Olcsó, mutatós. Avatatlan szemeknek drága, minőségi biciklinek tűnik a Capriolo Roadster. Könnyű vele tartani a lépést a forgalommal.
Mivel drágának tűnik a Roadster, ezért valaki beleszeret ha olyan helyen hagyod. Tesco minőség, semmi több.
Egy hét elteltével:
-2 db gyári ragasztásnál eresztő belső
-Már most nyekereg a monoblokk.
-A fékek is elég gyengék.
-A váltót már az első nap beállítottam, de érzem, ez havi 1x program lesz.
2012-10-13:
-A monoblokkot nem lehet erősen meghúzni mert a sok műanyag eltörne, de 3000-ért már egy normálisabb került bele.
-A hátsó tengelyt is meg kellett húzni, de még így is kotyog, kilazult. 90 kiló felett már nagyon nem bírja a magyar utakat.
Városi forgalomban van használva és már most, 80 kilóméter után szét akar esni ez a Capriolo trekking. Ne vegyen ilyet senki, ha csak nem akar szorosabb kapcsolatot ápolni a szervíz dolgozóival. Teljesen olyan érzés ráülni, mintha egy tescobikeon ülne az ember. Az első nap vidám perceit feledve már a hét végén minden kínja volt a biciklinek. Felpuhult a fék, a váltó már most kegyelemért kiált, a monoblokk haldoklik.