- olcsó az Alboin 200 CRS
- tetszik a váz, kivéve a ráfestett nyilat a nyereg előtt update: Rájöttem, hogy ez a sima 200-ason szebben fest a fehér alkatrész(teló), festés miatt.
- az alu váz előnyös ha valaki meghúzza a festést mondjuk
- megy mint az állat
- az "olcsó" markolata nagyon bejött kényelmes akár 60km után is amihez a kormány is hozzájárul, az is tetszik(bár lehet a széles vállam miatt)jó a szöge
Update:
- Jók a csavarhelyek. Nem sikerült még tönkrevernem pedig rendszeresen felteszem-leveszem a csomagtartóját.
- A váz véleményem szerint sokkal jobban néz ki mint a mostani hidroforming verziók.
- olcsó :)
ki kell cserélni a legtöbb alkatrészét 2000 km után, ami nem baj ha nem hajtja agyon az ember
- egy hétig sem bírta a pedálom, ajánlom a cseréjét az egyik legolcsóbbat rakták rá.
Update:
- Olcsó fékrendszer, mindent érdemes cserélni, csak addig kell megtartani míg nincs az több pénz a cseréjére, ez esetemben 10 eFt +fékpofák.
- A marokváltó hiányosságai.
- Nehéz a kormánya ugyanaz 0.3kg-al könnyebb aluból.
- A teleszkóp hulladék, erre akkor jutottam mikor lecseréltem egy "olcsó" levegősre. A mostanival 2* annyit be merek vállalni ha távolságról van szó, és nem utolsó soron lockolható.
- A kerekeit a húgon használja, nem volt rá panasza, csak annyi változott, hogy sokkal kisebb a testsúlya, így nem szakadnak a küllői.
- Az első váltót Acerára cseréltem, ami jobban eléri a legtöbb sebességet mint a Tourney.
tetszett a V-fékrendszer bár nekem új volt versenybringa után
rögtön az elején nyeregcsere, nem bírtam megülni rajta a 120 kilómmal
update: MACH nyereg volt rajta és nem a VIPER
2000 km után cseréltem kerekeket, fogaskoszorút, monoblokkot, marokváltót(a 8 sebesség miatt, egyébbként egész használható volt)
a fékekkel semmi bajom update: egy idő után rendszeresen kellett állítgatni a Gepida feliratú Logan fékeket.
a váltók klasszak, élmény vele gyorsulni nem hordja félre a láncot pontos precíz gyors, még terhelés alatt is rendesen vált, 8 sebességhez is jó a hátsó(számomra nagy pozitívum) update: még mindíg jó a hátsó váltóm, főként aszfalton használtam.
20 kilót fogytam mióta használom
a módosítások után simán lehet vele tekerni 30 km/h-val huzamosabb ideig(az alföldön!)
update: kormánycsere, teleszkópcsere és újabb kerékcsere után 36km/h-ra módosult
suliba jártam vele 30 km-re, pocsék úton, lehet ezért kezdtek elszakadni a küllők bár hallottam mástól is ilyen problémát
a teleszkópról az ára mesél helyettem, városba elég, nem mertem megkínozni mert elvesztem a gart + nem ajánlotta a felhasználói kézikönyv update: beragad elég hamar és merev villaként viselkedik.
update: Megmaradt a váz a nyeregcső és a kormányfej. A vázat csak monoblokkal együtt tudtam mérni 2.6kg (+shimano bb-un25 monoblokk)
Azoknak ajánlom akik nem keróznak sokat de azt igényes bringán tennék meg.