- Csatlakozom az előttem szólokhoz
- Nálam a monoblokk egyszerűen olyan mintha beremegne, de ez csak akkor van a legalacsonyabb fokozaton megyek vele ergó gyorsan
- A gyári fék hamar elkopott
Kisebb túrák, városba
Kisebb túrák, városba
A hauser mtb-hez képest gyors és szép a Roadster. A váltói jók. Másik Capriolo Roadstereken nem láttam ,de extra kényelmes markolatokat is kaptam hozzá gyárilag. Az biztos , hogy az egyik legjobb ár/érték aránnyal rendelkezik. Vázgeometria kiváló.
Nehéz beállítani az első váltót és a fékeket. Lehet, hogy csak az én modellemél volt de az üléscső átmérője kisebb volt a kelletinél, nem tudtam eléggé meghúzni, visszavittem az ülést és kaptam ingyen vastagabb csövet. Talán ha elkopnak a fékek kicserélem az egészet simano deore-ra,csak mert jobban néz ki.
Más trekkingekhez képest olcsóbb volt , legalább 20-25 ezer forinttal a Roadster, bár láttam már 65 ezer helyett 100 ezer forintér is. Szerintem elég olcsón sikerült megszereznem, hozzáteszem már csak ez az 1 volt 21- es méretben az országban.
Városban és kisebb nagyobb túrákra tudom ajánlani.
Az előttem szólokhoz csak anyit tennék hozzá: Én is monoblokkal hasonlókép jártam, de elvitten egy hozáértő ismerősömhöz aki hamar orvosolta a problémát. Sajnos gyárilag nem volt be zsírozva a monoblokk, és nem kellet kicserélni 1000 km után is még mindig hangtalanúl müködik. Majd a váltót is beálitatta és át lett nézve a Roadster A-tól Z -ig és meg lett olajozva ahol kellet még.
A felelőtlen nem szakszerű gyártás/szerelés, majd tesztelés nélkül boltba szállítva.
Személy szerint én nem bántam meg a Capriolo Roaster 2012, bringát, bár az első napokban nekem is kisé boszantó volt , de aztán örömel nyugtáztam hogy csak egy kis hozzáértés hiányzott a dologból. Azóta is 1060 km megteltével semmi problémám nincs a bicóval.
Városi bringázásra, kisebb-nagyobb túrákra is merrem szívből ajánlani. Én 104 kg vagyok, és a leghoszabb túrám 240 km volt és hála istenek semmi gond nem volt a túra alatt, se defekt se egyébb más gond nem adódott.
Olcsó, mutatós. Avatatlan szemeknek drága, minőségi biciklinek tűnik a Capriolo Roadster. Könnyű vele tartani a lépést a forgalommal.
Mivel drágának tűnik a Roadster, ezért valaki beleszeret ha olyan helyen hagyod. Tesco minőség, semmi több.
Egy hét elteltével:
-2 db gyári ragasztásnál eresztő belső
-Már most nyekereg a monoblokk.
-A fékek is elég gyengék.
-A váltót már az első nap beállítottam, de érzem, ez havi 1x program lesz.
2012-10-13:
-A monoblokkot nem lehet erősen meghúzni mert a sok műanyag eltörne, de 3000-ért már egy normálisabb került bele.
-A hátsó tengelyt is meg kellett húzni, de még így is kotyog, kilazult. 90 kiló felett már nagyon nem bírja a magyar utakat.
Városi forgalomban van használva és már most, 80 kilóméter után szét akar esni ez a Capriolo trekking. Ne vegyen ilyet senki, ha csak nem akar szorosabb kapcsolatot ápolni a szervíz dolgozóival. Teljesen olyan érzés ráülni, mintha egy tescobikeon ülne az ember. Az első nap vidám perceit feledve már a hét végén minden kínja volt a biciklinek. Felpuhult a fék, a váltó már most kegyelemért kiált, a monoblokk haldoklik.
Erős teleszkópja nagyon jól csillapít, nagyon tetszetős váz, jó geometria, ár-érték arányában megéri nagyon ez a Capriolo trekking. Gyári felszereltsége belépő szintű, ilyen árkategóriában teljesen korrekt, használható túrázásra, városban úgyszintén nagyon rugalmasan lehet vele közlekedni.
A monoblokk minösége elég kezdetleges, pár 1000 km után már megérik a cserére, kár ,hogy gyárilag nem tettek bele jobb minöségűt. Váltót kicsit nehézkesen lehet beálitani , de ha sikerül akkor nagyon jól szugerál.
Előző trekkingemhez képest sokkal kényelmesebb, rugalmas bringa ez a Capriolo trekking.
Városban nagyon jól veszi az akadájokat, hoszabb túráknál is jó társa az emberenek.
Ár értékben szerintem az egyik legjobb bringa a Roadster. A geometria szerintem teljesen rendben van, az alu váz nagyon könnyű. A fékekkel még nincs gond, a váltók is ezidáig kiválóak.
Én első sorban magyar utakon használom, ott semmi gond nincs, viszont ez a bringa a töltésen a kemény földes úttal is megbirkózik, nagyon jó a csillapitása ,jól rúgozik köszönhető a kiváló teleszkópnak.
A gyári képekhez képest más fajta (szerintem jobb, sokkal szebb élőben ez a Capriolo trekking)
Talán a váltó kicsit hangos,de amúgy semmi érdekes.
És ahogy az előzöeknben is emlitettem, ár értékben szerintem az egyik legjobb bringa a mostanni piacon a Roadster, én nagyon megszerettem. Mindenkinek szívből ajánlom nem fog csalódni ha ezt a kíváló trreking kerékpárt választja.
Városra, és terepre is ajánlom.
Fekete-piros-fehér
15.5 kg
A Capriolo kerékpárok története 1996-ban kezdődött, a magyar határtól 40 km-re fekvő, szerbiai Topolya városban. Egy kis műhelyben, 3 alkalmazottal és kézi szerszámokkal indult a termelés. Ekkor még nem tudták milyen fogadtatásra számítsanak. Nem kellett sok időnek eltelnie, hogy a befektetett lelkesedés meghozza gyümölcsét, és a márka meghódítsa a szerbiai piacot minőségi kerékpárjaival, sőt a külföldi piacokra is betörjön.
Amikor 2001-ben megvásárolták az első félautomata összeszerelő sort, és az első automata kerékfűző robotot, már tudták, nincs visszaút. A kis műhelyből, folyamatosan bővített raktárakból végül egy új, modern csarnokba költözött a gyár, és a hozzá kapcsolódó raktár és irodák. Immáron 150 embert foglalkoztatva a Capriolo a kisváros egyik legnagyobb munkaadója.
A Capriolo a kerékpárok összeszerelésén kívül vadász, halász és fitnesz eszközök forgalmazásával is foglalkozik. A gyártás folyamatának megszervezése az európai minőségi normákkal összhangban történik.
A Capriolo bőséges típus választéka lefedi a kerékpározás minden válfaját, munkába járástól szabadidős bringázáson át akár az erdei ösvényeken vagy sík aszfalton való profi kerékpározásig. Akár alacsony árfekvésű, akár profi, karbonvázas kerékpárt keres a vásárló, náluk megtalálja.
Kérdések | Statisztika |
---|---|
Capriolo Roadster vagy milyen cross-trekking 100ezer alatt |
1 válasz
utolsó: 2012. júl.
|