Kellys Exquisite DSC trekking

10 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.09.)
  • Listaár: 270.000 Ft

HASONLÓ trekking TERMÉKEK



1-10 (10 vélemény)
Rendezés

perelli avatar
16 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Gyönyörű, talán a legszebb Kellys váz, nem is értem, most már miért csak az olcsóbb szegmensben árulnak hasonlót.

Háromszor húzott aluváz.

Tökéletes geometria.

Regisztrálva a hivatalos weboldalon 5 év vázgarancia.

Gyárilag remekül összerakott kerékpár az Exquisite DSC.

Amire készült - jó minőségű hobbikerékpár -, ahhoz semmit nem kell cserélni rajta.

Remek ár-érték aránya volt.

Hátrány

Tetszetős, viszik a gyűjtők, mint a cukrot...

Sík terepen nem tapasztaltam, de hegyről lefelé rendszeresen tudok 8-ast csinálni az első tárcsába, és aztán újra ciceg.

A rugós nyeregcsövet sokan nem kedvelik.

Tapasztalat

Két bringáról írnék. A tesómnak egy 2009-es gyári felszereltségű modelje volt, míg az enyém egy ugyanilyen vázra épített bicaj, némileg eltérő felszereltséggel. Próbálom kiemelni a különbségeket, előnyöket, hátrányokat. Utóbbiból nem sok van.

Az övére felpattanva egyből teljesen komfortosan éreztem magamat, mintha rám öntötték volna. A geometria: a 19 colos váz a 180 cm-emhez pontosan passzolt. Nálam az egyenes kormány és a hosszú, fix stucni miatt szoknom kellett, hogy sokkal előrébb hajolok, mint az előző, teljesen hobbigeós Kellys Alpina Eco C20-amon. Azóta viszont örülök, mert a Truvatív Team nyeregcső, stucni és a Ritchey Comp Flat kormány sokkal masszívabb felszerelés, mint a saját márkások.  Kényelmes - a több negatív vélemény ellenére - a Kellys Cognithor nyereg nekem, mintha a fenekemhez nött volna. A Kellys Exbone 2Density markolat remek fogású, nem csúszik, izzadtan sem, ellentétben az én háromszor annyiba kerülő Kellys LockOn Gelemmel. Ami kicsit vékony is, kesztyűvel elmegy. Hamar kopik. Ellenben mutatós darab. :)

A bátyáméval nagyobb hegyen nem mentem, síkon óraműpontossággal dolgozott a Deore-váltásszett. Nálam sincsen gond, Sram PG-970 fogaskoszorúval és Sram PC-971 lánccal használom. Terhelés alatt az első váltó meglepően szuper, a hátsónál kipróbálnék egy SLX-et, XT-t, hogy mennyivel lehet jobb. Itt érzek lehetőséget.

A hajtóművem 2011-es Alivio, nincs nagy különbség a Truvativ Isoflow-hoz képest, eddig nem jött elő probléma. Még nem éreztem szükségét integráltnak, de ha én raknám össze, egy Deore beleférne. :)

Az első teleszkóp, a Suntour NCX D Lite 700c tényleg kíválóan teljesít a  pocsék minőségű magyar utakon is, mindkét bringán.

A fék: Síkon, a bátyámén soha nem tapasztaltam negatívumot a Shimano BR-M486-val kapcsolatban. A kar is jó fogású, remekül adagolható, a 72 kilómhoz megfelelő a fékhatás. Ugyanennél a féknél nálam az SM-RT51 féktárcsában eleve 8-as volt elöl, néha sikerült beállítani, hogy ne cicegjen alapból, kiállva mindig megtette, de egy kiadós lefelé zúzásnál is sikerül reprodukálni a problémát.

A gyári kerekkel, gumikkal nem volt gond, defektet, 8-ast egyáltalán nem kaptam. Nálam a WTB felni Bike+ agyakkal hasonlóan szépen fut, a CST C-1313 Traveller City Classickal egy defektet sikerült pár ezer kilométer alatt beszedni, egy üvegszilánktől, illetve az első gyárilag üt egy kicsit. Csak lehet, sokat állt, mielőtt megvettem.

Összességében mindkét kerékpár nagyon remek. A gyári Exquisite DSC nem véletlenül elsőre sokkal jobban összerakott darab volt. Pár hónap megszokás és összerázódás után azért az enyém szerintem jobb konfiguráció, főleg ekkora strapa mellett.

Erre ajánlom

Hobbikerékpározásra, elsősorban aszfalton, de könnyebb terepen, akár komolyabb sporteljesítményre is.

Ennyiért vettem
140 000
14 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

aladar01 avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Jó megjelenésű, minőségi alkatrészekkel szerelt, tárcsafékes, megbízható masina a Kellys Exquisite DSC.

Hátrány

Amin változtatnék, hogy a bovdenek a váz alatt menjenek, vagy esetleg belül, mert a váz fölött szerintem nincsenek jó helyen.
Az első villával nem vagyok kibékülve, bár állítható, elzárható, viszont nem dolgozik úgy, mint ahogy elvárnám tőle. De ez lehet, hogy csak az enyémre igaz.
Megemlíteném még, hogy tárcsafékeshez nehezebb csomagtartót szerezni, és nincs belőlük nagy választék...

Tapasztalat

Használtan vettem, kettő éve használom, most fog épp átfordulni a km óra (10000).
Első komolyabb biciklim
a Kellys Exquisite DSC, előtte egy régi Puch országútit hajtottam. Egész más kategória, nem lenne érdemes összehasonlítani őket.
Összességében nagyon meg vagyok elégedve vele, a márkát bátran ajánlom, bár sajnos az árak elég magasak, épp ezért vettem én is használtat.
Jó alkatrészek vannak rajta, a váltók, karok, és a tárcsafék. Öröm használni.
Persze nyilván van sokkal jobb minőség, de az nem az én pénztárcámhoz igazodik. A tárcsafék a Shimano egyik belépő szintű modellje, de hagyományos használathoz szerintem nem is kell több. Ég és föld a V fékekhez képest. Ennél már csak a hidraulikus jobb.
Nekem összhatásra nagyon tetszik a bicikli, és már sokan megcsodálták. Szépek a fekete felnik is, bár sajnos ezeken a csodálatos utakon azért időnként rájuk fér egy kis centír.

Eddig gumikat, markolatot, kormányszarvat cseréltem rajta. Sajnos esedékes lesz a hátsó váltó cseréje is. Viszont a bovdenek még az eredetiek.Kétszer volt már küllőtörésem is a hátsó kerékben (persze a fogaskoszorú oldalán), pedig csak hatvanegynéhány kiló vagyok.
Szóval a bicikli megbízható, ha kifogtok egy jó állapotút, nyugodt szívvel ajánlom.

Erre ajánlom

Mindennapi használatra igényeseknek, de túrázásra is jó, ha felszereljük a megfelelő kiegészítőkkel. Én komolyabb terepre nem mennék vele, az országút az igazi hazája.

Ennyiért vettem
85000
Csatolt képek
Kellys Exquisite DSC  2007 trekking
Miután megvettem
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ferkocska avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 95%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Feltűnően gyönyörű ez a Kellys trekking, szerintem kellően erős alkatrészekkel látták el, mind cross, mind XC felhasználásra. A fékek is jól teszik a dolgukat, bár így 5000 Km felé haladva szerintem a fékpofákat cserélni kellene.

A teleszkóp meglepően jól teszi a dolgát terepen is a trekking kialakításához képest jól szabályozható, és jól jön mászáskor a look.

Hátrány

A rugós nyeregszárat lecseréltem egy fixre már az első Km-ek után, mert idegesített, hogy csak oldalirányba mozog, le-fel pedig nem.

Az állítható kormányszárat szintén kilöktem belőle, ill. a keskeny kormányt is, elég gyenge konstrukció, még crossra is.

Tapasztalat

Volt szerencsém hasonló kategóriájú merida, gepida, cube, stb. cross bringákat megnyergelni, ill. szervizelni, és ezek után bizton állíthatom, hogy egy nagyon jó konstrukciót alkotott a Kelly's.

Tökéletes vázgeometriája, és áttétel kiosztása, egy széles skálán enged magas élményekhez jutni a Kellys Exquisite DSC, ha kipróbálod.

Erre ajánlom

Én egyaránt használom hosszú túrákra aszfalton, gyengébb terepen cross-ra, ill. keményebb terepen XC-re 26-os kerékszettel. A képeken látszik, hogy mindkét stílus igazán jól áll neki.

Bármelyik kategória sikeres alanya lehet, kialakításától függően

Ennyiért vettem
149.900
Csatolt képek
Kellys Exquisite DSC  2009 trekking
gurullós trekking
Kellys Exquisite DSC  2009 trekking
szelíd cross
Kellys Exquisite DSC  2009 trekking
durvulós XC
21 olvasó 95%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

szuser avatar
27 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- Kicsit csiribiri és feltünő, de NAGYON SZÉP :)  (Tuti rossz szándéku enyveskezű bicajtolvajoknak is tetszik... :( )

- Roppant pontos az egész szerkezet a Kellys Exquisite DSC, minen pontos és ciccre muxik rajta.

Igazából az egész tökéletes, sok lenne mindent végig dicsérni rajta.. a pár apróságot a hátrányokrol inkább lent :)

Hátrány

- A bovdenek nyulnak bőven, tegnap állítottam utánna... (Nyilván az új bico az ezzel jár :))

- A stucni tényleg kattan néha egyet, de a korábbi vélemények alapján nem lepett meg és rögtön tudtam, hogy honnan jön a fura pattanás néha, de azért ezzel együtt lehet élni ;)

- NEM lehet normális kitámasztot venni hozzá!! 3 boltot végignéztem, vagy bűn ronda kitámasztót lehet ráhegeszteni, vagy ami normális az nem megy rá :( (Merida/Scott saját inteligens megoldása van a kitámasztóra KELLYS????)

- Sárhányó Dettó! Nekem nem a gyári gumival van, és hátul a gumi fölötti hátsó villa merevitő (ahova a sárvédő konzolt rakod) illetve a gumi között alig 1-1,5centi van... Sima Kenda CrossTrekk gumi van rajta, semmi extra, de sárhányobol egyik sem megy rá :(

- A nyereg...... háááááát....  Ahhoz túl szép, hogy lecseréljem, de hosszú túra alatt 40-50 kilométer után a spanyol inkvizició legkomolyabb kinzóeszköze lesz.... Nagy dillema, ha legalább ronda lenne, rögtön cserélném de most még próbálom meggyőzni magam, hogy meg fogom szokni... Bicajos gatyát meg elvböl nem veszek, akkor inkább szenvedek ;)

- A fékeket nagyon lehuzták itt a tárcsafék vélemények részen (bovdenes Shimano) de nekem eddig jol bevált.. Hosszú távon majd kiderül

Tapasztalat

Alig 2 hete van nálam ez a Kellys trekking, egy Fertő-tó megkerülés és 1-2 kisebb helyi tekerés után vannak csak tapasztalataim. A fékek kapcsán ebben a kategoriában talán már olajosnak kéne lenni, de a bovdenesnek is van elönye ;) Egyenlőre teljesen szerelmese vagyok a Kellys Exquisite DSC gépnek, rosszat nem tudok rola mondani a fenti pár bosszantó apróságon kívűl... És nekem még a 2008-as arany/ezüst verzió van....

Erre ajánlom

Hosszabb turákra, erdei utaktól aszfaltig bárhova... Durva terepre nem lesz szivem elvinni, ott inkább a montimat gyüröm és öszintén azért ott lennének korlátai.

Városba futkározni felesleges ilyen bicó, oda egy leharcolt monti bőven elég!

Ennyiért vettem
150000
12 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

frankie avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 91%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Külsőre szép (igaz a fehér mostanában amúgy is divatszín), a felszereltsége ár/érték arányban a kategóriája egyik legjobbja:

váz Aluminum alloy
vázméret 17" / 19" / 21"
villa SR SUNTOUR NCX-D LO, 63mm, coil / Lockout
kormánycsapágy RITCHEY Logic Zero integrated
monoblokk TRUVATIV Power Spline
hajtómű TRUVATIV ISOflow Power Spline (48x36x26T)
e. váltó SHIMANO Alivio M413
h. váltó SHIMANO Deore M531
váltókarok SHIMANO Deore SL-M530 Rapidfire Plus
fokozatok száma 27
fogaskoszorú SHIMANO (09) CS-HG61-9 (11-32T)
lánc KMC Z-9000 (110L)
fékek SHIMANO M486 Hydraulic Disc
fékkarok SHIMANO BL-M486 Disc
kerékagyak SHIMANO RM65 Disc Center Lock
küllő stainless steel
felnik KELLYS Draft Disc eyelet
köpenyek SCHWALBE CX Comp PP 700x38C ReflectiveLine
kormányszár ZOOM - adjustable
kormány KALLOY Uno
markolat KELLYS 2Density
kormánytoldalék KBIX lite
nyeregcső KALLOY - suspension
nyereg KBIX CRX PRO-Comp
pedálok VP alloy
kiegészitők CAT EYE reflectors, bell
súly kg 13,65 (19")

az adatok innen: http://www.akerekpar.hu/?kellys-exquisite-dsc-kellys-2009,224 

Hátrány

sokat még nem használtam, így sokmindent még nem tudok mit mondani:

- a színe miatt biztos nehéz lesz tisztán tartani

- a rugós nyeregszár miatt a nyereg egy kicsit mozog oldalirányba, de nemtúlságosan zavaró (tekerés közben nem venni észre, csak ha megfogom)

- a kormány megállás nélkül nyöszörgött és állandóan fellazult --> lecseréltem

Tapasztalat

Szerelem volt első látásra... Tegnap vettem át a bringát, sokat még nem mentem vele, de így elsőre ég és föld a régi Scott mtb-m és ez között.

A teljesítményre azért adtam csak 4 répát, mert egy napos használat és egyetlen saját szubjektív vélemény alapján nem érdemel meg egy bringa sem 5-öt

Nagyon jó vele tekerni, NEM bántam meg.... IMÁDOM

Erre ajánlom
Erdei utakon, ösvényeken is nyugodt lélekkel használhatod, sziklás, durva talajon és nagy sárban nem célszerű használni. Amúgy igazán otthon érzi magát mindenhol.
Ennyiért vettem
149.900
Csatolt képek
Kellys Exquisite DSC  2009 trekking
11 olvasó 91%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Hambizee avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

A Kellys Exquisite DSCfelszereltége megfelelő, ennyi pénzért. nem romlott el rajta semmi

Hátrány

A felni nagyon gyenge, a küllőzés puha, mint a vaj (bár 100 kg. fölött szerintem elfogadható). Habár 8.-ast ütni nem sikerüt bele, pedig padkáztam keményen. Az ülést szokni kell, mert nagyon kemény (párnázott bringásgatya és kényelmes lesz mint egy fotel), a gyári külsőket cserére javaslom, mert egy héten 6 defektet kaptam vele 500 kilóméter után.

Tapasztalat

Elég jó bicó az Exquisite DSC, a stucni nekem, is nyekereg, meghúzod kilazul megint, kicsit idegesítő, dehát foglalkozni kell vele. Szépen gurul, elsőre egy kicsit csiribirin néz ki, ezzel az arany ezüst fényezéssel, de nem vészes.

A fékek megfelelőek, azért lett ez és nem a v fékes, mert sajnáltam volna a szép felniket szétkoptatni. A felniket mindenféleképpen cserélni fogom. Kapott esőt, havat az Exquisite DSC, de semmi baja, a hajtókar szerintem elég merev, a középagy csapágy még bírja, meglelpő módon. Szerintem a teló gyenge, nem fel-le mozog, hanem előre hátra, furcsa. A rugós ülés felesleges, ki is cseréltem.  A váltó pontos, habár a macskakövön dobálja össze vissza a sebességeket hátul, dehát ez nem egy DH gép lánfeszítővel. Felsőcsövön a fényezést megkezdték a bovdenek, de leragasztottam egy fóliával így nem kopik.

Ütöttem vágtam, 1500 kilóméteren kersztül városban, hidegben, melegben, esőben, hóban. Eldobtam 3 szor abból kétzser keményen, (meghajtott a kormány).de semmi baja.

Mindenkinek, javaslom, maximálisan elégedett vagyok vele, szerintem megérte a pénzt amit adtam érte. A kerekeken kivűl.

Erre ajánlom
Enyhe xc terepre, Városba
Ennyiért vettem
109900
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

TiTi avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny

Jó fékek, jól működő teló, erős felnik és váz, pontos meghajtás-váltás, na meg brutál jól néz ki ez a Kellys trekking!

Hátrány

A nyereg elég kemény, de lehet hogy majd megszokom(előző bringámon kényelmes fotel volt), az állítható stucni zavaróan recseg, és bár alaposabb meghúzás után abbahagyta, csak azért, hogy újra elkezdje.

Tapasztalat

Szerintem 130ért nem lehet jobbat kifogni cross bringák közül. Még az Author Reflexen gondolkodtam, de aztán megtaláltam ezt!Szal aki cross (CROSS!! nem trekking!)brinyóban gondolkodik kb130ért, annak ajánlom az Exquisite DSC-t!

Erre ajánlom

Csak városba nem ajánlom, túl drága és jó ott elkoptatni. Aki legalább 2500kilit beletol 1 évben, anak ajánlanám: csomagos túrára(jó masszív alkatrészek), sportolásra aszfalton, nem túl mokány terepen. Vastagabb gumikkal még montimaraton is szóba jöhet (bár én arra nem használnám).

Ennyiért vettem
129900
9 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Balázs avatar
Balázs
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Kiváló ár/érték arány. 140k-ért a kategóriájában nagyon jó felszereltségű az Exquisite DSC. Pontos váltó, brutál fékek (utóbbi időben gyakran stoppie-zok vele:), merev, sportos váz az Exquisite DSC. Az állítható stucnit egy fixre cseréltem - nekem valahogy nem passzolt a sportos összképbe (ennek fényében lekerült a lánctányér védő is). A festés gyönyörű ezen a Kellys trekkingen, dögös fekete felnikkel. Mi kell még?

Hátrány

Eddig semmi.

Tapasztalat

Hasonló cross bringák közül a Merida Crossway-t és néhány Authort néztem. Szerintem mindhárom kb azonos szinten van ár/szolgáltatás tekintetében, így nagyjából a dizájn és a lakóhelyhez közeli szervíz döntött a Kelly's mellett. (De leginkább azért mert Ez tetszett.)

Erre ajánlom
Túrázni, városba, mindenhova.
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Steve avatar
Steve
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Először is végtelen szép. :) Nagyon egyben van a keró és ezzel a felszereltséggel igen baráti az ára. A váltók, fékek és a hajtás kifogástalanul működik. Nekem a hajtókar merevségével sincs bajom, csak szokatlan, hogy 48-as a nagytányér. Egyelőre talán a kormánypipa cseréjét tervezem, mást nem. Ja de, kapott egy DX-es SPD pedált.

Hátrány

Ahogy korábban írták az állítható kormánypipa kicsit kattog. Nem hiszem, hogy el fog törni, de zavaró. A fék elég kemények, nem tudja valaki hogy lehet puhítani a rugókat (rb-m495)?

Tapasztalat

Igen jó bringa a Kellys Exquisite DSC, szóval aki ebben az ártartományban gondolkodik (140k) annak tudom ajánlani (bár mást nem próbáltam a kategóriában).

Erre ajánlom
Túrázni, városi használatra mindenképp kiváló, én terepre is szoktam vele menni, nincs vele ott se semmi baj.
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

fetish avatar
fetish
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Jól működő telo, a tárcsa jól fog, nagyon egyben van a Kellys Exquisite DSC, nincs hangja,a váltók is jól működnek, persze szép is ha ez számít bármit

Hátrány

a kalloy fejcső ill. kormányrúd nem volt jó (recsgett, hajlongott)

Tapasztalat

a belsőim azonnal kilyukadtak bár olvastam hogy ez kellyseknél megszokott ezért talán érdemes lecserélni igények szerint ,nem túl régen vettem ezért olyan igazán nem volt még lehetőség kiismerni a tárcsafék szerintem felesleges ha nem akarsz fejleszteni rajta én a hajtóművet (sr xcc-314)ill.a hátsó deore váltót fogom lecserélni a hajtómű nem elég merev ami a nexavenek nem tesz jót és kipróbálom a sramot hátra az ár/érték aránya viszont a legjobb volt ebben a hónapban itthon

Erre ajánlom
jól müködik a különböző terepeken ígyhát ha nem durvulsz mindenhol használható
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-10 (10 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (trekking):

Kellys Crossforce Lite triple butted SCG


anyag:

Alumínium triplán húzott


méretek:
  • 17
  • 19
  • 21

villa (teló):

Sr Suntour NCX-D LO


Meghajtás

hajtókar:

Shimano M552


lánc:

Shimano CN-HG74


első váltó:
Shimano SLX
hátsó váltó:
Shimano SLX
 
fokozatok száma:

3x9


pedál:

VP X93 Clip-in


Kerék

felni:

Kellys Draft Disc


első agy:

Shimano RM65 Disc Center Lock


hátsó agy:

Shimano RM65 Disc Center Lock


külső gumi:
Schwalbe CX Comp

Irányítás

váltókar:
Shimano SLX
kormány:

KLS Rise CrossBar


markolat:

Kellys Exbone 2Density


 
kormányszarv:

KLS Cross


kormányszár:

KLS Cross állítható


kormánycsapágy:

KLS Expert integrált


nyereg:

Kellys Cognithor CrMo


nyeregcső:

Sr Suntour SP8 NEX


 
bowden:

Jagwire rozsdamentes


Fék

tárcsafék:

Shimano M445


tömeg:

14,0


Kellys logó

Kellys márka bemutatás

„A Kelly's a szabadidő kihasználása. Minél kevesebb szabadidővel rendelkezel, annál jobban megfontolod, hogyan használd ki - minél örömteljesebben és minél aktívabban.”

A Kelly's, mint kerékpár és kiegészítők márkája 1994-től létezik és jelenleg a világ 29 országában van bejegyezve.

A kerékpárokat a Szlovák MAMA társaság gyártja, mely a New York-i Cycle Source Group tagja. Az Európa-szerte évente eladott 50.000 Kelly's kerékpár a Cycle Source Group gyártásának 10%-át képviseli.

A név mögött amerikai és szlovák know-how, tervezés, logisztika, műszaki fejlesztés, divat, és precizitás egyesítése áll. Széles skálában kínál szabadidő, sport és verseny kerékpárokat, melyek terepen és aszfaltúton egyaránt használhatóak.

A Kelly's kerékpárokra 2 év teljes körű és 3 év vázgarancia vonatkozik.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Kellys Exquisite -re érdemes dirt kormányt pakolni?
2 válasz
utolsó: 2014. aug.
Kellys Exquisite váz felső csővéből miért jár ki a fék bowdenje?
16 válasz
utolsó: 2013. feb.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Kellys Exquisite DSC termékkel kapcsolatban: