell, hogy mondjam ez tetszik a legjobban. Nem akar többnek látszani, mint ami: egy eszköz, egy szerszám ami elvisz A-ból B-be, csendben teszi a dolgát, semmi csicsa, semmi flanc.

A geója elmegy, elvégre nem a Londoni Velodrómba készülök vele, a pedál tutira nem fog leérni, hacsak nem te vagy Valentin Rossi, a kormányzás, egyenesfutás jó, kényelem ok.

Szóval van egy bringám ami maradni fog, még egy darabig biztos! Gyermekkoromban be lettem oltva Csepellel, szóval a következő vagy egy acél Rapid lesz, vagy feljebb lépek a Star Trek szintre, és spórolok egy Deepspace-re.

Szóval ha valakinek számít a hazai, az vegyen bátran Csepel, a többiek azzal járnak, amivel akarnak. Ebben a cégben van potenciál és eltökéltség, hogy kiszolgálják a hazai igényeket. Egyetlen hibájuk ként csak azt tudom felróni, hogy a magamfajta hobbitoknan csak a Deepspace-ből van megfelelő vázméret.

;-)

Erre ajánlom

Városi csapatás, de a váz és a villa elbírja a cyclocross külsőket is, szóval csak rajtad múlik! 

Csatolt képek
Csepel Royal 3* trekking/városi váz
6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
anyag:

Hi-Ten acél


 
színválaszték:
  • fehér
  • lila
  • barna
  • piros
  • narancs

tömeg:

3900 g


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Royal 3* termékkel kapcsolatban: