Csepel Landrider trekking

28 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
  • Modellév:
    2023
    (frissítve: 2024.03.)
  • Listaár: 76.500 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK




zazie87 avatar
13 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2000, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Pályafutása végén már direkt szadiztam, ugrattam padkára föl és le --- végül is nem esett szét...
  • 11 évet bírt ki a családunkban :)
  • A váltó (Shimano valami SIS) egész egyben maradt és működött!
Hátrány
  • Dögnehéz, jó kis Hi-Ten acél váz, ami azért jó, mert még rozsdásodik is...
  • Gagyi minőségű műanyag alkatrészek, amik előbb mindenhol lötyögtek majd off...
  • Az aluminiumot, mint agyagot hírből sem ismerték Schwinnéknél az ezredforduló tájékán. Vagy csak szerettek volna egy minél lomhább bringát összerakni
  • Csodálatos szimplafalu felnik görbülnek egy kis gallytól is
  • A nyereg, amely a kényelmet hivatott volna biztosítani, olyan merev és kemény lett pár év alatt, hogy ihaj. Ellenben viszont két buszülésnyi szélességben a rendelkezésemre állt. (hát nem maradt rajta sokáig)
  • Az eredeti gumiköpeny Taiwanban készült és meg is látszott rajta
  • Sehol egy gyorszár, se imbuszos megoldás, villáskulcs készlet magunknál tartása kötelező
  • A pedál volt a kedvencem, az esőben úgy csúszott, hogy párszor pofára estem :D
Tapasztalat

Felnőtt életem első bicókája. Tulajdonképpen szerettem, de csak mert az enyém volt és gurult. És mert emlékezetes városi éjszajázásokhoz társult.

A nagyapám bringája volt, jó sokat állt a garázsában, aztán megörököltem. Volt rajta minden, dinamó, csomagtartó, ami (nem)kell. Ezeket lehántottam róla. Így tíz kilóval könnyebb lett, de még mindig vágósúlyban volt (min 20 kg). :D Lomiztam rá új cuccokat egy másik Schwinn-Csepel rokonról, úgy már egész elviselhető lett. Aztán kishíjján megölt párszor és elhajlott a hátsó támvilla... Persze ez nem mind az ő hibája, az előéletéről nem sokat tudok. Lehet, hogy DH-zott vele a laza nagypapi... De nem hiszem. Mindegy, gyakorló bringának épp jó volt.  Az új tulaja ragyogó arccal vette át... :)

Mindezzel tulajdonképpen azt szerettem volna elmondani, hogy ha valaki most szánná magát rá a fent említett márka fent említett típusának megvásárlására, tudjon róla, hogy mi vár rá egy évtized múlva...

Erre ajánlom

Boltba járáshoz épp ideális, amennyiben a bolt közel van, lakatolás nélkül szeretnénk otthagyni, és imádkozunk, hogy mire kiérünk, lopja el valaki, hogy végre rászánjuk magunkat arra, hogy vegyünk egy újat... :)

Ennyiért vettem
Remélem nem költött rá sokat nagyfati...
Csatolt képek
Csepel Landrider  2000 trekking
21 olvasó 76%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Váz

anyag:

Hi-Ten acél


méretek:
  • 19”
  • 21”
  • 23”

 
színválaszték:
  • kék
  • fehér
  • fekete

villa (merevvilla):

Hi-Ten acél


Meghajtás

hajtókar:

Alu MTB 175 mm 28/38/48 7/8s


fogaskoszorú:

Shimano 7 Sp MFTZ217428


első váltó:

Shimano FDTZ31DS6


hátsó váltó:

Shimano 6/7 Sp RDTX35B


Kerék

felni:

Alu, duplafalú, Beretta, Joytec alu első agy, Joytec menetes vagy Shimano Nexus 3


külső gumi:

700 ×38C KENDA K847


Irányítás

váltókar:

Shimano bal Revo 3 frikciós / jobb Revo 7


kormány:

MTB acél emelt, 600 ×70 mm


kormányszár:

Acél 22,2 ×150 ×60 mm


nyereg:

Selle Royal 8072 PU


Fék

 
féktest:

Saccon Alu V-fék


Kiegészítők

 
első lámpa:

Elemes LED


 
hátsó lámpa:

Elemes LED


 
sárvédő:

Alu -Plasztik, színezett


 
további kiegészítők:

csomagtartó: acél, teherbírás max. 25kg


tömeg:

15,1-17,1 kg


 
további információk:

Kerékméret: 28"


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Landrider termékkel kapcsolatban: