A gépet inkább túrázásra használom, itthon országútival nyomom. Az aluváz kicsit merev, de strapabíró, akárcsak a csomagtartó. Stabilan fut, vagánykodásra nem alkalmas, kifejezetten "hosszújáratú" bicaj. A Velo nyeregből még 8 órás tekerés után is emberként tudok leszállni, puha, kényelmes. Alu nyeregcső, minőségi gyorszárak. A váltó kiválan működik, kb, mint egy svájci óra, gyors és pontos, persze néha utána kell állítani. A fogaskerék-kiosztás is remek, nagyon lehet vele menni lejtőn, és még a bosnyák-montenegrói hegyek sem tudtak megalázni. (Bár a dél-törökországi 13%-os emelkedők már-már a tekerhetőség határán voltak.) A fékpofák szorultak cserére a leghamarabb, de a fékerő nagyon jól adagolható, még csomagokkal megrakottan, lejtőn is megfelelően működik. A stucnit nagyon jól be lehet állítani az ember anatómiájához. A felni elég erős, jól bírta eddig a strapás utakat, (nyugat felé nem járok vele). Az abroncs még az eredeti (Cheng Shin) jó a kopásállósága, de kicsit nagy a gördülési ellenállása, viszont elég zajtalan, enyhébb földutakon is elboldogul. Defektem ezzel még nem volt, így nem tudom, milyen a belső.
A pedál sajnos elég silány, a bringa szégyene, és a cartridge-dzsal is sok baj volt, bár végül az is megoldódott. A kormány nem igazán eltalált, bár a szivacsos markolat kényelmes, de csak egyetlen pozícióban fogható, és szarvat nem is tudtam föltenni rá.
Újonnan vettem 2004-ben 80.000 Ft-ért, és megérte az árát, tekintve a benne levő 6000 km-t, és a cartridge szerelésen kívül nem volt még szervízben. Házilag is jól karbantartható. Picit már megnyúlt a lánc, így a pedál után az lesz a következő, amit lecserélek rajta, így remélem még 8-10 évig híven szolgál majd.
Kifejezetten aszfaltos túrázásra jó, hatalmas 28"-as kerekeivel, a rossz utakat is jól bírja, strapabíró, erős. Persze Budapest utcáira is érdemes használni, hiszen ott is jó sok a kátyú és vacak út.