A hirtesztelésekkel ellentétben merev, jó állású váz a Transeo 3.0.
Jó heggesztések, szépen csiszoltak.
Első váltó
Fékekkel sok macera lehet, de ennek ellenére jól fognak (mondom ezt úgy hogy előtte m486 fékeket használtam)
A SR NEX teleszkóp első naptól ereszt egy kis olajat. Gondolom a szimeringek ilyen gagyik.
Összeségében egy KTM Life Race után kellemes meglepetés volt ez a GT trekking. Jól megy, a váltás, fékezés szolid. Gumikat cseréltem Schwalbe Delta Cruizer (28-700) külsőkre, mert a gyári gumik picit bumszlik aszfaltra,de könnyű terepre jók lesznek télen. Váltókarok precízek, kár hogy nem 2 írányúak, de ezért a pénzért ebben a kategóriában ez normális.
Az itt megadott áron nem szabad megvenni, már lehet találni 135 ezerért is a webshopokon ilyen GT trekkinget.
Vigyázni kell a fékek bowdenjeire, mert surolják a vázat. Picit mozdítani kell rajtuk, s jó lesz.
Most nem részletezem a bowdenes fékek körüli macerát, néha állítani kell rajtuk, ennyi. Az hogy ciripelnek meg hangosák, hát kérem "kis pénz, kis foci", úgye?
Ajánlom könnyű terepre is aszfaltra is, túrákhoz is, munkába járásra is, de ezt a kategóriája (cross-trekking) is szépen mondja.