Koliken, CTM archivált aszfalt,néha terep trekking kerékpár

Rendezés

13-18 (18 termék)
CTM Stamp 2.0 2015
CTM Stamp 2.0 2015
Listaár: 155.990 Ft
még nincs vélemény

anyag: 6061 Alumínium | villa (teló): Suntour CR8V lockout | hajtókar: Shimano Nexus, 38T | fokozatok száma: 7 | tömeg: 15,8 kg


CTM Spark 1.0 2015
CTM Spark 1.0 2015
Listaár: 209.990 Ft
még nincs vélemény

anyag: 6061 Alumínium, duplán húzott | villa (teló): Suntour NCX D-LO, lockout | hajtókar: Suntour XCR6 48/36/26 | hátsó váltó: Shimano Deore, RD-M592 | fokozatok száma: 3x9 | tárcsafék: Shimano AM355 | tömeg: 13 kg


CTM Elite lady 1.0 2014
CTM Elite lady 1.0 2014
Listaár: 140.000 Ft
még nincs vélemény

anyag: 6061 Alumínium | villa (teló): Suntour NEX HLO, lockout | hajtókar: Suntour XCR6, 48/36/26T | hátsó váltó: Shimano Altus, RD-M370 | fokozatok száma: 3x9 | tömeg: 13,6 kg


CTM Elite 1.0 2015
CTM Elite 1.0 2015
Listaár: 155.990 Ft
még nincs vélemény

anyag: 6061 Alumínium | villa (teló): Suntour NEX lockout | hajtókar: Suntour XCM 48/36/26 | hátsó váltó: Shimano Altus, RDM370 | fokozatok száma: 3x9 | tárcsafék: Shimano BRTX805 | tömeg: 13,7 kg


CTM Tranz 2.0 2015
CTM Tranz 2.0 2015
Listaár: 129.990 Ft
még nincs vélemény

anyag: 6061 Alumínium | villa (teló): Suntour NEX 700C, lockout | hajtókar: Shimano FC-M171, 48/38/28 | hátsó váltó: Shimano Acera, RDM390 | fokozatok száma: 3x8 | tárcsafék: Shimano BRTX805 | tömeg: 14,3 kg


CTM Bora 2.0 2014
CTM Bora 2.0 2014
Listaár: 128.000 Ft
még nincs vélemény

anyag: 6061 Alumínium | villa (teló): Suntour NEX HLO, lockout | hajtókar: Shimano FCM-171, 48/38/28T | hátsó váltó: Shimano Alivio, RD-M430 | fokozatok száma: 3x9 | tömeg: 13,9 kg


Nincs itt az a trekking amit véleményeznél?

Legfrissebb trekking vélemény


Csepel Woodlands Cross 700c 2.1 trekking
Csepel Woodlands Cross 700c 2.1 trekking
bl4ckv0id avatar
2024.04.16. 17:51
bl4ckv0id, túrázgató/városi harcos
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Előny: Szép váz, szép festés. Átgondoltan lehet elvezetni a fékcsövet és a hátsó váltó bowdenezését. Geometria jó és sportos, nem sokban tér...
Hátrány: Ha valaki nem szereti, akkor külső vezeték elvezetés, nekem előny.