Csepel Landrider trekking

28 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
  • Modellév:
    2023
    (frissítve: 2024.03.)
  • Listaár: 76.500 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK




szalasz87 avatar
3 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

*Jól néz ki

*Nem túl drága

*Ehhez mérten megbizható minőség, nincs sok gond vele

Hátrány

*A Kenda külső amit adtak hozzá gyalázat, kukába való muszáj lecserélni

*Ülés hosszabb távon kényelmetlen, megfájdul a sejhajom, szintén cserére szorul

*Ahogy megkaptam zörgött a sárvédő, nem volt megcsinálva rendesen a rögzítése (a kötelező ellenőrzésen ezt kijavították a boltban) és a csomagtartó is berezonált, szikszallaggal körbe tekerbe azt összeütköző részeket kiküszöbölthető ez is

*A festés könnyen megsérül, érdemes előre vigyázni a bicikli zár fel és levételekor, mint pár csúnya csík után megtanulni

Tapasztalat

Ami igazán földhöz vágott az említett külső amit egyszerűen muszáj cserélni. Nem akarok túlozni, nem volt eddig túl sok különböző kerékpárom, de egy ősküvölet berepett, lekopott külsős bicajjal volt hogy egy fél évig megtettem napi 20 kilométert és igen ritkán volt defektem. Ezzel a vadonat új kerékpárommal ha hetente párszor vagy annyszor se elindultam a városba, város mellé és kaptam a defekteket hol hátul hol elől. Egyszer adtam kölcsön tolva hozták vissza. Szóval ez vicc. Nem tudom hogy mindenhol ugyan ezt a középen alig barázdált Kenda külsőt rakják-e rá, de ha igen akkorszámoljunk rá vagy 10 000-et bicikli árára.

Az ülés is elég kemény hosszabb útakon. Éppen még nem cseréltem le, így  kilehet bírni de előbb utobb lefogom még kb. 7-8000.

Erre ajánlom

Ezeket leszámítva 1 évi használat után rendben van a bicaj, kisebb 10-20 km-es aszfalt túrákat jól bírja, nincs gond vele. A nagy kerékméret miatt haladósabb, jól megy, de a külső amit vettem hozzá az is aszfaltra való, így homokos földúton (Kiskunságban gyakori) megfekszik és hajthatatlan - így ezt is érdemes figyelembe venni. Ilyen használatra érdemes megvenni ilyen árban örömét leli benne az ember, és jól is néz ki - általában dicsérik az emberek, ami szintén nem hátrány és még sem került százezerbe...

Ennyiért vettem
50000
21 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Váz

anyag:

Hi-Ten acél


méretek:
  • 19”
  • 21”
  • 23”

 
színválaszték:
  • kék
  • fehér
  • fekete

villa (merevvilla):

Hi-Ten acél


Meghajtás

hajtókar:

Alu MTB 175 mm 28/38/48 7/8s


fogaskoszorú:

Shimano 7 Sp MFTZ217428


első váltó:

Shimano FDTZ31DS6


hátsó váltó:

Shimano 6/7 Sp RDTX35B


Kerék

felni:

Alu, duplafalú, Beretta, Joytec alu első agy, Joytec menetes vagy Shimano Nexus 3


külső gumi:

700 ×38C KENDA K847


Irányítás

váltókar:

Shimano bal Revo 3 frikciós / jobb Revo 7


kormány:

MTB acél emelt, 600 ×70 mm


kormányszár:

Acél 22,2 ×150 ×60 mm


nyereg:

Selle Royal 8072 PU


Fék

 
féktest:

Saccon Alu V-fék


Kiegészítők

 
első lámpa:

Elemes LED


 
hátsó lámpa:

Elemes LED


 
sárvédő:

Alu -Plasztik, színezett


 
további kiegészítők:

csomagtartó: acél, teherbírás max. 25kg


tömeg:

15,1-17,1 kg


 
további információk:

Kerékméret: 28"


Csepel logó

Csepel márka bemutatás

Tudjuk, hogy egy üzleti kiadványban a "ki vagyunk mi?" általában azt jelenti "mit akarunk neked eladni?" de mivel ezt úgy is megtudod hamar, engedd meg hogy írjunk néhány sort magunkról:

Mi a Csepel Kerékpárgyár mérnökei, marketingesei és szerelői vagyunk. Sőt, mi vagyunk a könyvelési osztály, a bérszámfejtés meg az igazgató úr is. Nem csak értünk a bringákhoz, hanem szeretjük is őket, velük együtt azt a számtalan szubkultúrát, mely a kerékpározás nélkül nem is jöhetett volna létre. Ahol lehet, támogatjuk ezt az életformát. Versenyeket és egyéb rendezvényeket szponzorálunk, kiemelten foglalkozunk a biciklis futárokkal, hisz ennek a kedves, ámde elképesztően zajos társaságnak köszönhetően vált valódi divattá a kerékpározás. Szívből örülünk annak, hogy ma már egy lila fixivel menőbb végigtekerni az Andrássy úton, mint ugyanott szívni apuka leszedált kettes Golfjával.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Csepel Landrider termékkel kapcsolatban: