55ezer ft...
Meglepően jó csapágyazás,egyenesen futó felnik,
pontos váltás,
könnyen felszerelhető kiegészítők,
csendes hajtás,
nem defekt védett,de csendesen futó,és igen jól tapadó külsők.
Megfontolandó építési alany.
Fix,összehegesztett kormány,és kormányszár,
fix,nem állítható a nyereg dőlésszöge,
ultra gagyi fékkar,és féktest,
hangos,pontatlan kijelzésű váltókar,
nehéz acél váz.
Ülés,világítás?Hagyjuk...
Kellett egy bringa városba,és kisebb túrákhoz...Szemrevételezés,fejben tervezés,megvétel.
Amit cseréltem:Nyereg,nyeregcső,kormány,kormányszár,markolat,váltókar,e-h világítás,komplett fékrendszer.A bringa kapott:sárvédőt,csomagtartót,defektvédő szalagot,kulacstartót,kitámasztót,hosszanti szálas bowdenházat,szilikonos bowdent,integrált markolatot,az első agyak porvédő gumit,vázvédő karbon fóliát,blokkolható fékkarokat,A "kilátszó" bowdeneket elrejtettem végig húzott b.házba.A gagyi,igen hangosan működő váltókart is lecseréltem,egy ezer éves,csendes Alivió 8-as ra..A külső kellemes csalódást okozott a jó tapadás,és csendes gurulással.A másik kellemes csalódás a fordulékonysága,és a stabilitása a bringának.Így "átbuherálva" lett egy igen csendesen guruló,és mindenében jól funkcionáló,ámbár nem könnyű városi gépem.
Városba,túrákhoz.Max első emeletig...