CTM Twister 1.0 trekking

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.02.)
  • Listaár: 80.000 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK



1-3 (3 vélemény)
Rendezés

SirRasor avatar
8 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 94%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Alkatrészek minőségéhez képest olcsó
  • Masszív; nagyon egyben van a gép
  • Könnyű kormányozni, szlalomozni vele még nagyobb sebességnél is
  • Alu váz
Hátrány
  • Kemény gyári ülés
  • Hangos láncfutás/váltó (gepida alboin 200 után elég feltünő)
  • Olcsó váltók; félévente nekem utánaállítani kell
Tapasztalat

Azért esett erre a választás, mert teleszkóp nélküli, de alu vázas biciklit szerettem volna (hogy a váz sose rohadjon el) Első fél évben nem volt vele gond, de - pláne így két éves távlatból nézve - ahogy jelentősen nőtt vagy csökkent (évszakváltás) a hőmérséklet, úgy állítódott el a váltó. Lassan negyedszerre kell hozzányúlnom, de egyre nehezebb belőni jól. Most úgy néz ki, hogy az egész váltókart is szét kell szedni, mert az első fogaskerék visszaváltásakor *beragad* a bowden a váltókaron. Eddigi 20 éves biciklis tapasztalatom során még nem láttam ilyet :D

Erre ajánlom

Csakis városi közlekedésre

Ennyiért vettem
79990
Mért tömeg
12900 g
Csatolt képek
CTM Twister 1.0  2013 trekking
16 olvasó 94%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tico001 avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

A bringa előnyei:

- Ára ( 80000 Ft fényvisszaverőkkel, csengővel )

- Alu váz

- A kerékpár jellege ( cross/Trekking)

- 19"-os váz

- 700x35c gumiméret + reflex csík

- Dupla falu alufelni

- Gyorskioldó a kerekeken

- Shimano váltó

- V- Fék (jól meg lehet vele álni)

Hátrány

- Gyárilag gyenge minőségű küllők.

- Olcsobb, egyszerű shimano váltó

- Nyekergő, hosszútávon kényelmetlen ülés

- Gyenge csapágyazású pedálok

Tapasztalat

Amit nem szeretek benne:

Még csak 1 éve van meg, kevesebb mint 1000 km ment bele, de több apró probléma is felmerült, de kellett már alkartészt is cserélni.

- 20 km után kinyúltak a küllők, csentírozni kellett (Mondjuk 130 kg-al van terhelve)

- 600-700 km-nél küllötörés (2db) kissebb gödörnél, javítást követően, küllőtörés (1db) sima úton, a kereket újra kellet fűzni.

- Az ülés hosszabb távon kényelmetlen, töri-gyűri az ember hátsóját.

- A váltó az egyik leg olcsóbb, de szerencsére Shimano. Nehéz beállítani, hogy zajmentesen lehessen használni az összes kombinációt, de össze lehet hozni. Ha sikerült beállítani, hétköznapi használatra egész elfogadhato, nagyjából pontos, de nem nagyobb terhelés közbeni működtetésre tervezték.

- A V-Féket gyakran kell állítani, sokszor kell igazítani a távolságot a felnitől az utóbbi időben, többször elő fordult, hogy "lassított" menet közben. Érdemes időnként teljesen leszedni, megpucolni, és zsírozva összerakni.

- A pedálok gördülése időnként darabos hatást kelt, de nem vészes.

Amit szeretek rajta:

- Ára (Nem tudtam volna drágábbat megfizetni, és nagyvonalakban kielégíti az igényeket)

- A gumi és kerékméret (városi közlekedésre jobb, mint az előző országútim, nem kell a picit rosszabb utaktól annyira tartani, és homokos, sóderes úton is biztonságosabb vele mint az előző 700x19-es kerekem)

- A fogaskerekek elosztása (Jobban el tudom osztani a terjhelést a romló térdemen, hogy ne fájjon.)

- A váltó (igaz, hogy írtam a hibáit, de, ha be van állítva jól használható)

- V-Fékek (a negatívumok ellenére nagyon jól meg tudok vele állni még a 130kg-omat is jól megfogja)

Összegzés: A korábbi MALI országútihoz képest minőségbe sehol nincsen, amit az a több mint 10 év alatt elviselt, ez nem fogja, már most többet kellet szervizelni, mint a MALI-t 13 év alatt.

Mindenesetre az árához képest a hibái ellenére nem utálom, szeretem azt a szabadságot, amit a Budapesti pocsék utakon ad a vékony kerekű országútihoz képest.

A gyengébben teljesítő alkatrészeket idővel, szükség szerint majd úgyis lecserélem alkalmasabbakra, biztos vagyok benne, hogy aazokkal egy jól használható kerékpár marad.

 

Erre ajánlom

Városi közlekedés, munkába járás, kissebb túrák.

Ennyiért vettem
80000
18 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

csaban avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Alu váz. Kicsomagoláskor mikor kivettem a dobozból, érezhető volt a kulömbség az alu és az acél váz között.

Minden alkatrész kiválóan működik rajta, nem kellet állitani sem váltón, sem féken. (pontosabban a kormányon kellet, de azt a csomagolás miatt.)

Hátrány

A sárvédő valahogy nem a szívem csücske,(konkrétan az első) könnyen elferdül. Bár könnyen utána lehet igazitani, de egy idő után bosszantó.

Az ülés... 50km után megkönnyebbülés volt leszálni róla. Vagy nem jól álitottam be, vagy maga az ülés kemény nem tudom. Rövid távon semmi baja!

Tapasztalat

Más kerékpárral nem tudom össze hasonlitani, ugyanis a 15éves Lincoln mtb-m után ez az első (számomra) komolyabb  bicaj. Összességében nagyon jó kerékpár, ha bele is köthetnék valamibe akkor az nem maga a bicaj, hanem a fent emlitett kiegészitők.

Erre ajánlom

Városi közlekedésre, túrázgatásra, könnyebb mezei utakra.

Ennyiért vettem
250 euro
Csatolt képek
CTM Twister 1.0  2013 trekking
CTM Twister 1.0  2013 trekking
10 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-3 (3 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 17"
  • 19"

 
színválaszték:

Fekete-fehér-piros


villa (merevvilla):

Hi-Ten acél


Meghajtás

hajtókar:

Prowheel 48-38-28T


lánc:
KMC Z7,

(114 szem)


fogaskoszorú:

Shimano TZ 21 7 sebességes 11-28


középrész:

Thun Dinky


első váltó:

Shimano TX 51


hátsó váltó:

Shimano TX 55


 
fokozatok száma:

3x7


pedál:

VP 992A


Kerék

felni:

ZX Lite 622x19 duplafalú (32 lyukas)


első agy:

Matrix aluminium (32 lyukas)


hátsó agy:

Matrix aluminium (32 lyukas)


külső gumi:

700x35C, reflex line


Irányítás

kormány:

Zoom MTB 153, 620 mm, 25,4 mm átmérő


kormányszár:

Kalloy állítható 90 mm, 25,4 mm átmérő


kormánycsapágy:

Neco 1 1/8


nyereg:

CTM 260


nyeregcső:

Zoom SP 102, 300 mm, 30,0 mm átmérő


Fék

 
féktest:
Alhonga V
 
fékváltó kar:

Shimano ST-EF51/7


tömeg:

12,5 kg


CTM logó

CTM márka bemutatás

A CTM-et 1994-ben alapították Szlovákiában. Kezdetben kerékpárok és kerékpáros kiegészítő termékek kereskedelmével foglalkozott a cég, 1999-ben indították be a saját gyártású kerékpárok gyártását. Magyarországon 2012 óta forgalmazzák, ezenkívül  Csehországban, Lengyelországban, Litvániában, Romániában, Olaszországban kaphatók a CTM-ek.

A CTM kerékpárok vázait és az alkalmazott alkatrészeket folyamatosan teszteli  a piestany-i Műszaki Minősítő Intézet.

2013-ban 81 modellel jelent meg a piacon a CTM: full-teleszkópos DH kerékpárok, mountain bike-ok, dirt, cross és trekking kerékpárok ugyanúgy szerepelnek a kínálatban, mint városi és gyerek biciklik, illetve női vázas modellek.

2012-ban a CTM-Novatec által szponzorált csapat szerezte meg a szlovákiai DH bajnokság első helyét, és indultak a Világ Kupában is.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű CTM Twister 1.0 termékkel kapcsolatban: