Univega, Winora, CTM archivált trekking kerékpár

Rendezés

49-54 (54 termék)
Winora Paris 2012
Winora Paris 2012
Listaár: 200.000 Ft
még nincs vélemény

anyag: 6061 Alumínium | villa (teló): Suntour NEX 4610 MLO, 63mm rugóút | hajtókar: Shimano Acera, FC-M391, 48-36-26 | hátsó váltó: Shimano SLX | fokozatok száma: 3x9 | tömeg: 13.8 kg


CTM Tranz 2.0 2015
CTM Tranz 2.0 2015
Listaár: 129.990 Ft
még nincs vélemény

anyag: 6061 Alumínium | villa (teló): Suntour NEX 700C, lockout | hajtókar: Shimano FC-M171, 48/38/28 | hátsó váltó: Shimano Acera, RDM390 | fokozatok száma: 3x8 | tárcsafék: Shimano BRTX805 | tömeg: 14,3 kg


CTM Bora 2.0 2014
CTM Bora 2.0 2014
Listaár: 128.000 Ft
még nincs vélemény

anyag: 6061 Alumínium | villa (teló): Suntour NEX HLO, lockout | hajtókar: Shimano FCM-171, 48/38/28T | hátsó váltó: Shimano Alivio, RD-M430 | fokozatok száma: 3x9 | tömeg: 13,9 kg


CTM Tranz 3.0 2015
CTM Tranz 3.0 2015
Listaár: 149.990 Ft
még nincs vélemény

anyag: 6061 Alumínium | villa (teló): Suntour NEX 700C, lockout | hajtókar: Suntour XCM418 48/36/26 | hátsó váltó: Shimano Acera, RDM390 | fokozatok száma: 3x9 | tárcsafék: Shimano AM355 | tömeg: 14,1 kg


Winora Tobago 2012
Winora Tobago 2012
Listaár: 120.000 Ft
még nincs vélemény

anyag: 6061 Alumínium | villa (teló): Suntour CR-750 | hajtókar: Prowheel, 38T | fokozatok száma: 1x7 | tömeg: 17.5 kg


CTM Bora lady 2.0 2015
CTM Bora lady 2.0 2015
Listaár: 129.990 Ft
még nincs vélemény

anyag: 6061 Alumínium | villa (teló): Suntour NEX lockout | hajtókar: Shimano FC-M171, 48/38/28T | hátsó váltó: Shimano Acera, RDM390 | fokozatok száma: 3x8 | tárcsafék: Shimano BRTX805 | tömeg: 14,2 kg


Nincs itt az a trekking amit véleményeznél?

Legfrissebb trekking vélemény


Csepel Woodlands Cross 700c 2.1 trekking
Csepel Woodlands Cross 700c 2.1 trekking
bl4ckv0id avatar
2024.04.16. 17:51
bl4ckv0id, túrázgató/városi harcos
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Előny: Szép váz, szép festés. Átgondoltan lehet elvezetni a fékcsövet és a hátsó váltó bowdenezését. Geometria jó és sportos, nem sokban tér...
Hátrány: Ha valaki nem szereti, akkor külső vezeték elvezetés, nekem előny.