* teljes felszereltség (világítás elöl-hátul, sárvédők, kitámasztó, csomagtartó gumipókokkal, láncvédő, csengő)
* Continental Touring Plus 700x42 külsők
* nem feltünő festés (lopáscsalogató faktor minimális)
* alkatrészei minőségükben jól vannak egymáshoz és az árkategóriához belőve
* iszonyat nehéz, közel 20 kg
* első lámpa csak a láthatóságra elég, a hátsó (sem) rendelkezik stand-by funckióval (cserélve elöl-hátul)
* rugós nyeregcső szerintem többet árt, mint használ
* első teleszkópnak nincs zárt poziciója
* kormányfej (kormánynyak) szögének beállítás után kilazul
* eladáskori beállítási állapot lehetne jobb (küllők lazák, váltó szélső állásokban nem pontos)
* pedál kényelmetlen (nyomja a talpat), cserélve
A nagy tömegével nehéz (=nem lehet) megbarátkozni, érdemesebb lett volna többet költeni a súlycsökkentésért cserébe.
Klasszikus túrázós bicaj, az 1-2 órás gurulásoktól az egész hétvégés vagy Balatoni nyaralós (csillag-túrázós) tekerésekhez. Városban is elmegy, de ott nem túl fürge.
Inkább közlekedési eszköz, mint élménybringa. Egy öszvér mindenes : nem ad sokat, de nem is kerül sokba és már van olyan minőségi szinten, hogy mindig számíthatsz rá, nem romlik el egykönnyen.