GT Transeo 3.0 Női trekking

Ezt a terméket még nem véleményezték! véleményezd »
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.04.)
  • Listaár: 177.000 Ft

Használt GT Transeo 3.0 Női eladó
125.000 Ft
új árához képest: -29%

HASONLÓ trekking TERMÉKEK



Még nem véleményezték a GT Transeo 3.0 Női terméket!
Légy TE az első!
A GT Transeo 3.0 Női termékhez hasonló GT Transeo 3.0 véleményei:
1-2 (2 vélemény)
Rendezés

Iceberg avatar
6 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 84%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Egy Merida után választottam a GT Transeo 3.0-át  és azt gondolom jó döntés volt. A bicajt újonnan vettem, 2012-es modell, matt fekete váz,jelentős árkedvezménnyel. Amit cseréltem rajta az a kormányszár, kellett egy állítható, így jobban testre szabható a kerékpár és nem mellesleg durvább a megjelenése is. A gyári markolatok elég gagyi hatásúak, azonnal cserélve lett egy Gepida ergonomikusra, ez kitűnő darab, megérte a nem alacsony árát. Váltó pontosan,szépen vált, a bicaj geometriája nekem pont megfelelő,futása rendkívül csendes. Az első teló nálam is picit könnyezik,és a bowdenek hozzáérhetnek a vázhoz, de ez megoldható.

A fekete-fehér-piros színösszeállítás áll szerintem a legjobban ennek a kerékpárnak.

A váz annyira egyedi és látványos, hogy mindenhol vonzza a tekinteteket. Persze sehol nem szabad otthagyni, szerintem 5 másodperc alatt vinnék is:)

Aszfalton és terepen egyaránt jól teljesít,gyors.A tárcsafék belépő szintű,fog, megáll a bicaj,de semmi extra, ez lesz a következő cserés darab egy hidraulikusra.

Hátrány

Pár ezer km múlva le fogom írni:)

Erre ajánlom

Városi használat,aszfalt,túrák és persze könnyebb terep.

Ennyiért vettem
119000
Csatolt képek
GT Transeo 3.0  2012 trekking
GT Transeo 3.0  2012 trekking
GT Transeo 3.0  2012 trekking
19 olvasó 84%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sabo.sandor avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

A hirtesztelésekkel ellentétben merev, jó állású váz a Transeo 3.0.

Jó heggesztések, szépen csiszoltak.

 

Hátrány

Első váltó

Fékekkel sok macera lehet, de ennek ellenére jól fognak (mondom ezt úgy hogy előtte m486 fékeket használtam)

A SR NEX teleszkóp első naptól ereszt egy kis olajat. Gondolom a szimeringek ilyen gagyik.

Tapasztalat

Összeségében egy KTM Life Race után kellemes meglepetés volt ez a GT trekking. Jól megy, a váltás, fékezés  szolid. Gumikat cseréltem Schwalbe Delta Cruizer (28-700) külsőkre, mert a gyári gumik picit bumszlik aszfaltra,de könnyű terepre jók lesznek télen. Váltókarok precízek, kár hogy nem 2 írányúak, de ezért a pénzért ebben a kategóriában ez normális.

Az itt megadott áron nem szabad megvenni, már lehet találni 135 ezerért is a webshopokon ilyen GT trekkinget. 

Vigyázni kell a fékek bowdenjeire, mert surolják a vázat. Picit mozdítani kell rajtuk, s jó lesz.

Most nem részletezem a bowdenes fékek körüli macerát, néha állítani kell rajtuk, ennyi. Az hogy ciripelnek meg hangosák, hát kérem "kis pénz, kis foci", úgye?

 

Erre ajánlom

Ajánlom könnyű terepre is aszfaltra is, túrákhoz is, munkába járásra is, de ezt a kategóriája (cross-trekking) is szépen mondja.

Ennyiért vettem
136000
Mért tömeg
13 g
13 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

Hídroformed 6061 Alumínium


anyag:

6061 Alumínium


 
színválaszték:
  • Fekete
  • Fehér

villa (teló):

SR NEX4610


Meghajtás

fogaskoszorú:
Shimano Acera,

CS-HG31

  • 11-32

első váltó:
Shimano Altus
hátsó váltó:
Shimano Alivio
 
fokozatok száma:

3x8


pedál:

GT alumínium trekking

  • Acél tengely

Kerék

felni:

Jalco Disc SX170

  • 32 lyukas

első agy:

All Terra Disc Ready


hátsó agy:

All Terra Disc Ready


külső gumi:
Schwalbe Land Cruiser,
  • Puncture Guard
  • Reflective oldalfal

Irányítás

kormány:

Gt All Terra Butted Flat Riser

  • 640mm

kormányszár:

GT 3D Forgácsolt alumínium


kormánycsapágy:

FSA integrált


nyereg:

Gt All Terra Bio-morphic Design


nyeregcső:

GT All Terra

  • 2 csavaros
  • Forgácsolt fej

Fék

tárcsafék:
Tektro Novela
 
féktárcsa:

160 mm


fékkar:

Alumínium 2 ujjas


GT logó

GT márka bemutatás

A GT története egyszerű: sebesség, sebesség, és még több sebesség. A GT névadója, Gary Turner által 1974-ben gyártott első bmx verseny bringák valamelyikétől kezdve a modern karbonszálas teremtményeinkig, amik újraértelmezik a „pokolian gyors” fogalmát, egy jó gazdag örökséget építettünk fel versenyzésből, nyerésből, és mégsem vesszük magunkat túl komolyan. Mint cég, elmúltunk 30, de olyanok vagyunk, mint egy 18 éves. És ezt nem is csinálnánk másként.”

A GT amerikai márka, Gary Turner hegesztőmérnök, és Richard Long, kerékpárüzlet-tulajdonos hozták létre 1974-ben. A márka védjegye a Triple Triangle vázforma. A támvillák nem a nyeregvázcső-felsőcső találkozásba futnak be, hanem lentebb metszik a nyeregvázcsövet, és utána csatlakoznak a felsőcsőbe, egy harmadik háromszöget kimetszve a kerékpárvázak klasszikus két háromszöges formájából. Így merevebb a kerékpár hátsó része, mely fokozott hajtáshatékonyságot, és irányíthatóságot eredményez.

A GT több versenyzőt is támogat, bmx verseny, freestyle bmx és hegyikerékpár csapata is van. Utóbbinak 1987 óta tagja Hans Rey, aki a Mountain Bike Hall of Fame tagjai közé is bekerült.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű GT Transeo 3.0 Női termékkel kapcsolatban: