Gepida Alboin 200 trekking

28 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2019
    (frissítve: 2019.04.)
  • Listaár: 112.900 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK




rcs2003 avatar
78 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2022, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-Szép megjelenésű kerékpár (fehér alapszín/piros motívum/fekete alkatrészek)

-A váz erős, teherbírónak tűnik, de a felszereltség az összképet lerontja

-Mindennapi egyszerű használatra teljesen alkalmas, ha az illető 90kg alatti (lásd hátrányok)

-Hajtása a kategóriájának megfelelő merevségű

-Első agydinamó, komplett világítás, csomagtartó, sárvédő gyárilag van rajta

-Váltókarok meglepően jól működnek, határozottan kattan, könnyű billentésű

-Leggagyibb Promax V-fékek de teszik a dolgukat ahogy kell, elöl nagyon jó a fékerő, hátul elfogadható (talán bekopik még kicsit jobban)

Hátrány

-MENETES RACSNIVAL van szerelve... nem hiszem el hogy 150+ ezer Ft-nál még képesek az ember szemét kiszúrni ilyesmivel, 2022-ben. Ez a példány máris jól látható tengelyhajlást szenvedett, pedig alig volt hajtva. Ennek folyományaként a jobbra-balra táncoló racsnin művészet az egyébként is kotyogó, oldalra nyeklő-csukló tourney váltót normálisan beállítani.

-Menetes kormánycsapágy és ékes stucni. Ezt sem kell részletezni, 150ezres kategória és pontosan ugyanott tartunk mint a Tesco kerékpárok minősége.

-Csavaros kerékrögzítés, ez szubjektív de én utálom

-Hajtókar is hajlik mint a nád. Kb lehetetlen úgy beállítani az első váltót hogy ne súrolja az első átdobót valamelyik oldalról. A lánctányérok is járnak szépen jobbra-balra. Kövérebb embereknek meg fog gyűlni a baja ezzel a kerékpárral.

-A Zoom teleszkóp egy faék egyszerűségű cucc, borzalmasan mozog és ormótlanul rúg vissza, nincs semmiféle állítási lehetőség

-Pedál valószínűleg kuka lesz hamarosan de nem ítélkezem előre mert még új :D

Tapasztalat

Konkrétan erről a modellváltozatról van szó (női, fehér): https://gepida.hu/hu/webshop/bicycle/30220316-44a-alboin-200-28-l-21s

Rokon hozta hogy nézzem meg mert a váltó kerreg. Beállítottam, átnézegettem tetőtől talpig és mentem vele egy kört az utcában. Nem rossz kerékpár, de ennyiért azért nem teszkós minőségű hajtást és menetes racsnit várna el az ember 2022-ben, válság ide vagy oda, ez nem ezen múlott.

Erre ajánlom

Boltbajárás, "anyuka-bicikli" felhasználás, rövidebb túrák.

Csatolt képek
Gepida Alboin 200  2022 trekking
A kép teljesen megfelel a valóságnak.
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

anyag:

6061 Alumínium


méretek:
  • 48 cm
  • 52 cm
  • 56 cm

 
színválaszték:
  • Barna
  • Fekete

villa (teló):

ZOOM ENJOY 123 E TRAVEL: 40MM


Meghajtás

hajtókar:

Prowheel A541 28-38-48/170 mm


lánc:

KMC Z50


fogaskoszorú:
Shimano Tourney,

MF-TZ500 14-28T 7S


középrész:

PROWHEEL A541 48-38-28T 170MM


első váltó:
Shimano Tourney,

FD-TY510 TOP SWING DUAL PULL 31,8MM


hátsó váltó:
Shimano Tourney,

RD-TY300D


 
fokozatok száma:

3x7


pedál:

XERAMA SP872N PP


Kerék

felni:

BERETTA MT240E 28" 36H


első agy:

SHIMANO DH-C3000-3N 6V 3W 36H


hátsó agy:

FORMULA FM31 36H


külső gumi:

WTB/FREEDOM SCORCHER 700X38C


Irányítás

váltókar:
Shimano Revoshift,

SL-RS35


kormány:

GEPIDA STEEL 155TP W: 640MM RISE: 30MM BB: 25,4MM


markolat:

VELO VLG-207 KRATON


kormányszár:

GEPIDA MQ-417 EXT: 80MM BB: 25,4MM


kormánycsapágy:

FSA TH807ST THREADED 1 1/8"


nyereg:
Selle Royal Alpine,

HRC


nyeregcső:

GEPIDA ALLOY SP-C207 27,2X300MM


Fék

 
féktest:

Gepida alu TX-117 V-fék


 
fékváltó kar:

SHIMANO ST-EF 41


Kiegészítők

 
első lámpa:

Axa Echo15


 
hátsó lámpa:

Basta késleltetős


 
sárvédő:

alu-plasztik


 
további kiegészítők:
  • Kitámasztó
  • Csomagtartó
  • Csengő
  • Láncvédő

tömeg:

17,3 kg


Gepida logó

Gepida márka bemutatás

Az első Gepida kerékpárok 90-es évek elején, Hódmezővásárhelyen készültek. Nevüket egy ókori nép után kapták, melynek sírjait a város környékén tárták fel. A márka sikeres volt, kerékpárjait importálták is, 1996-ra azonban az ületi kapcsolatok megszakadása miatt a gyártó cég tönkrement.

A Gepida nevet 1998-ban vásárolta meg a fővárosi Olimpia Kft, amely ugyanebben az évben, a kelet-európai kerékpárgyártók közül elsőként bevezette az ISO 9002 minőségbiztosítási rendszert, és a tömeggyártásról átállt a komolyabb fejlesztésre és minőségi termelésre.

2005-re többek között Hollandia, Belgium, Horvátország, Németország, Svédország, Ausztria, Luxemburg, Oroszország, Szerbia, Finnország, Szlovákia, Románia utcáin is futnak Gepida bringák, az eladott kerékpárok 80%-a exportra kerül.

A Gepida kínálatával jól igazodik a piaci igényekhez, mind az országúti, mind a terepkerékpárok terén akad választék, a legkisebbektől a legnagyobbakig mindenkire gondolva. Található köztük divatos fixi is, és 2008-tól az elektromos kerékpárok piacán is jelen van a cég. Vázaira örök garanciát vállal.

1-3 (3 kérdés)

Kérdések Statisztika
Gepida Alboin 200-at vagy Csepelt válasszak?
3 válasz
utolsó: 2020. jún.
Melyiket válasszam: Gepida Alboin 200 vagy Gepida Alboin 200 Pro?
5 válasz
utolsó: 2019. máj.
Melyik cross trekinget választanátok? Kross, KTM, Gepida, Kelly's?
171 válasz
utolsó: 2020. aug.
1-3 (3 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Gepida Alboin 200 termékkel kapcsolatban: