Gepida Alboin 200 trekking

28 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2019
    (frissítve: 2019.04.)
  • Listaár: 112.900 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK




OKdoki avatar
30 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 96%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Ár/érték aránya.

Súlya a kategórián belül versenyképes.

Megjelenése, ha nem vizslatja az ember közelről.

Hátrány

Az teleszkópos villa.

A súlya abszolút értelemben.

 

Tapasztalat

A feleségem biciklije 2013 óta. Tán még 2000 kilométert sem ment vele összesen. Valójában a Gepida jól belőtte a várható felhasználói kör átlagos elvárásait. Azaz, számtalan versenytársa jobb nála, csak nem (akcióban) 78 ezer forintért. Feleségemnek tetszik is a kerékpár. Érthető, Őt egyáltalán nem érdekli a 200 ezer forintos kerékpárok hegesztési varrata és egyéb finomságai. Egyébként a vázmunka nem rossz. Láthatóan minden azon a helyen, geometria vonalon van ahol lennie kell. Előző biciklije egy Cheyenne MTB volt 26-os kerekekkel, merev villával. Lassabbnak és kényelmetlenebbnek érezte. Mindkettő érthető a terepesebb gumi és a sportosabb geo miatt. Legnagyobb hibája (nyilván az ára miatt) a Zoom 123E első teleszkópos villa. Egyetlen előnye, hogy csak 1840 gramm a súlya. Bár a képessége alapján nyugodtan lelehetne cserélni egy merev villára és máris egy kilót spórolunk. Képes ugyan valami mozgásra az én 110 kilóm alatt, de a feleségem 58 kilója szinte meg sem mozgatja. Többszöri kenés után sem. Azaz csak nagyon durva terepen, ill padkázásnál mozog valamennyit. Elméletileg előfeszítése állítható, de ez nem igaz. Megindítani szinte lehetetlen. A Selle Royal Rio nyereg elég kényelmes. Két vagy inkább három óra felett van a határ, amikor már megjegyzéseket tesz rá. Bár a Revoshiftes váltó bizonyos szempontból ügyetlenebb, a feleségem szereti, pedig az előző bicajáról ismer komolyabbat. Egyértelműbben berögzül a váltás és mivel elöl a középső tányért részesíti előnyben, így hátul lefele és felfele is tud kettő-hármat váltani egyszerre. A kerékpár súlya, ami meghaladja a 16 kilót, rendben van a felszereltség és az árkategória versenytársaival összehasonlítva. Viszont léteznek 14 kiló környéki női trekking kerékpárok is, ami a feleségem pehely súlyához mérten már érezhető lenne. Sajnos azonban legalább háromszor ennyibe kerülnek. Az Innova gumi (ami 850 gramm súlyával nem nehéz 42-es méretben) teljesen megfelel a feladatra. Még soha nem kapott defektet, még akkor sem amikor együtt biciklizve én összeszedtem egyet. A biciklinek semmilyen komoly hibája nem volt eddig, mindössze az első lámpa tartó konzol tört el a rögzítő csavarnál. Annyit azért még hozzá tennék, a kerékpár kezelése bumfordibb, érzéketlenebb, ügyetlenebb, még az én Alboin 300 CRS-mel összevetve is.          

Csatolt képek
Gepida Alboin 200  2013 trekking
23 olvasó 96%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 48 cm
  • 52 cm
  • 56 cm

 
színválaszték:
  • Barna
  • Fekete

villa (teló):

ZOOM ENJOY 123 E TRAVEL: 40MM


Meghajtás

hajtókar:

Prowheel A541 28-38-48/170 mm


lánc:

KMC Z50


fogaskoszorú:
Shimano Tourney,

MF-TZ500 14-28T 7S


középrész:

PROWHEEL A541 48-38-28T 170MM


első váltó:
Shimano Tourney,

FD-TY510 TOP SWING DUAL PULL 31,8MM


hátsó váltó:
Shimano Tourney,

RD-TY300D


 
fokozatok száma:

3x7


pedál:

XERAMA SP872N PP


Kerék

felni:

BERETTA MT240E 28" 36H


első agy:

SHIMANO DH-C3000-3N 6V 3W 36H


hátsó agy:

FORMULA FM31 36H


külső gumi:

WTB/FREEDOM SCORCHER 700X38C


Irányítás

váltókar:
Shimano Revoshift,

SL-RS35


kormány:

GEPIDA STEEL 155TP W: 640MM RISE: 30MM BB: 25,4MM


markolat:

VELO VLG-207 KRATON


kormányszár:

GEPIDA MQ-417 EXT: 80MM BB: 25,4MM


kormánycsapágy:

FSA TH807ST THREADED 1 1/8"


nyereg:
Selle Royal Alpine,

HRC


nyeregcső:

GEPIDA ALLOY SP-C207 27,2X300MM


Fék

 
féktest:

Gepida alu TX-117 V-fék


 
fékváltó kar:

SHIMANO ST-EF 41


Kiegészítők

 
első lámpa:

Axa Echo15


 
hátsó lámpa:

Basta késleltetős


 
sárvédő:

alu-plasztik


 
további kiegészítők:
  • Kitámasztó
  • Csomagtartó
  • Csengő
  • Láncvédő

tömeg:

17,3 kg


Gepida logó

Gepida márka bemutatás

Az első Gepida kerékpárok 90-es évek elején, Hódmezővásárhelyen készültek. Nevüket egy ókori nép után kapták, melynek sírjait a város környékén tárták fel. A márka sikeres volt, kerékpárjait importálták is, 1996-ra azonban az ületi kapcsolatok megszakadása miatt a gyártó cég tönkrement.

A Gepida nevet 1998-ban vásárolta meg a fővárosi Olimpia Kft, amely ugyanebben az évben, a kelet-európai kerékpárgyártók közül elsőként bevezette az ISO 9002 minőségbiztosítási rendszert, és a tömeggyártásról átállt a komolyabb fejlesztésre és minőségi termelésre.

2005-re többek között Hollandia, Belgium, Horvátország, Németország, Svédország, Ausztria, Luxemburg, Oroszország, Szerbia, Finnország, Szlovákia, Románia utcáin is futnak Gepida bringák, az eladott kerékpárok 80%-a exportra kerül.

A Gepida kínálatával jól igazodik a piaci igényekhez, mind az országúti, mind a terepkerékpárok terén akad választék, a legkisebbektől a legnagyobbakig mindenkire gondolva. Található köztük divatos fixi is, és 2008-tól az elektromos kerékpárok piacán is jelen van a cég. Vázaira örök garanciát vállal.

1-3 (3 kérdés)

Kérdések Statisztika
Gepida Alboin 200-at vagy Csepelt válasszak?
3 válasz
utolsó: 2020. jún.
Melyiket válasszam: Gepida Alboin 200 vagy Gepida Alboin 200 Pro?
5 válasz
utolsó: 2019. máj.
Melyik cross trekinget választanátok? Kross, KTM, Gepida, Kelly's?
171 válasz
utolsó: 2020. aug.
1-3 (3 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Gepida Alboin 200 termékkel kapcsolatban: