Csepel Landrider Alu trekking

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév: 2023 (frissítve: 2024.03.)
  • Listaár: 136.000 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

TireBurner avatar
25 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2023, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Könnyebb mint az acélvázas Landrider. Használható minőségű alkatrészekekkel van szerelve: duplafalú alufelnik, Shimano Tourney váltók, Saccon fékek, aluplasztik sárvédők, aluminium nyeregcső és kormányszár. Kényelmes vázgeometria, nagyon kényelmes markolatok.

Hátrány

A Kenda gumik elég gagyik, se defektvédelem, se reflexcsík, a mintázata is inkább terepre való mint aszfaltra. A csomagtartó acélból van, brutál nehéz és nincs rajta rugós leszorító. A nyereg nekem nem nyerte el a tetszésemet, de ez szubjektív. A markolatváltót szokni kell, de végülis nincs vele baj.

Tapasztalat

Egy olcsó merevvillás, aluvázas túra bringát akartam metálkék színben ezért választottam ezt a Csepelt. A következőket 0 km-nél cseréltem rajta:
- A terep Kenda külsőket városi mintázatú reflexcsíkos defektvédelmes Rubena külsőkre.
- Az acél csomagtartót egy sokkal könnyebb és leszorítóval rendelkező aluminium csomagtartóra.
- A gyári legalapabb bowdenezést rozsdamentes acél köszörült bowdenekre.
- A Selle Royal Moody nyerget egy Wittkopp Medicus memóriahabosra a Lidliből. 
Így kaptam egy még mindig nagyon olcsó de hosszútávon is kényelmes geometriájú aluvázas túra bringát ami városban is kifogástalan és könyebb mint az acélvázas Landrider. A jövőben még valószínűleg cserélem az első trekking hajtóművet MTB-re mivel nekem túl hosszú a trekking áttételezés, persze ez nem ennek a kerónak a hibája. A teleszkóp hiánya eleinte kissé szokatlan volt mivel a teleszkópos keróimnál megszoktam, de valójában nagyon minimális odafigyeléssel semmilyen hátrányt nem jelent városban vagy aszfaltozott utakon, talán padkáról lehajtásnál, vagy nagyobb kátyúknál kell jobban odafigyelni, cserébe viszont a merev villa sokkal könnyebb, közvetlenebb és nem igényel törődést és akár még lightosabb terepen is el lehet vele menni. Az aluváz sokkal könnyebb mint az acél, nekem a 180 centimhez a 21 colos vázméret kellett, ez így nagyon kényelmes geometriát ad, simán le tudok vele tekerni 60-70 km-t, anélkül, hogy kényelmetlennek érezném, igaz elég sokat szoktam menet közben elengedett kormánnyal kiegyenesedve tekerni, ami pihentet. A váz hagyományos vízszintes sarus, ez számomra elég furcsa, szórakoznikell a hátsó kerék beállításával szerelésnél, de így agyváltóra is cserélhető a láncváltó. A fényezés szép, de elég vékony, 1 nap alatt kikoptatta a bowden, érdemes ott valamivel védeni. Összességében egy jól használható, kényelmes bringáról van szó amit olcsósága miatt nem kell félteni. 

Erre ajánlom

Városban, napi használatra és akár hosszabb aszfaltos túrákra is.

Ennyiért vettem
125000
Mért tömeg
15000 g
Csatolt képek
Csepel Landrider Alu  2023 trekking
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

Cepel Landrider Alu


anyag:

Hi-Ten acél


méretek:
  • 19”
  • 21”
  • 23”

 
színválaszték:
  • fehér
  • fekete

villa (merevvilla):

Hi-Ten acél


Meghajtás

hajtókar:

Alu Csepel 175 mm 28/38/48 7/8s


lánc:

KMC Z50


fogaskoszorú:

Shimano 7 Sp MFTZ217428


középrész:

Neco 119/26,5mm (acél)


első váltó:

Shimano FDTZ31DS6


hátsó váltó:

Shimano 6/7 Sp RDTX35B


 
fokozatok száma:

3x7


pedál:

Non-slip (műanyag)


Kerék

felni:

Beretta 28x1,75mm Mt240 36h (alu)


első agy:
Joytech Assess 641F,

36h


hátsó agy:
Joytech Assess AE235F,

36H


külső gumi:

700 ×38C KENDA K847


Irányítás

váltókar:

Shimano bal Revo 3 frikciós / jobb Revo 7


kormány:

MTB acél emelt, 560/50 mm


markolat:

Herrmans Primergo 90mm / 90mm


kormányszár:

Acél 22,2 ×150 × 60 mm


kormánycsapágy:

1" menetes


nyereg:

Selle Royal 8072 PU


nyeregcső:

Zoom 27,2*300 mm


Fék

 
féktest:

Saccon Alu V-fék


fékkar:

Saccon Alu


Kiegészítők

 
első lámpa:

Elemes LED


 
hátsó lámpa:

Elemes LED


 
sárvédő:

Alu -Plasztik, színezett


 
további kiegészítők:

csomagtartó: acél, teherbírás max. 25kg


tömeg:

15,1-17,1 kg


 
további információk:

Kerékméret: 28"


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Landrider Alu termékkel kapcsolatban: