Én nagyon szeretem. Masszív acél váza van, jó kialakítású ez a Caprine trekking. Az én 194 cm-em kényelmesen elfér rajta. Nagyon starpabíró. Több, mint 12 év és kb. 35.000 km után még mindig a gyári csapágyakat koptatom. Igaz, néhány dolgot már a megvételkor cseréltettem rajta. (felnik, gumik, ülés)
A sárvédő használhatatlan, rögtön leszerelni vagy cserélni kell. Csörög, zörög, szétjön már egy kicsit rázósabb úton is.
Több, mint 12 éve gyűröm és valamikor tavaly éreztem először, hogy kezd fáradni a Caprine Wheelman 8.1. Mikor megvettem rögtön cseréltem rajta a kormányt egyenesre, a felniket, küllőket , a külső/belsőgumit, az ülést és a pedált egy fémre (azóta már azt is spd-re). A sárvédők is rövid időn belül lekerültek, nem tesztettek és amúgy is használhatatlanok voltak. Viszont ezeket leszámítva minden gyári. Előző évben cserélnem kellett az első hajtókart, hátsó fogaskoszorút, láncot, mert használhatatlanná koptak. Volt egy kátyúzásom és azóta a kormány néha kotyog, utána kell húzni. Előtte 11 évig hozzá se kellett nyúlni ehhez a Caprine trekkinghez. Tavasszal biztosan cserélnem kellene már a hátsóváltót és a hátsó csapágyat. A hátsó váltokar elkopott. A küllők is el-eltörnek. A támasztó kivan.
Szóval mindent egybevetve egy nagyon jó kis bicajt kaptam 12 éve ár/érték arányban, viszont valahol 30.000 km és 11. év környéken elkezdett elfogyni. Próbáltam rá vigyázni, de lehet jobban oda kellett volna figyelni a karbantartására.
Hétvégi túrázásra, városban lődörgésre tökéletes. Valószínűleg így egy életet kiszolgálna. Napi 40km ingázásra nem biztos, hogy a legjobb választás.