- agyváltó. Ezt nem is kell ecsetelni.
- maga az acél váz. Élettartama kb. örök élet + 1 nap.
- felnik duplafalúak, nem azok a jól ismert gagyi csepel felnik.
- a gyári nyereg egészen kényelmes! Ez csepel bringánál meglepő.
- kormánya vagy alu, vagy nagyon-nagyon könnyű acél. Tényleg eszméletlen könnyű. Maga az egész bicikli ellenben nehéz, persze az olcsóbb trekking cangák már csak ilyenek.
- hajtókaron, pedálon nem illik spórolni, kedves csepel! :)
- érdemes a dinamót leoperálni róla, és az első-hátsó hagyományos izzós lámpát elemes LED-lámpákra/villogókra lecserélni. Nem tudom, miért erőlteti a Schwinn még mindig ezt az ósdi, idejétmúlt műszaki megoldást....
Abszolút vállalható kerékpár. A testvérem vette magának, és ideadta, hogy állítgassam be neki. Így sikerült kipróbálnom pár napig. Az agyváltó a legfrankóbb rajta. Örökéletű darab, ha nem állunk neki egy pöröllyel, nem megy tönkre. Csak 3 sebesség van rajta, de ez a 3 mindenre elég. Első az erős emelkedőknél használatos, a második sebesség egy 25 kmph utazótempóra, a harmadik meg a száguldozásra :D . A csomagtartó jól pakolható darabnak látszik, a sárhányói teszik a dolgukat (volt szerencsém esőben menni vele). Összességében kicsit drága ( 57.900 a hagyományos váltós modell, 61.900 ez az agyváltós), de cserébe csak egyszer kell megvenni :) . Jó vétel.
Amire kitalálták. Túrakerékpár.