Gepida Alboin 200 CRS trekking

15 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2019
    (frissítve: 2019.04.)
  • Listaár: 106.900 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK




ssaacc avatar
60 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 95%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- olcsó az Alboin 200 CRS

- tetszik a váz, kivéve a ráfestett nyilat a nyereg előtt update: Rájöttem, hogy ez a sima 200-ason szebben fest a fehér alkatrész(teló), festés miatt.

- az alu váz előnyös ha valaki meghúzza a festést mondjuk

- megy mint az állat

- az "olcsó" markolata nagyon bejött kényelmes akár 60km után is amihez a kormány is hozzájárul, az is tetszik(bár lehet a széles vállam miatt)jó a szöge

Update:

- Jók a csavarhelyek. Nem sikerült még tönkrevernem pedig rendszeresen felteszem-leveszem a csomagtartóját.

- A váz véleményem szerint sokkal jobban néz ki mint a mostani hidroforming verziók.

Hátrány

- olcsó :)

ki kell cserélni a legtöbb alkatrészét 2000 km után, ami nem baj ha nem hajtja agyon az ember

- egy hétig sem bírta a pedálom, ajánlom a cseréjét az egyik legolcsóbbat rakták rá.

Update:

- Olcsó fékrendszer, mindent érdemes cserélni, csak addig kell megtartani míg nincs az több pénz a cseréjére, ez esetemben 10 eFt +fékpofák.

- A marokváltó hiányosságai.

- Nehéz a kormánya ugyanaz 0.3kg-al könnyebb aluból.

- A teleszkóp hulladék, erre akkor jutottam mikor lecseréltem egy "olcsó" levegősre. A mostanival 2* annyit be merek vállalni ha távolságról van szó, és nem utolsó soron lockolható.

- A kerekeit a húgon használja, nem volt rá panasza, csak annyi változott, hogy sokkal kisebb a testsúlya, így nem szakadnak a küllői.

- Az első váltót Acerára cseréltem, ami jobban eléri a legtöbb sebességet mint a Tourney.

Tapasztalat

tetszett a V-fékrendszer bár nekem új volt versenybringa után

rögtön az elején nyeregcsere, nem bírtam megülni rajta a 120 kilómmal

update: MACH nyereg volt rajta és nem a VIPER

2000 km után cseréltem kerekeket, fogaskoszorút, monoblokkot, marokváltót(a 8 sebesség miatt, egyébbként egész használható volt)

a fékekkel semmi bajom update: egy idő után rendszeresen kellett állítgatni a Gepida feliratú Logan fékeket.

a váltók klasszak, élmény vele gyorsulni nem hordja félre a láncot pontos precíz gyors, még terhelés alatt is rendesen vált, 8 sebességhez is jó a hátsó(számomra nagy pozitívum) update: még mindíg jó a hátsó váltóm, főként aszfalton használtam.

20 kilót fogytam mióta használom

a módosítások után simán lehet vele tekerni 30 km/h-val huzamosabb ideig(az alföldön!)

update: kormánycsere, teleszkópcsere és újabb kerékcsere után 36km/h-ra módosult

suliba jártam vele 30 km-re, pocsék úton, lehet ezért kezdtek elszakadni a küllők bár hallottam mástól is ilyen problémát

a teleszkópról az ára mesél helyettem, városba elég, nem mertem megkínozni mert elvesztem a gart + nem ajánlotta a felhasználói kézikönyv update: beragad elég hamar és merev villaként viselkedik.

update: Megmaradt a váz a nyeregcső és a kormányfej. A vázat csak monoblokkal együtt tudtam mérni 2.6kg (+shimano bb-un25 monoblokk)

Erre ajánlom

Azoknak ajánlom akik nem keróznak sokat de azt igényes bringán tennék meg.

Ennyiért vettem
63000
Csatolt képek
Gepida Alboin 200 CRS  2011 trekking
kerékcsere után
Gepida Alboin 200 CRS  2011 trekking
20 olvasó 95%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

Alumínium


méretek:
  • 48 cm
  • 52 cm
  • 56 cm

 
színválaszték:
  • Matt grafitszürke
  • Matt fekete

villa (teló):

ZOOM ENJOY 123E 40 MM


Meghajtás

hajtókar:

PROWHEEL A541 48-38-28T 170MM


lánc:

KMC Z50


fogaskoszorú:

SHIMANO MF-TZ500 14-28T 7S


középrész:

Shimano BB-UN100


első váltó:
Shimano Tourney,

FD-TY510 TOP SWING DUAL PULL 34,9MM


hátsó váltó:
Shimano Tourney,

RD-TY300D


 
fokozatok száma:

3x7


pedál:

XERAMA SP872N PP


Kerék

felni:

BERETTA MT240E 28" 36H


első agy:

FORMULA FM21 36H


hátsó agy:

FORMULA FM31 36H


külső gumi:

WTB/FREEDOM WEDGE 700X38C


Irányítás

váltókar:
Shimano Revoshift,

SL-RS35


kormány:

GEPIDA CROSS STEEL W: 600MM RISE: 30MM BB: 25,4MM


markolat:

VELO VLG-207 KRATON


kormányszár:

GEPIDA MQ-417 EXT: 80MM BB: 25,4MM


kormánycsapágy:

FSA TH807ST THREADED 1 1/8"


nyereg:
Selle Royal Alpine,

HRC


nyeregcső:

GEPIDA ALLOY SP-C207 27,2X300MM


Fék

 
féktest:

Gepida TX-117 V-fék


 
fékváltó kar:

SHIMANO ST-EF 41


tömeg:

15,1 KG


Gepida logó

Gepida márka bemutatás

Az első Gepida kerékpárok 90-es évek elején, Hódmezővásárhelyen készültek. Nevüket egy ókori nép után kapták, melynek sírjait a város környékén tárták fel. A márka sikeres volt, kerékpárjait importálták is, 1996-ra azonban az ületi kapcsolatok megszakadása miatt a gyártó cég tönkrement.

A Gepida nevet 1998-ban vásárolta meg a fővárosi Olimpia Kft, amely ugyanebben az évben, a kelet-európai kerékpárgyártók közül elsőként bevezette az ISO 9002 minőségbiztosítási rendszert, és a tömeggyártásról átállt a komolyabb fejlesztésre és minőségi termelésre.

2005-re többek között Hollandia, Belgium, Horvátország, Németország, Svédország, Ausztria, Luxemburg, Oroszország, Szerbia, Finnország, Szlovákia, Románia utcáin is futnak Gepida bringák, az eladott kerékpárok 80%-a exportra kerül.

A Gepida kínálatával jól igazodik a piaci igényekhez, mind az országúti, mind a terepkerékpárok terén akad választék, a legkisebbektől a legnagyobbakig mindenkire gondolva. Található köztük divatos fixi is, és 2008-tól az elektromos kerékpárok piacán is jelen van a cég. Vázaira örök garanciát vállal.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Gepida Alboin 200 CRS mivel jobb a 2011-es a 2010-esnél?
6 válasz
utolsó: 2012. márc.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Gepida Alboin 200 CRS termékkel kapcsolatban: