* jo felszereltseg: 3x7 sebesseg, teleszkop, csomagtarto, dinamo, sarvedo
* az agydinamo es a lassan halvanyulo hatso vilagitas remek (!), az elso lampa fenyereje is korrekt
* korrekt valto
* korrekt ules
* korrekt teleszkop
* "gyari" felszereltseg es osszeszereles minosege:
* a hatso vilagitas konzolja kicsit ferden lett felhegesztve
* gyenge gyari tamaszto, ami foleg akkor utkozik ki ha az ember bringas taskat cipel a hatso ulesen
* a hatso vilagitas vezetekei nagyon vekonyak es szabadon lognak. Attol felek, hogy egy szep napon elszakadnak. (FRISSITES: evente 1 vagy 2 alkalommal megtorik a vezetek, ilyenkor egy kicsit visszavag, visszadug, mukodik)
* a 2017es modell festeke konnyen kopik
* gyarilag gyenge minosegu muanyag (!) pedalok par honap alatt szetmentek
* gyenge minosegu gyari (KENDA) gumik: gyorsan koptak es 3x kaptam defektet rovid ido alatt
* a kormanyon a gumi burkolat kenyelmetlen es kb 2 cm-el tullog a kormany szelen
* gyenge minosegu gyari fekbetetek
* nehez (kb 17kg)
En varosi hasznalatra hasznalom (heti kb 100-150 km). Eddig nagyjabol 3500 km-t mentem vele es elegedett vagyok, megerte az arat. (pl. Balaton megkerulest is jol birta, de 40-50 km utan azert jol jott, hogy van kiparnazott feneku bringas gatya.). Egyenesfutasban a legjobb, dombmaszasra jol jonne egy nagyobb fogaskerek.
Bar a hatranyok listaja hosszu, de ezek aprosagok, amik nem okoznak komoly kellemetlenseget illetve konnyen orvosolhatoak.
Amit lecsereltem illetve vettem ra: pedalok, kulacstarto, gumik (schwalbe road cruiser), tamaszto, fekbetetek tobbszor, lanc+fogaskerek (kopas miatt, kozepgeneral kereteben), lancvedo, markolat.
Az uj kulso gumikkal sokkal jobban gurul a bringa!
FRISSITES: 2019.04.05. Majdnem 2 ev es kb 8000 km utan.
Kb 8000 km utan sincs komolyabb problemam vele. Rendszeres karbantartas meghalalja a torodest.
Varosi hasznalat, nehany 10 km-es turak.
Balaton tura sem gond vele.