Dema, Hauser, KTM archivált trekking kerékpár

Rendezés

49-54 (54 termék)
KTM Life Fun 8 2010
KTM Life Fun 8 2010
Listaár: 165.000 Ft
még nincs vélemény

anyag: 6061 Alumínium | villa (teló): Suntour SF9-CR8V | hajtókar: Suntour | fokozatok száma: 8 | tömeg: 16,8


KTM Life Joy női 2014
KTM Life Joy női 2014
Listaár: 155.000 Ft
még nincs vélemény

váz (trekking): Life Alloy T: 1208 - Wave, Al6061 Cleanshape | anyag: 6061 Alumínium | villa (teló): Suntour SF13 CR8 700C | hajtókar: Shimano Tourney, M131 42-34-24 | hátsó váltó: Shimano Altus, M310 | fokozatok száma: 3x7 | tömeg: 16,3 kg


KTM Life Force női 2014
KTM Life Force női 2014
Listaár: 315.000 Ft
még nincs vélemény

váz (trekking): Life Alloy T: 1451 | anyag: 6061 Alumínium, triplán húzott | villa (teló): Suntour SF11 NCX-D MLO 700C | hajtókar: Shimano Deore, T611 48-36-26 | hátsó váltó: Shimano Deore LX, T670 | fokozatok száma: 3x10 | tömeg: 13,9 kg


KTM Life Time női 2014
KTM Life Time női 2014
Listaár: 189.000 Ft
még nincs vélemény

váz (trekking): Alloyframe Al6061 Cleanshape, Alloyframe Al6061 Wave | anyag: 6061 Alumínium | villa (teló): Suntour SF13 CR8V MLO 700C | hajtókar: Shimano Tourney, M311 48-38-28 | hátsó váltó: Shimano Deore, M591 | fokozatok száma: 3x8 | tömeg: 16,9 kg


KTM Joy 7 2012
KTM Joy 7 2012
Listaár: 160.550 Ft
még nincs vélemény

anyag: 6061 Alumínium | villa (merevvilla): Acél | hajtókar: Suntour CW7-SCX 38T | fokozatok száma: 1x7 | tömeg: 15,8


KTM Life Time 26" 2010
KTM Life Time 26" 2010
Listaár: 140.000 Ft
még nincs vélemény

anyag: 6061 Alumínium | villa (teló): Suntour SF9-CR8V | hajtókar: Shimano M151 | hátsó váltó: Shimano Acera | fokozatok száma: 3x8 | tömeg: 16,6


Nincs itt az a trekking amit véleményeznél?

Legfrissebb trekking vélemény


Csepel Woodlands Cross 700c 2.1 trekking
Csepel Woodlands Cross 700c 2.1 trekking
bl4ckv0id avatar
2024.04.16. 17:51
bl4ckv0id, túrázgató/városi harcos
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Előny: Szép váz, szép festés. Átgondoltan lehet elvezetni a fékcsövet és a hátsó váltó bowdenezését. Geometria jó és sportos, nem sokban tér...
Hátrány: Ha valaki nem szereti, akkor külső vezeték elvezetés, nekem előny.