Csepel Landrider trekking

28 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
  • Modellév:
    2023
    (frissítve: 2024.03.)
  • Listaár: 76.500 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK




scarecrow avatar
2 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Megvásárláskor  minden a közlekedéshez szükséges alkatrész benne van az árban.
Szerintem szép a fényezése.
Fékek tűrhetőek.
Masszívnak tűnő váz.

Hátrány

Nagy a tömege.
Az eredeti pedálok csúsznak hamar kopnak,  kb.250 km után cseréltem.
A nyereg cseréjén még gondolkodom.(lehet én vagyok vékony és azért nem jó nekem)
Az első villa nem annyira merev szerintem mint kellene legalábbis a kerékpár tömegéhez nem illik.
A hátsó váltót eddig kb. 100-150 kilométerenként  állítanom kellet mert hangos lett most a láncfeszítéssel van baj.
Az első kereket nem a Miskolc környéki utakhoz találták ki.
A sárvédők csavarodnak pedig emlékeim szerint semminek nem mentem neki.

Tapasztalat

A bringa tömege kezd zavaró lenni, és a hátsó váltóban nagyot csalódtam.
Az első kerékben lévő kis nyolcast az útminőségre is foghatom, de szerintem egy ilyen keréknek többet kellene bírnia.
A csomagtartót használom mert nem szeretek a hátamon táskát cipelni.
A világítást még soha nem próbáltam de legalább van.

Erre ajánlom

Főleg városi használatra ajánlom vagy sík terepen való túrázásra, a váz geometriája nem túl ideális emelkedőn.

Ennyiért vettem
52800
Csatolt képek
Csepel Landrider  2011 trekking
új korában
13 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Váz

anyag:

Hi-Ten acél


méretek:
  • 19”
  • 21”
  • 23”

 
színválaszték:
  • kék
  • fehér
  • fekete

villa (merevvilla):

Hi-Ten acél


Meghajtás

hajtókar:

Alu MTB 175 mm 28/38/48 7/8s


fogaskoszorú:

Shimano 7 Sp MFTZ217428


első váltó:

Shimano FDTZ31DS6


hátsó váltó:

Shimano 6/7 Sp RDTX35B


Kerék

felni:

Alu, duplafalú, Beretta, Joytec alu első agy, Joytec menetes vagy Shimano Nexus 3


külső gumi:

700 ×38C KENDA K847


Irányítás

váltókar:

Shimano bal Revo 3 frikciós / jobb Revo 7


kormány:

MTB acél emelt, 600 ×70 mm


kormányszár:

Acél 22,2 ×150 ×60 mm


nyereg:

Selle Royal 8072 PU


Fék

 
féktest:

Saccon Alu V-fék


Kiegészítők

 
első lámpa:

Elemes LED


 
hátsó lámpa:

Elemes LED


 
sárvédő:

Alu -Plasztik, színezett


 
további kiegészítők:

csomagtartó: acél, teherbírás max. 25kg


tömeg:

15,1-17,1 kg


 
további információk:

Kerékméret: 28"


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Landrider termékkel kapcsolatban: