Capriolo Roadster trekking

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.05.)
  • Listaár: 114.990 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK



1-6 (6 vélemény)
Rendezés

Flexfree avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 6 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Csatlakozom az előttem szólokhoz
Hátrány
  • Nálam a monoblokk egyszerűen olyan mintha beremegne, de ez csak akkor van a legalacsonyabb fokozaton megyek vele ergó gyorsan
  • A gyári fék hamar elkopott
Erre ajánlom

Kisebb túrák, városba

6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

aeroxman avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 95%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

A hauser mtb-hez képest gyors és szép a Roadster. A váltói jók. Másik Capriolo Roadstereken nem láttam ,de extra kényelmes markolatokat is kaptam hozzá gyárilag. Az biztos , hogy az egyik legjobb ár/érték aránnyal rendelkezik. Vázgeometria kiváló.

Hátrány

Nehéz beállítani az első váltót és a fékeket. Lehet, hogy csak az én modellemél volt de az üléscső átmérője kisebb volt a kelletinél, nem tudtam eléggé meghúzni, visszavittem az ülést és kaptam ingyen vastagabb csövet. Talán ha elkopnak a fékek kicserélem az egészet simano deore-ra,csak mert jobban néz ki.

Tapasztalat

Más trekkingekhez képest olcsóbb volt , legalább 20-25 ezer forinttal a Roadster, bár láttam már 65 ezer helyett 100 ezer forintér is. Szerintem elég olcsón sikerült megszereznem, hozzáteszem már csak ez az 1 volt 21- es méretben az országban.

Erre ajánlom

Városban és kisebb nagyobb túrákra tudom ajánlani.

Ennyiért vettem
65000
Mért tömeg
14500 g
22 olvasó 95%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

andras3 avatar
3 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Az előttem szólokhoz csak anyit tennék hozzá: Én is monoblokkal hasonlókép jártam, de elvitten egy hozáértő ismerősömhöz aki hamar orvosolta a problémát. Sajnos gyárilag nem volt be zsírozva a monoblokk, és nem kellet kicserélni 1000 km után is még mindig  hangtalanúl müködik. Majd a váltót is beálitatta  és át lett nézve a Roadster A-tól Z -ig és meg lett olajozva ahol kellet még.

Hátrány

A felelőtlen nem szakszerű gyártás/szerelés, majd tesztelés nélkül boltba szállítva. 

Tapasztalat

Személy szerint én nem bántam meg a Capriolo Roaster 2012, bringát, bár az első napokban nekem is kisé boszantó volt , de aztán örömel nyugtáztam hogy csak egy kis hozzáértés hiányzott a dologból. Azóta is 1060 km megteltével semmi problémám nincs a bicóval.

Erre ajánlom

Városi bringázásra, kisebb-nagyobb túrákra is merrem szívből ajánlani. Én 104 kg vagyok, és a leghoszabb túrám 240 km volt és hála istenek semmi gond nem volt a túra alatt, se defekt se egyébb más gond nem adódott.

Ennyiért vettem
70000
Csatolt képek
Capriolo Roadster  2012 trekking
19 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Nouby avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Olcsó, mutatós. Avatatlan szemeknek drága, minőségi biciklinek tűnik a Capriolo Roadster. Könnyű vele tartani a lépést a forgalommal.

Hátrány

Mivel drágának tűnik a Roadster, ezért valaki beleszeret ha olyan helyen hagyod. Tesco minőség, semmi több.

Egy hét elteltével:

-2 db gyári ragasztásnál eresztő belső

-Már most nyekereg a monoblokk.

-A fékek is elég gyengék.

-A váltót már az első nap beállítottam, de érzem, ez havi 1x program lesz.

 

2012-10-13:

-A monoblokkot nem lehet erősen meghúzni mert a sok műanyag eltörne, de 3000-ért már egy normálisabb került bele.

-A hátsó tengelyt is meg kellett húzni, de még így is kotyog, kilazult. 90 kiló felett már nagyon nem bírja a magyar utakat.

Tapasztalat

Városi forgalomban van használva és már most, 80 kilóméter után szét akar esni ez a Capriolo trekking. Ne vegyen ilyet senki, ha csak nem akar szorosabb kapcsolatot ápolni a szervíz dolgozóival. Teljesen olyan érzés  ráülni, mintha egy tescobikeon ülne az ember. Az első nap vidám perceit feledve már a hét végén minden kínja volt a biciklinek. Felpuhult a fék, a váltó már most kegyelemért kiált, a monoblokk haldoklik.

Ennyiért vettem
75000
17 olvasó 47%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Edy29 avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Erős teleszkópja nagyon jól csillapít, nagyon tetszetős váz, jó geometria, ár-érték arányában megéri nagyon ez a Capriolo trekking. Gyári felszereltsége belépő szintű, ilyen árkategóriában teljesen korrekt, használható túrázásra, városban úgyszintén nagyon rugalmasan lehet vele közlekedni.

Hátrány

A monoblokk minösége elég kezdetleges, pár 1000 km után már megérik a cserére, kár ,hogy gyárilag nem tettek bele jobb minöségűt. Váltót kicsit nehézkesen lehet beálitani , de ha sikerül akkor nagyon jól szugerál.

Tapasztalat

Előző trekkingemhez képest sokkal kényelmesebb, rugalmas bringa ez a Capriolo trekking.

Erre ajánlom

Városban nagyon jól veszi az akadájokat, hoszabb túráknál is jó társa az emberenek.

Ennyiért vettem
100000
Mért tömeg
14.5 g
Csatolt képek
Capriolo Roadster  2012 trekking
15 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Zsolt555 avatar
5 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 92%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Ár értékben szerintem az egyik legjobb bringa a Roadster. A geometria szerintem teljesen rendben van, az alu váz nagyon könnyű. A fékekkel még nincs gond, a  váltók is ezidáig kiválóak.

Én első sorban magyar utakon használom, ott semmi gond nincs, viszont ez a bringa a töltésen a kemény földes úttal is megbirkózik, nagyon jó a csillapitása ,jól rúgozik köszönhető a kiváló teleszkópnak.

A gyári képekhez képest más fajta (szerintem jobb, sokkal szebb élőben ez a Capriolo trekking)

Hátrány

Talán a váltó kicsit hangos,de amúgy semmi érdekes.

Tapasztalat

És ahogy az előzöeknben is emlitettem, ár értékben szerintem az egyik legjobb bringa a mostanni piacon a Roadster, én nagyon megszerettem. Mindenkinek szívből ajánlom nem fog csalódni ha ezt a kíváló trreking kerékpárt választja.

Erre ajánlom

Városra, és terepre is ajánlom.

Ennyiért vettem
96000
Mért tömeg
14.5 g
Csatolt képek
Capriolo Roadster  2012 trekking
37 olvasó 92%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-6 (6 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

6061 alumínium


méretek:
  • 21"
  • 23"

 
színválaszték:

Fekete-piros-fehér


villa (teló):

Suntour CR-7V A 700C


Meghajtás

hajtókar:

Kripton X Lasco 48-38-28, 170 mm


lánc:

KMC Z50


fogaskoszorú:

Shimano


középrész:

Thun Goal 119 mm


első váltó:
Shimano Tourney,

FD-TX51


hátsó váltó:
Shimano Tourney,

TX RD-TX35


 
fokozatok száma:

3x7


pedál:

FP-906


Kerék

felni:

Krypton X 622-19, 36 lyukas


első agy:

Kripton X KT-A15F


hátsó agy:

Kripton X


külső gumi:

Rubena V66 Hook 37-622


Irányítás

kormány:

Kripton X JB-AL200


kormányszár:

Kripton X JB-A392-8


kormánycsapágy:

FP-H812PL


nyereg:

Selle Royal rio


nyeregcső:

Kripton X JB-SP-301 27,2 mm


Fék

 
féktest:

Logan JY-946AE


 
fékváltó kar:

Shimano ST-EF51


Kiegészítők

 
első lámpa:

van


 
hátsó lámpa:

van


 
sárvédő:

Marcon


 
további kiegészítők:
  • Kitámasztó
  • Csomagtartó
  • Teljes láncvédő

tömeg:

15.5 kg


Capriolo logó

Capriolo márka bemutatás

A Capriolo kerékpárok története 1996-ban kezdődött, a magyar határtól 40 km-re fekvő, szerbiai Topolya városban. Egy kis műhelyben, 3 alkalmazottal és kézi szerszámokkal indult a termelés. Ekkor még nem tudták milyen fogadtatásra számítsanak. Nem kellett sok időnek eltelnie, hogy a befektetett lelkesedés meghozza gyümölcsét, és a márka meghódítsa a szerbiai piacot minőségi kerékpárjaival, sőt a külföldi piacokra is betörjön.

Amikor 2001-ben megvásárolták az első félautomata összeszerelő sort, és az első automata kerékfűző robotot, már tudták, nincs visszaút. A kis műhelyből, folyamatosan bővített raktárakból végül egy új, modern csarnokba költözött a gyár, és a hozzá kapcsolódó raktár és irodák. Immáron 150 embert foglalkoztatva a Capriolo a kisváros egyik legnagyobb munkaadója.

A Capriolo a kerékpárok összeszerelésén kívül vadász, halász és fitnesz eszközök forgalmazásával is foglalkozik. A gyártás folyamatának megszervezése az európai minőségi normákkal összhangban történik.

A Capriolo bőséges típus választéka lefedi a kerékpározás minden válfaját, munkába járástól szabadidős bringázáson át akár az erdei ösvényeken vagy sík aszfalton való profi kerékpározásig. Akár alacsony árfekvésű, akár profi, karbonvázas kerékpárt keres a vásárló, náluk megtalálja.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Capriolo Roadster vagy milyen cross-trekking 100ezer alatt
1 válasz
utolsó: 2012. júl.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Capriolo Roadster termékkel kapcsolatban: