Az előnyöket tekitve egyetértek az előttem szólokkal! jól fordul, jól felszerelt a Faster Man Alivio 24V alap állapotában is.
Nyereg kényrlmes és tetszett, hogy ICS villogóval felszerelhető.
Sokan írták,mondták, hogy monobolck az kuka! Jelentem több ,mint 12ezer kilométer után is működik.. Alap "V"fékjai teszik a dolgukat könnyű beállítani.
Nem tetszett, hogy könnyen lehet 8-as tenni a kerékbe és a fék innentől elég idegesítő...
2011-es modellemben cseréltem is kerék szettet tárcsafékesre(mx-4re), így állíthatom A WTB Speed DIsc simán belefér(700x23).
Gyári Kenda Gumi gyorsan kopott, de jól tette a dolgát 30 km/h-val is lehetet kenyarodni vele, 4000km után Schwalbe Land Cruiser sem tudott sokkal többet, de azt tárcsa fékkel már.
Ami negatívum a festés illetve a lakkozás, a nap hatására megsárgult és eléggé sérülékeny is a fejcsövön már az aluminiumig koptatta bowdenház a fényezést.
Amit érdemes cserélni az a pedál, kb fél év után nyikorgot, recsegett, bár cseréje taposó pedálra nem túl költséges, azért ez bosszantó.
A nyereget egy 80km-es túra után cseréltem Selle Italia MAx Flite GEl Flow-ra, de ezt mindenki maga érzi...Városban simán elmegy az eredeti.
Terepen nem nagyon járt a Ferrini Faster Man Alivio 24V, csak próba képpen, de bírta. VIszont a János-hegy fel és le az sima ügy, váltókat jól be kell állítani és hozzák a várható szintet.
Fejleszthető és érdemes is...
Nem mondanám, hogy ennél jobb nem létezik, de túrázásra, és városban, könnyű terepre nagyon megfelel, pláne alapokról kezdve.
2011-ben ár-érték arányban az egyik legjobb választás volt.