Gepida Alboin 200 CRS trekking

15 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2019
    (frissítve: 2019.04.)
  • Listaár: 106.900 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK




atane avatar
8 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 98%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • nagyon szép ez a Gepida trekking
  • megy mint a villám (mtb után pláne)
  • korrekt alkatrészek
  • méretéhez képest fordulékony az Alboin 200 CRS
Hátrány
  • kényelmetlen nyereg - még barátkozunk, de szerintem mennie kell előbb-utóbb
  • teleszkóp fukcionalitása megkérdőjelezhető
Tapasztalat

Vélhetően gyári állapotban kaptam meg, a kereskedő nemigen nyúlt hozzá. A kerékcsapágyak, kormánycsapágy megfelelően be voltak állítva. Az első féket kicsit, a hátsót kicsit többet kellett állítani, azóta megfelelően működnek. A hátsó váltó rövid beállítás (a Shimano leírása alapján) után hangtalanul, gyorsan végzi a dolgát. Az első váltó gyári beállításához nem kellett hozzányúlni.

A 2011-es modellt kaptam a 2012-es festéssel. Mindkét évjáratból a jobbik rész érkezett. A fékkarok esztétikai értéke kicsit alacsonyabb a bringa többi alkatrészénél tapasztaltaknál - ám ez a használati értéket nem befolyásolja.

Kötelező tartozékok közül csak egy hátsó (nyeregre akasztott) piros prizma jár (hja meg a két fék). Előre szereltek  egy fehér prizmát az Alboin 200 CRS-re.
A nyereg szép, sportos formájú, de kissé kényelmetlen. A teleszkóp nem lockolható, igaz cserébe nem is nagyon mozog. A nyeregbilincs és a gyorsszár kicsit félre volt csúszva, szorult, meg kellett igazítani.
A mellékelt használati utasítás semmit sem ér, műszaki tartalma, karbantartással kapcsolatos tartalma nagy nulla.
A 175 cm-es magasságomhoz az 52-es váz talán egy picit nagy.
A Rubena v69 gumik reflexcsíkkal esztétikusak, megfelelőek száraz úton.
Nagyon tetszik az egész!
 

szerkesztve 300 km megtétele után:

100 km után a hátsó agy felől kattogást hallottam. Szétszedtem, összeraktam, úgy tűnik elmúlt.
Az ülést le kellett cserélni, mert meguntam a szenvedést vele. Szép meg cool, de 20 km feletti tekerések után 3 nap fenékpihentetést kellett tartanom.
A hátsó fékben az egyik rugófeszítő csavar menete elszállt.
A teleszkóp műszerolajas kezelés hatására megtáltosodott. Szépen kimozogja a városi úthibákat, de mégsem ringatózok a sima úton, ill. emelkedőn felfelé a nyeregből kiállva.
Az új nyereggel már könnyeb terepet is be lehet vállani, hihetetlen mennyit számít.

Továbbra is nagyon elégedett vagyok a bringával az apróságok ellenére.

szerkesztve 2500 km után:

Minden OK, ezek az alapvetően belépő kategóriás alkatrészek teljesen jól bírják a szolid, városi igénybevételt. Váltó hibátlan, gumik bírják, agyakat évente meg kell igazítani.

Hátsó féket lecseréltem egy alap Shimanora egy kisebb koccanás folyományaként. Ég és föld a különbség a gyárihoz képest.

A teleszkóp megszűnt működni. Optikai tuningként értelmezhető legfeljebb, ha nagyon jóindulatú akarok lenni.

Láncot lecseréltem a nyúlás miatt. Érdekes, hogy a gyári KMC 118 szemes(és ez szükséges is a tökéletes működéshez), én a kereskedelemben csak 116-os láncot találtam.

szerkesztve 4500 km után:

Az első Rubena gumi oldalfala kirepedt, kuka. Nem igazán értem mitől, gyanítom a hátsónak sincs már sok, pedig kopás kevés rajta. Defekt 0 eddig a hátsón,  az első összeszedte mindig a szemetet.

Az első féket szintén lecseréltem egy alap Shimanora, meguntam a gyárival a kínlódást.

Elkezdtem erdőben is használgatni, oda néha az áttétel kevés, de elvagyunk.

Minimális karbantartással szépen bírja a bicikli.

Erre ajánlom

Városi kirándulások, hétvégén pedig ki a zöldbe. (ha nem túl göröngyös)

Ennyiért vettem
59900
Csatolt képek
Gepida Alboin 200 CRS  2011 trekking
44 olvasó 98%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Alumínium


méretek:
  • 48 cm
  • 52 cm
  • 56 cm

 
színválaszték:
  • Matt grafitszürke
  • Matt fekete

villa (teló):

ZOOM ENJOY 123E 40 MM


Meghajtás

hajtókar:

PROWHEEL A541 48-38-28T 170MM


lánc:

KMC Z50


fogaskoszorú:

SHIMANO MF-TZ500 14-28T 7S


középrész:

Shimano BB-UN100


első váltó:
Shimano Tourney,

FD-TY510 TOP SWING DUAL PULL 34,9MM


hátsó váltó:
Shimano Tourney,

RD-TY300D


 
fokozatok száma:

3x7


pedál:

XERAMA SP872N PP


Kerék

felni:

BERETTA MT240E 28" 36H


első agy:

FORMULA FM21 36H


hátsó agy:

FORMULA FM31 36H


külső gumi:

WTB/FREEDOM WEDGE 700X38C


Irányítás

váltókar:
Shimano Revoshift,

SL-RS35


kormány:

GEPIDA CROSS STEEL W: 600MM RISE: 30MM BB: 25,4MM


markolat:

VELO VLG-207 KRATON


kormányszár:

GEPIDA MQ-417 EXT: 80MM BB: 25,4MM


kormánycsapágy:

FSA TH807ST THREADED 1 1/8"


nyereg:
Selle Royal Alpine,

HRC


nyeregcső:

GEPIDA ALLOY SP-C207 27,2X300MM


Fék

 
féktest:

Gepida TX-117 V-fék


 
fékváltó kar:

SHIMANO ST-EF 41


tömeg:

15,1 KG


Gepida logó

Gepida márka bemutatás

Az első Gepida kerékpárok 90-es évek elején, Hódmezővásárhelyen készültek. Nevüket egy ókori nép után kapták, melynek sírjait a város környékén tárták fel. A márka sikeres volt, kerékpárjait importálták is, 1996-ra azonban az ületi kapcsolatok megszakadása miatt a gyártó cég tönkrement.

A Gepida nevet 1998-ban vásárolta meg a fővárosi Olimpia Kft, amely ugyanebben az évben, a kelet-európai kerékpárgyártók közül elsőként bevezette az ISO 9002 minőségbiztosítási rendszert, és a tömeggyártásról átállt a komolyabb fejlesztésre és minőségi termelésre.

2005-re többek között Hollandia, Belgium, Horvátország, Németország, Svédország, Ausztria, Luxemburg, Oroszország, Szerbia, Finnország, Szlovákia, Románia utcáin is futnak Gepida bringák, az eladott kerékpárok 80%-a exportra kerül.

A Gepida kínálatával jól igazodik a piaci igényekhez, mind az országúti, mind a terepkerékpárok terén akad választék, a legkisebbektől a legnagyobbakig mindenkire gondolva. Található köztük divatos fixi is, és 2008-tól az elektromos kerékpárok piacán is jelen van a cég. Vázaira örök garanciát vállal.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Gepida Alboin 200 CRS mivel jobb a 2011-es a 2010-esnél?
6 válasz
utolsó: 2012. márc.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Gepida Alboin 200 CRS termékkel kapcsolatban: